هنر و سینما

آکوامن ۲؛ نکروس چیست و پادشاهی گمشده کجاست؟


با شروع تولید و فیلمبرداری فیلم Aquaman 2 ، طرفداران مشتاقند بدانند چه اتفاقی ممکن است برای فیلم بیفتد ، و عنوان فیلم ، Necros ، نکات زیادی را در مورد پادشاهی از دست رفته نشان می دهد.

جیمز وان ، کارگردان هفته گذشته ، در یک پست اینستاگرامی عنوان کرد که عنوان فیلم “Necros” است ، که نام ایالتی است که تنها در تاریخ ذکر شده است. عکس آکوامن. آیا این عنوان به پادشاهی مخفی نکروس و حاکم مستبد ، مانگو اشاره دارد؟

اولین قسمت از فیلم Aquaman ، که در سال 2018 منتشر شد ، از نظر مالی و انتقادی یک موفقیت بزرگ بود و یک کارت ترومپت دیگر را به همراه فیلم Wonder Woman و Shazm به DC آورد. به کارگردانی جیمز وان و بازی جیسون موموآ ، طرفداران را به دنیای آتلانتیس و دیگر پادشاهی های زیر آب زمین می برد. این فیلم داستانی را روایت می کند که در آن من و آکوامن با بازی امبر هرد متحد می شویم تا مانع از پیشروی دریایی ، پاتریک ویلسون ، از تهاجم گسترده به جهان شویم. در پایان فیلم ، آکوامن به عنوان حاکم قانونی آتلانتیس منصوب می شود و صلح موقت برقرار می کند.

داستان نکروز در کتاب کمیک می تواند به تعدادی از سوالات پاسخ دهد و با در نظر گرفتن سناریوهای احتمالی ، می توان مشکل این فیلم را به طور مختصر بررسی کرد. تحقیقات بیشتر در زمینه قلمرو گمشده می تواند به کشف اسرار فیلم کمک کند و به ما در یادگیری بیشتر کمک کند.

تاریخچه نکروز در کمیک

وامن

نام Necros برای اولین بار در سی امین شماره Aquics Comics در دسامبر 1966 ظاهر شد و این شهر دومین شهر زیر آب به نام آتلانتیس است. با این حال ، بر خلاف شهر آتلانتیس ، نکروز بسیار متغیر است. این شهر به دلیل ورود ماهواره های بیگانه به مدار زمین حضور مادی دارد. میدان مغناطیسی زمین وسیله ای متحرک برای بازکردن حفره ای در فضای چند بعدی است که جزیره از آن بیرون می آید. موقعیت این شهر در دریا نیز به موقعیت ماهواره بستگی دارد و می تواند در هر نقطه از زمین ظاهر شود. این می تواند به آسانی مانند نکروز از یک سوراخ چند بعدی ناپدید شود.

نکروس توسط پادشاهی ستمگر به نام مانگو اداره می شد. جوامع نكوتوتيك ، مانند خود پادشاهي كه جنگجو و ارتش هستند ، از اين الگو پيروي مي كنند و در واقع نظامي هستند. آخرین باری که نکروس از ماهواره بیگانه بر روی زمین ظاهر شد ، افرادش اردوگاهی را بر روی آب بازسازی شده تخریب کردند. پس از این اقدام خشونت آمیز ، آتلانتیک با ساکنان نکروس وارد جنگ شد و ادامه این جنگ داستانی است که آکوامن 2 می تواند بیان کند. اگرچه نکروز حالت عمومی نیست ، اما چندین بار در کمیک های DC ظاهر شده است و در حال حاضر در چشم آکوامن است.

Necros شخصیت بدی دارد

وامن

با توجه به شهرت مونگو در مقیاس اجتماعی قوی ، احتمالاً ویژگی های منفی اولین فیلم آکوامن همچنان در تصویر دوم وجود دارد. هنوز شایعات کمی وجود دارد ، اما بازی Mongo به شخصی نیاز دارد که بتواند ترس را ایجاد کند و همچنین Aquaman را تهدید کند. پیلو اسبک بازیکن بازی تاج و تخت می تواند این نقش را به خوبی ایفا کند.

مونگو به افراد روی آب بی احترامی می کند و همچنین نسبت به هرکسی که قدرت خود را در آب نشان می دهد با خشونت رفتار می کند. مونگو معتقد است که اقیانوس های زمین متعلق به کسانی است که می توانند در آب زندگی کنند و همه را نیرویی مهاجم می داند که باید با نفرت با آنها برخورد شود. خشونت مونگو آنقدر گسترده بود که او حتی یک بار سعی کرد با آتلانتیس متحد شود تا با دنیای زیر آب مبارزه کند. در این قسمت از داستان ، آکوامن از برقراری ارتباط با مونگو امتناع می کند و از خود و من و ارتش آتلانتیس دفاع می کند و سپس توسط مونگو زندانی می شود. سرانجام ، شرور به شهر سیاه خود باز می گردد ، کمی قبل از اینکه دوباره ناپدید شود.

آیا Necros پادشاهی گمشده Aquaman 2 است؟

وامن

با توجه به سابقه نکروز در کمیک ها ، به نظر می رسد این شهر سیاه تنها ایالت از دست رفته است. با توجه به شرایط ویژه Necros و ناوبری ماهواره ای آن ، روبرو شدن با این شهر آزمایش سختی برای آکوامن بود. دلیل سرنگونی آکوامن و آتلانتیس می تواند راه را برای بازگشت رهبر اقیانوسیه پاتریک ویلسون با بلک مانتا هموار کند که انتقام می خواهد.

در پایان ، تقریباً غیرممکن است که بدانیم نتایج نکروز در قسمت دوم چه خواهد بود ، با این حال به نظر می رسد با توجه به عنوان فیلم ، مکان این شهر بیش از یک حضور کوتاه یا یک پیام ساده است. در هر صورت ، طرفداران باید منتظر بمانند تا تولید و اکران فیلم به پایان برسد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا