هنر و سینما

۱۰ شخصیت بازی تاج و تخت که خیلی زود سریال را ترک کردند


هر کس بازی تاج و تخت را دیده باشد می داند که مرگ بخش بزرگی از تاریخ است. در واقع ، یکی از دلایل ظهور سریال اخراج اجباری طرفداران محبوب بود. در حالی که این نتایج غیر منتظره در هیجان مثر بود ، اما غالباً مخاطبان را به شدت عذاب می داد.

خروج کوتاه مدت این شخصیت ها باعث شده طرفداران از اقامت طولانی مدت خود پشیمان شوند. این شخصیت ها جلوه جالبی به سریال دادند و طرفداران احساس کردند که اگر خیلی زود ناپدید شوند هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارند.

10به نمانید

نمانید

ند استارک بهترین نمونه این واقعیت است که در تاریخ این سریال ، هر کسی می تواند بمیرد. در طول فصل 1 ، به نظر می رسید که ند استارک به عنوان سرپرست خانواده استارک بنیانگذار روشن بود ، اما در پایان فصل او مرده بود و تماشاگران درس ارزشمندی را آموخته بودند.

مرگ یک راه عالی برای نشان دادن این است که بچه های خوب همیشه در این سریال برنده نیستند ، اما نبود آنها همه حاضران را ناراحت کرد. دیدن این نکته جالب بود که او هنوز شأن خود را به عنوان یک مرد واقعی در جایی حفظ می کند که افتخار یک نقطه ضعف است.

به اوبراین مارتل

اوبراین مارتل

مانند ند ، به نظر می رسید که طرفداران می توانند مدت طولانی از حضور او لذت ببرند ، اما او حتی یک فصل کامل دوام نیاورد. ماموریت او برای انتقام از خانواده لنیستر تازه داغ شده بود ، اما متأسفانه غرور او منجر به مرگ غم انگیز او شد.

اوبراین منبع فوق العاده ای از انرژی در آن موقعیت بود. او عاشق کاریزما بود و از خانواده لنیستر متنفر و متنفر بود. مرگ اوبراین یکی از شوکه کننده ترین لحظات در بازی تاج و تخت بود ، اما باعث شد که تمام حضور او در این سریال بی اهمیت به نظر برسد.

8به اوشا

اوشا

به نظر می رسد اوشا نقش اضافی و کم اهمیتی در این سریال دارد ، اما به سرعت طرفداران خود را به دست آورد. او در شرایط سخت خشونت آمیز بود ، اما واقعاً به بران و ریکون اهمیت می داد. او با فصل 3 با ریکون ناپدید شد تا اینکه کمی بعد از فصل 6 دوباره از هم پاشید و توسط رمزی بولتون کشته شد.

اوشا یک شخصیت فوق العاده و منحصر به فرد است که در وستروس پذیرفته نشده و به خانواده تعلق ندارد. او به راحتی می توانست بدون دفاع از میرا رید یک نگهبان باقی بماند ، و بنابراین متأسفانه از تاریخ حذف شد.

به سریو فرل

سریو فرل

آریا استارک معلمان زیادی برای تبدیل شدن به جنگجو داشت ، اما سیریوس فورل اولین نفر بود. او درس بزرگی به آریا داد و این او بود که به او گفت که به خدای مرگ چه بگوید. او ظاهراً هنگام دفاع از آریا توسط مارین ترنت کشته شد.

رفتار فوری جالب او باعث شد او از سریال متمایز شود و تماشای آن واقعاً سرگرم کننده بود. رابطه او با آریا نیز بسیار شیرین بود. با چنین تعریفی ، دیدن سوریه بیشتر در این سریال خوب است.

6. ا

ا

شخصیت های زیادی در بازی تاج و تخت وجود دارند که می خواستند جنگجویان سرسختی باشند ، اما آینده آنها هرگز چنین در نظر گرفته نشد. بارستان سلمی مطمئناً یکی از آنها بود ، زیرا بسیاری او را بزرگترین مبارز وستروس می دانستند. وقتی وارد دنریس و کمپین او شد ، به نظر می رسید که یک هدف ارزشمند در ذهن داشته است. با این حال تصور می شد که این مجموعه نمی داند چگونه از چنین شخصیت جنگجو استفاده کند و پس از یک دوره بیهودگی ، بارستان ترور شد.

به مارگری تایرل

مارگری تایرل

همیشه جالب است که ببینیم شخصیت های اصلی این سریال با چه کسانی بهتر سازگار هستند. سرسی لنیستر بیشترین اشتراک را با مارگری تایرل داشت. مارجوری یکی دیگر از سیاستمداران با استعداد در این سریال است که بدون آنکه خود بداند توانست مردم را از بین ببرد.

البته برخورد با سرسی برای مارگری خطرناک است و سرانجام او در فصل 6 با بقیه دشمنان سرسی ناپدید می شود. علیرغم پایان او ، طرفداران حتی از دیدن او در مقابل سرسی خوشحال تر شدند.

4. قزل آلا

4. قزل آلا

برنامه های جان اسنو برای پیوستن به خانواده وایلدلینگ به زودی با عاشق شدن او از بین رفت. این رابطه عاشقانه نه تنها به عنوان مکمل داستان جالب بود ، بلکه ایگریت اغلب به جان کمک می کرد تا به شخصی جالب توجه تبدیل شود و بفهمد که جهان آنطور که او فکر می کند سیاه و سفید نیست.

مانند بیشتر عاشقانه های بازی تاج و تخت ، این فیلم نفرین شده است. مرگ ایگریت غم انگیز بود ، زیرا او شخصیت مهمی در زندگی جان محسوب می شد.

3به با دروگو تماس بگیرید

با دروگو تماس بگیرید

کال دروگو شاید ترسناک ترین فرد فصل 1 بود. روبرت باراتئون از شایعات ازدواجش با دنریس تارگرین وحشت کرد و داستانهای زیادی از شجاعت او وجود داشت. با این حال ، او شخصیتی بود که هرگز اجازه نداشت خود را ثابت کند. رابطه او با دنریس بسیار دوست داشتنی شده است ، اما اگر روحیه بد و بدی داشت ، ممکن بود احساس بیشتری داشته باشد. در این مورد ، دنریس توانست او را ترک کند و سفر خود را آغاز کند ، در حالی که او هنوز در خطر بود.

2. کاتلین استارک

کاتلین استارک

مرگ راب استارک در Red Wedding ویرانگر بود ، اما این نشان دهنده یک لحظه هیجان انگیز در سریال است که در غیر این صورت غیرقابل تصور خواهد بود. در این پرونده هدفی وجود داشت که طرفداران امیدوار بودند سرانجام به آن بازگردند.

کاتلین استارک نیز در عروسی قرمز در بازی تاج و تخت درگذشت ، اما اکثر طرفداران می دانند که او بعداً زنده ماند و زنی سخت دل شد. به همین دلیل بسیاری از شنوندگان انتظار داشتند کتلین دوباره ظاهر شود ، اما مانند بسیاری دیگر ، این بار نیز داستان سریال مطابق کتاب پیش نرفت.

1. تایوین لنیستر

تایوین لنیستر

بازی تاج و تخت در طول تاریخ شخصیت های بد زیادی داشت ، اما شاید تایوین لنیستر مشهورترین آنها بود. او در کارتون ها به اندازه برخی از شخصیت های شرور محبوب نیست و به نظر می رسد باهوش ترین فرد در این سریال است که او را به یک تهدید واقعی تبدیل کرده است.

مرگ او به دست تیریون لنیستر فراموش نشدنی و تنها ناامید کننده بود. تایوین ظاهری جالب و چالش برانگیز به این مجموعه داد که با خروج وی ناپدید شد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا