هنر و سینما

بزرگ‌ترین تفاوت کَنگ با تانوس چیست؟


جاناتان مایگرز و جاش برولین نقش شخصیت های Kong Conqueror و Tanus ، دو نفر از شروران مارول را بازی می کنند. مجموعه Loki استودیو مارول ، فصل اول آن به تازگی به پایان رسید (و در فصل دوم گسترش یافت) ، مرد پشت صحنه سازمان واریانس زمان را معرفی کرد.

گنجاندن او به معنای نسخه بدتری برای او به عنوان بدترین شرور در فیلم Ant-Man and Wasp: Quantumania است.

تنها چهار پروژه از فاز 4 مارول تأیید شده است و برای پیش بینی و جمع بندی روایت این مرحله خیلی زود است. Vandavision ، The Falcon و Winter Soldier و The Black Widow داستانهای منحصر به فرد و جذاب خود را داشتند ، اما انتظار می رود که وقایع مجموعه Loki آینده سریال مارول را تعیین کنند. علاوه بر جهانهای زیادی که در پروژه هایی مانند “اگر؟” ، “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” و “دکتر استرنج در جنون چند جهانی” شرکت خواهند کرد ، حضور کنگ فاتح دروازه ای برای چندین نسخه از شخصیت او از لحاظ بد شبیه تانوس است. با توجه به این ، مقایسه آن با تایتان دیوانه اجتناب ناپذیر است. ممکن است مدتی طول بکشد تا درباره او بیشتر بدانید ، اما حتی در حال حاضر ، تفاوت های بزرگ بین دو شرور مارول مشخص است.

کنگ و تانوس

در هنگام حضور در پادکست ، والدرون در مورد تفاوت های عمده بین کنگ فاتح و تانوس صحبت کرد. به گفته نویسنده لوکی ، شرور جدید مارول کمی عجیب تر از شرور قبلی (Tanus) است. تایتان دیوانه ممکن است برای هر کاری که انجام می دهد دلیل و برنامه داشته باشد ، اما اقدامات کنگ بر اساس هرج و مرج است.

والدرون گفت:

“نکته جالب در مورد ریشه ها و شخصیت کنگ این است که او شخصیت متفاوتی با تانوس دارد ، که کارها را مطابق با مفاهیم و برنامه ها انجام می دهد ، اما کنگ کمی گیج ، گیج و جذاب است و این ویژگی ها می تواند بسیار جالب باشد.

کنگ بدترین فرصت طلب در دنیای سینمای مارول است ، بنابراین استودیو باید تا آنجا که ممکن است او را از هویت خود آگاه کند ، به طوری که این روند تکراری به نظر نرسد. اولین دلیلی که Tanus را برانگیخت آنقدرها هم که به نظر می رسید سخت نبود و در کمیک هایی که او را دوست داشت و به بانوی مرگ تقدیم کرد ، اما در Epic Infinite یک شرور شد. کاری که او می خواست انجام دهد اشتباه بود ، اما حداقل سعی کرد آن را با توضیحاتی توجیه کند که برخی ممکن است بفهمند. از طرف دیگر ، کنگ یک شرور طبیعی است و تماشای او در مبارزه با قهرمانان جالب خواهد بود. نسخه های متفاوتی از شخصیت او در اوایل این فرآیند معرفی می شود ، به طوری که بینندگان به خوبی از شخصیت او آگاهی دارند تا زمانی که در آینده ای نزدیک با انتقام جویان روبرو شود. “

هنوز چند پروژه در حال پیشرفت است که می تواند رویکرد جدید را به طور کلی بهبود بخشد ، اما به جرات می توان گفت که آینده دنیای فیلم هرچه باشد ، کنگ فاتح نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. علاوه بر فیلم آینده مرد مورچه ای ، او به احتمال زیاد در قسمت دوم Loki ظاهر می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا