هنر و سینما

فیلم افتتاحیه جشنواره‌ی کن ۲۰۲۱ مشخص شد


موزیکال “آنت” به کارگردانی لئوس کاراکس و ماریون کوتیار و آدام درایور به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن 2021 انتخاب شده است.

جشنواره فیلم کن سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و فقط فیلم های تأیید شده در این مراسم اعلام شد. اما امسال ، مدیران کن قصد دارند دوره 74 را از 16 تا 25 ژوئیه (7 تا 16 ژوئیه) مطابق با استراتژی سلامت برگزار کنند.

نه سال پس از اکران فیلم محبوب “موتورهای مقدس” ، سرانجام فیلم جدیدی از لئو کاراکس به نام آنت را دیدیم. آنت همزمان با جشنواره فیلم کن 2021 در سینمای فرانسه اکران شد و استودیو آمازون که دارای حق تولید موسیقی در آمریکای شمالی است ، در پایان تابستان آنت را در ایالات متحده اکران می کند. این فیلم در آمریکای شمالی از طریق سرویس آنلاین Amazon Prime در دسترس خواهد بود.

داستان آنت در لس آنجلس اتفاق می افتد و همانطور که پیداست ، افزایش دوستیابی توسط یک کمدین برجسته به نام هری ، با بازی آدام درایور و خواننده اپرا معروف به نام ماریون کوتیار ، روایت می شود ، که زندگی و روابط او حول محور … تولد دخترش عجیب است. دیگر بازیگران آنت شامل سیمون هلبرگ ، بازیگر تئوری بیگ بنگ و آهنگساز بلژیکی آنجل ون لاکان هستند.

پیر لسکور ، مدیر جشنواره فیلم کن گفت: “هر فیلمی از لئوس کاراکس یک رویداد ارزشمند است.” آنت هدیه ای است برای علاقمندان به سینما ، موسیقی و فرهنگ. هدیه ای برای هنردوستان که منتظر او بوده اند. “این هدیه ای است که ما در یک سال گذشته رویای آن را داشتیم.”

پیشتر اعلام شده بود که اسپایک لی ، کارگردان فیلمساز برنده اسکار ، داوران هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن را هدایت خواهد کرد.

منبع: Variety

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا