هنر و سینما

معرفی فیلم نوادگان؛ با هم سلطان جهان می‌شویم (فیلم‌های نوروزی قسمت ۱۴)


“بچه ها” که به “بچه ها” نیز معروف است ، توسط الکساندر پین ، فیلمساز مستقل آمریکایی کار می کند که توسط جورج کلونی به عنوان پدر خانواده شروع به کار کرد و شایلن وودلی ، معروف به “مشکل ما” ، که دختر خردسالش به

الکساندر پین یکی از فیلمسازانی است که می توانیم او را حساس بنامیم. احساس او در جزئیات تعامل انسان است. روابط همسران یا والدین با فرزندان خود یا کل آنها. چیزی که یا در “نسل ها” یا در فیلم بعدی او ، مانند “نبراسکا” دیده می شود.

داستان مردی به نام متیو است که وکیل است و 25000 هکتار زمین به ارث می برد. زمینی که از نظر مالی ارزشمند است ، اما منظور آن نیز میراث یک کودک محسوب می شود. در میانه یک رابطه زمینی ، همسر متیو مورد ضرب و شتم قرار گرفت و او هوشیاری خود را از دست داد. حالا متیو باید از دختران 10 ساله و 17 ساله اش نیز مراقبت کند. در وسط داستان ، الکس 17 ساله به پدرش می گوید که می داند مادرش با مردم در تماس بوده است. این موضوع متیو را به شدت شوکه کرد. متیو از طریق دوستانش دریافت که همسرش می خواهد از او جدا شود و عاشق مرد دیگری بود.

مردی را تصور کنید که همسرش ناگهان در کما است و همه اینها به او واگذار شده است. همه به جز متی از سرخوردگی رنج می بردند. متیو و فرزندانش به آرامی در حال یادگیری نحوه حمایت و تأمین هزینه های خانواده خود حتی بدون مادرشان هستند.

فیلم وقایع ناگهانی و تکان دهنده زندگی را به تصویر می کشد و دارای یک نوع طنز سیاه است که تماشای آن را به تجربه ای لذت بخش تبدیل می کند. این یک فیلم خنده دار و تکان دهنده است و البته ما شاهد واکنش های سرگرم کننده ای از سوی بازیگران آن هستیم.

این یکی از آن فیلم هایی است که برای ما مناسب است زیرا اهمیت با هم بودن را به ما یادآوری می کند.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا