هنر و سینما

۱۴ ابرشرور فیلم‌های آینده‌ی DC


هر قهرمانی به یک شرور مناسب نیاز دارد و فیلم های آینده DC Development دارای شخصیت های بد شگفت انگیزی خواهند بود که برخی از آنها تأیید شده و برخی دیگر فقط شنیده می شوند.

بتمن فیلم بعدی در جدول انتشار DC است و پس از آن فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون و فلش منتشر می شود و پس از آن فیلم ها شاهد انتشار دنباله Shazm ، Wrath of the Gods خواهیم بود که در سال 2023 اکران می شود. پادشاه آتلانتیس نیز برای Aquaman 2 برنامه ریزی شده است.

سه گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان یکی از الهام بخش ترین فیلم ها است. بازی هیث لجر در نقش جوکر برنده جایزه اسکار شد و بازی تام هاردی در شوالیه تاریکی برمی خیزد یکی از بهترین بازی های شرور در دهه گذشته بود. جوکر خواکین فینیکس ، برنده اسکار که در فیلمی برای او بازی کرد ، نباید از اسکار پیشی بگیرد ، اما دنیای مترقی دی سی هنوز سوپر شخصیتی ندارد که بینندگان را واقعا به وجد آورد. در فیلم های قبلی دی سی ، شرورانی که از طریق فیلم ایجاد شده بودند (مانند دامزی و استفانولف) ظاهر شدند و علاوه بر این دو ، آنها با یکدیگر درگیر زندگی دیگری بودند. بازیکنانی مانند Lord of the Ocean و Aras ابرقهرمانان DC بودند که نبودند. بسیار جالب.

هنوز هیچ کس به عنوان بدترین شرور DC شناخته نمی شود و بازیگران فیلم آینده شانس کسب این عنوان را دارند. اما افراد بد این فیلم ها چه کسانی هستند؟

1. ریدلر

دیسی

خطرناک ترین فیلم های بتمن Riddler است و پل دانو نقش این استاد حیله گر و معما را بر عهده می گیرد. تنها چیزی که در تریلر درباره ادوارد نشتون می بینیم این است که او مردی است که لباسی بلند ، عینکی ضخیم و ماسکی روی صورت خود دارد و با کشتن افراد وحشتناک در فیلم مشارکت فعال داشته و باعث ایجاد هرج و مرج در بتمن شده است. به به نظر می رسد که بتمن مت ریوز هیچ ارتباطی با دیگر فیلم های DC ندارد ، اما در عوض ، در این داستان کارآگاهی خطر یک قاتل در شهر و خیابان ها و یک بتمن جوان (با بازی و رابرت پتینسون) وجود دارد. در سال دوم مبارزه ، او با این تهدیدها و خطرات روبرو است. چهره قاتل در تریلر نشان داده نمی شود و ظاهر او با تصویر و شخصیت Riddler مطابقت ندارد. تصور می شود که شاید این شرور نقاب دار ، هاش باشد که از نام ریدلر برای پوشاندن خود استفاده می کند.

2. پرندگان

دیسی

اسوالد کیبل پات دومین قهرمان بتمن است که توسط کالین فارل بازی می شود و چهره او ، زیر لایه ای از پروتز و آرایش ، تقریباً یکسان است. فارل تازه گفته بود قرار نیست نقش اصلی را در بتمن بازی کند و به شوخی گفت: “من این کار را خوب انجام ندادم ، اما یک صحنه جالب وجود دارد که با آن روبرو می شوم.” این احتمال وجود دارد که در این فیلم شرایطی فراهم شود که به او اجازه دهد در دنباله بعدی به عنوان شرور اصلی ظاهر شود.

3. کارمین فالکون

دیسی

کارمین فالکون شخصیت معروف داستان جنایی کمیک های شهر گاتهام است. جدیدترین شاهین در بتمن با بازی تام ویلکینسون در نقش جان تورتورو در بتمن بازی می کند. تورتورو در مصاحبه با اینکوایرر درباره ماهیت نقش خود توضیحی نداد ، اما اعتراف کرد که در این فیلم نقش منفی ایفا کرده است. مانند پنگوئن ، به نظر نمی رسد که کارمین فالکون نقش مهمی در بتمن بازی کند ، اما حضور او باعث می شود که اکشن و جنایت در خیابان های شهر گاتهام جذاب باشد ، اما به دنبال پیروی نیست. او چشمانی قوی دارد.

4. دو چهره (تأیید نشده)

دیسی

پیتر سارسگارد در بتمن مت ریوز نقش ناشناخته ای داشت و گمانه زنی ها بر این است که هاروی دنت بازیگر این بازیگر است ، دادستانی که به نظر می رسد یک شرور دو رو باشد. گفته می شود سرسگرد نقش دادستان (با توجه به هر دو شکل) یا یک افسر پلیس فاسد را بر عهده دارد. دادستان ها انتخاب محتمل تری هستند و اگر پیش بینی های مردم درست باشد ، او به صف شخصیت های معروف دیگر بتمن ملحق می شود.

5. آدم سیاه

دیسی

بلک آدام با بازی دواین جانسون ، شاید آدم بدی نباشد. او قبل از کنار آمدن با دشمن اصلی خود ، Shazm ، در فیلم خود ، Black Adam ظاهر شد. آدام آدم ، که قبلاً به عنوان Theth Adam شناخته می شد ، قبل از اینکه بیلی باتسون از او پیشی بگیرد ، قدرتهای Shazm را بدست آورد ، اما توسط جادوگری شکست خورد و زندانی شد. در کمیک ها ، بلک آدام هم قهرمان است و هم شرور ، اما انتظار می رود که نقش ضد قهرمان فعال و نه چندان بدی را در تصویر خود ایفا کند.

6. اسماعیل گرگور / سباک (پذیرفته نمی شود)

دیسی

بلک آدام خود شرور فیلم شزم است و شخص دیگری قرار است نقش بدی در فیلم بلک آدام به ویژه داشته باشد. این شخص مروان کنزاری نیست ، که وجود فیلم را در فوریه 2021 تأیید کرد. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه کار خواهد کرد. گفته می شود کنزاری (ستاره فیلم های نگهبان قدیمی و علاءالدین) نقش اسماعیل گرگور (معروف به سبک) را بازی می کند. در کمیک ، ساباک رهبر جمعیتی در شهر نیویورک است که افراد زیادی را فدای قدرت می کند و گروهی از شیاطین را در جهان ترک می کند.

7. اینترگانگ

دیسی

اینترگانگ نقش بلک آدام را بازی می کند. آنها گروهی از شرور هستند که در اولین کمیک ظاهر شده و سوپرمن را ملاقات کردند. آنها با بلک آدام برای قاچاق کالا مذاکره کردند و با او توافق کردند که از کمک او استفاده کند. در بلک آدام ، آدریانا نقش سارا شاهی از اینترگانگ را بازی می کند که نشان می دهد این گروه نقش بزرگی در این پروژه دارد.

8. معکوس فلش (تایید نشده)

دیسی

کسانی که خط داستانی FlashPoint را می شناسند می دانند که Eubard Thawn معروف به بری آلن ، که بدنام ترین دشمن است ، یکی از سیاه ترین افراد داستان است. هنوز حضور او در فیلم فلش به طور رسمی تأیید نشده است ، اما اگر این بازیگر هرگز وارد داستان نشود ، تعجب آور خواهد بود. در فلش ، شاهد ایجاد DC Multiverse و بازگشت مایکل کیتون بتمن خواهیم بود. در گذشته شایعه شده بود که Reverse Flash مشارکت منفی عمده ای در فیلم نخواهد داشت (که مدتهاست به تعویق افتاده است) ، اما هنوز ممکن است مدت کوتاهی در پروژه باقی بماند.

به ⁇

دیسی

Black Manta ، با بازی یحیی عبدالمتین ، به عنوان دومین حریف قهرمان در آکوامن معرفی شد و در آن فیلم مقدمات بازیگر برای حضور در دنباله ای در قالب تهدید بزرگتر فراهم شد. عبدالمتین در مصاحبه ای تأیید کرد که دوباره این نقش را بر عهده خواهد گرفت. بازیکن گفت: “Black Manta برگشت و من از آن مطمئن هستم.” از بازگشت به دنیای DC هیجان زده هستم و می خواهم سفرم را ادامه دهم و مشکلات بیشتری ایجاد کنم. “من واقعاً می خواهم حضوری جسورانه مانند آن شخصیت در Aquaman 2 داشته باشم.” امیدوارم او در قسمت بعدی زمان بیشتری را صرف کند ، که منطقی است ، زیرا عبد المتین بعد از بازی در فیلم Aquaman فیلم های گارد و کندی را بازی کرد و به بازیکن قابل اطمینان تری تبدیل شد.

10. ارباب دریا

دیسی

Black Manta تنها شرور بازی Aquaman 2 نیست و به نظر می رسد Lord of the Ocean با پاتریک ویلسون به عنوان قهرمان قهرمان فیلم بازمی گردد. ویلسون با بازی در دنباله اصرار داشت: “شما نمی توانید او را بکشید.” شخصیت استاد یک شخص ضروری در فیلم است. “او در فیلم دیگری مرد بدی نخواهد بود.” شخصیت ارباب حلقه ها در حال حاضر در زندان است ، اما این احتمال وجود دارد که آرتور کری ، که اکنون به عنوان پادشاه آتلانتیس شناخته می شود ، علیه برادرش (ارباب دریا) که برخلاف میل او مخالف مانتای سیاه است متحد شود.

به آقای ذهن (پذیرفته نمی شود)

دیسی

هنوز چند سال به اکران فیلم Shazm: The Wrath of the Gods باقی مانده است ، اما آنچه بعد از اکران اول فیلم اتفاق افتاد نشان داد که آقای ذهن در فیلم بعدی ارائه شده توسط بیلی باتسون و سرگرم کننده آن را با خانواده مواجه است. سیوان در فیلم اول زندانی می شود و با کمک چندین نشانگر در سلول ، سعی می کند راهی برای خروج پیدا کند ، اما در نهایت متوجه می شود که یک کرم بزرگ با صدای الکترونیکی باعث کار او شده است. با توجه به صحنه بعد از اولین فیلم ، این حشره بیگانه هوشمند می تواند یکی از دشمنان شزم در دنباله بعدی باشد.

به هسپرا

دیسی

مارک استرانگ گفته است که در فیلم Shazm: Wrath of the Gods نقش سیوانا را بر عهده نخواهد گرفت ، اما دو شرور دیگر جایگزین او خواهند شد. اولین بازی هسپرا است که توسط هلن میرن ، دختر خدا اطلس بازی می شود. ما اطلاعات زیادی در مورد هسپرا و شخصیت او در این دنباله نداریم ، زیرا شخصیت او در کمیک ها نیست. با این حال ، حضور او به عنوان یکی از شروران تایید شده است و مطمئناً برای قهرمان ، Shazm مشکلاتی ایجاد می کند.

به کالیپسو

دیسی

لوسی لیو به همراه هلن میرن برای بازی در نقش Calypso به گروه بازیگران Shazm: Wrath of Gods می پیوندد. کالیپسو دختر خدای اطلس و خواهر هسپرا بود. شاید او و خواهرش برای مبارزه با شزم متحد شوند. جزئیات نقش کالیپسو هنوز ناشناخته است و این شخصیت در کتاب های کمیک ظاهر نمی شود. این بدان معناست که آزادی بیشتری در طراحی شخصیت ها و برنامه نویسی این دو بازیکن وجود دارد.

به جوکر (پذیرفته نمی شود)

دیسی

سال گذشته ، ما هشتمین فیلم دشمن بزرگ بتمن را دیدیم. جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس به اندازه ای قوی بود که اعضای آکادمی از تعصب کتاب کمیک دست بردارند و به جای قرار ملاقات ، دو جایزه برای آکادمی دریافت کرد. مهمتر از همه ، این مبلغ 1 میلیارد دلار در سراسر جهان برای Warner Bros. اگرچه این فیلم در ابتدا قرار بود داستانی مستقل باشد ، اما می تواند دنباله ای باشد زیرا فیلیپس فیلم جدیدی می نویسد. در صورت رسمی شدن ، این شرور معروف و دوست داشتنی DC به احتمال زیاد به این دنیای پهناور باز می گردد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا