هنر و سینما

نخستین تریلر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را تماشا کنید (با زیرنویس فارسی)


سونی پیکچرز به تازگی اولین تریلر فیلم “مرد عنکبوتی: راهی به خانه” را منتشر نکرد.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست ، به کارگردانی جان واتس ، دنباله ای برای فیلم “مرد عنکبوتی: دور از خانه” است که تنها پیتر پارکر در آن بازی کرد. در اولین تریلر این ویدیو صحنه هایی از ایجاد دوستی پارکر با استیون وینسنت (دکتر استرنج) را مشاهده می کنیم و برخی از مسائلی را که وی پس از افشای مشخصات خود با آن روبرو می شود ، می بینیم.

پس از اینکه رسانه ها دریافتند مرد عنکبوتی پیتر پارکر است ، او تصمیم گرفت با کمک استیون وینسنت طلسم کند ، جایی که همه هویت او را فراموش خواهند کرد و در مورد عشق پیتر و رابطه او با او تأثیر می گذارد. بستگان. اجرای این طلسم تعادل زمان و مکان را بر هم می زند و به نظر می رسد نظم جهان را مختل می کند و در Spider-Man: No Way Home چندین نسخه از مرد عنکبوتی ما (شخصیت های فیلم های قبلی مرد عنکبوتی) را خواهید یافت.

از مشارکت کنندگان در فیلم جدید مرد عنکبوتی می توان به تام هالند ، جیمی فاکس ، زاندیا کلمن ، بندیکت کامبربچ ، آلفرد مولینا ، جیکوب باتالون جی بیسموت ، تونی روولور و ماریسا تامی اشاره کرد. کریس مک کانهی و اریک سامرز فیلم را برای مرد عنکبوتی: راهی برای خانه وجود ندارد ، نوشتند و مانند دو سری قبلی مرد عنکبوتی ، مایکل جاسینو موسیقی متن این تجربه را ایجاد کرد.پیتر پارکر جدید.

“شانگ چی و افسانه ده حلقه” بیست و پنجمین فیلم مارول است که طی چند روز در ایالات متحده و سراسر جهان اکران می شود و پس از آن والت دیزنی “جاودانه ها” را در ماه سپتامبر اکران می کند. به

Spider-Man: No Way Home در 17 دسامبر به عنوان قسمت چهارم قسمت Marvel Cinematic Universe منتشر می شود و تا چند هفته دیگر از طریق سرویس آنلاین دیزنی پلاس در دسترس قرار می گیرد.

منبع: Gamespot

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا