هنر و سینما

نقد مراسم نیمه‌شب؛ سریال عمیقا وحشتناک مایک فلانگان درباره‌ی ایمان و تعصب


“مهمانی نیمه شب” یکی از آن مجموعه هایی نیست که انتظار دارید از خدا دعا کنید و او به شما کمک می کند ، زیرا نام مایک فلانگان در لیست دلایل سازنده وجود دارد.

بنابراین باید فکر کنید که در حال تماشای یک داستان ترسناک هستید که مستقیماً به روان انسان وارد می شود. او شخصی است که علاقه زیادی به انتقال حس از دست دادن ، پشیمانی و نجات به بازیکنان دارد. فلانگان ، که خود را فرزند سابق محراب می داند و یاد خود را در سه سالگی جشن می گیرد ، به نظر می رسد که تمام افکار و نگرانی ها در مورد جایگاه انسان ها در جهان را به عنوان جشن نیمه شب در نظر گرفته است ، در نتیجه پاسخی بزرگ و عمیق مانند گوش دادن به سخنرانی .. او مردی باهوش بود که سعی می کرد موقعیت ستارگان در آسمان شب را توضیح دهد.

البته گاهی اوقات روایت خشونت آمیز است ، گویی با یک فرد باهوش بحث می کنید. این مجموعه داستانی درباره دین و ایمان است. مراسم نیمه شب درباره این است که چگونه مردم بیماری ، مرگ و سایر حوادث وحشتناک را در هر روز از هفته می بینند و همچنان به نیروی قوی تری اعتقاد دارند که ما را دوست دارد و این که آیا این سطح درست است یا غلط ، این ایمان است. تماشای مراسم در نیمه شب به ایمان نیاز دارد. این مجموعه متعلق به Netflix است. ما می دانیم که این روند طولانی دارد و متوجه می شویم که وقتی در طول داستان سوالات بی پاسخ می پرسید ، ریتم آن کند می شود و تلاش برای پیش بینی آن ناامید کننده است. همانطور که قدیمی ها می گویند ، صبر یک فضیلت است و در مواقع غیرقابل دسترسی به مراسم نیمه شب ، شما فقط باید ایمان خود را حفظ کنید تا همان وضوح روایت ها را مانند فلانگان به شما نشان دهد.

مهمانی نیمه شب

بنابراین به نظر می رسد که این سری یک روند طولانی است ، که خوب است ، اما مطمئن باشید که عناصر فوق العاده ای در دنباله وجود دارد که در این مقاله نشان داده نشده است. فقط بدانید که نیمه شب اولین نمایش ترسناک است. این موضوع بحث داستان را کمی سخت می کند. بنابراین اجازه دهید کمی در مورد تاریخچه سریال صحبت کنیم. رایلی فلین (زک گیلفورد) به خانه کوچک و دور افتاده خود در جزیره کروکت باز می گردد ، چهار سال پس از تصادف رانندگی که باعث کشته شدن و زندانی شدن یک زن شد ، شرمنده شد. بازگشت رایلی به زادگاهش همزمان با ورود پدر پل (همیشه لینکلاتر) بود. او یک کشیش جوان جذاب است که مسئولیت موعظه در شهر را بر عهده می گیرد. خطبه آتشین پولس غیرت جدیدی از ایمان را در سراسر جزیره برانگیخت و این کلمات با شروع یک معجزه واقعی و ملموس تشدید شد.

این واقعیت که مراسم نیمه شب دارای چنین راز عمیق و پیچیده ای در وسط است ، هم نعمت است و هم نفرین. داستان این سریال به آرامی پیش می رود تا به بدنه اصلی برسد. فیلمی نوشته مایکل فیمونگری ، که با Flanagan on Hill و Dr. Slap’s Conquest ، او تصاویر خیره کننده ای از یک شهر خوابیده ، اغلب با تم آبی و نارنجی از اقیانوس پهناور یا آسمان سیاه و غم انگیز ترسیم کرد. سکوت تصویر نگران کننده و همراه با وحشت و خستگی متمایز و متمایز است و نوعی خالی بی پایان و زیبا را نشان می دهد. این سکوت نگران کننده ای است که بینندگان باید به آن عادت کرده یا به آن نیاز دارند. مراسم نیمه شب دریغ نمی کند که داستان زندگی خود را متوقف کند تا یک شخصیت منحصر به فرد را بیان کند و به او اجازه دهد در مورد همه چیز از نژادپرستی گرفته تا طبیعت انسان تا آنچه که ثانیه قبل اتفاق افتاده صحبت کند. به عبارت دیگر ، نیمه شب سریالی است که در آن شخصیت ها به گونه ای متفاوت به سوالات پیرامون خود پاسخ می دهند و این شیوه غم انگیز و غیرمنطقی پخش فیلم کمی متناقض و متفاوت از حاشیه منطقه به نظر می رسد.

مهمانی نیمه شب

البته ، در بیشتر موارد ، آنچه در ادامه صعود و پایان داستان اتفاق می افتد واقعاً زیباست و آنچه را که به دست نمی آورید از شما می گیرد. فلانگان و همکارانش ، جیمز فلانگان ، الن گیل ، دنی پارکر و جف هوارد ، مونولوگ ها را با دقت و به طرز معجزه آسایی نوشتند تا احساس نکنید آنها کلمات اضافی هستند و صدای مظلومان را عمیقا خواهید شنید. واقعیت. صحبت با بسیاری و بسیاری در جهان. آنها افرادی مطیع هستند.

بازیگران در سطوح مختلف چیزی بیش از کلمات ندارند. حتی یک نمایش جعلی به نظر می رسد و همه شخصیت ها کاملاً باورپذیر هستند. چلولتر به عنوان پدر پل ، راننده پشت سری و منحصر به فردترین شخصیت او است. در سطحی دیگر ، چنین نقشی مقدس ممکن است کاملاً بی طرف باشد ، اما لینکلیتر توجه شما را حتی در آرام ترین لحظات داستان ، و ظهور نقطه ای در مورد یک خط خوب در “نجات و فریب” جلب می کند. کیت سیگل ، اهل کروکت آیلند ، خانه خود را برای رسیدگی به خاطره فرزند از دست رفته اش ترک کرده است و یکی از دلچسب ترین داستان ها را در این مجموعه دارد. او نگرش منحصر به فردی دارد و فکر می کند که سخت ترین مورد همان چیزی است که او در حال حاضر به آن فکر می کند و این او را شگفت زده می کند. بازیکنان این سری آنقدر خوب هستند که در واقع ، این بررسی و نقد فقط می تواند لیستی از نام بازیکنان و چند نکته شگفت انگیز در مورد آنها باشد. سامانتا اسلویان شخصیت منفورترین فرد تمام دوران را دارد و او فردی سخت قلب و ریاکار است. رابرت لانگ استریت شخصیتی غمگین دارد و از طرفداران شیک پوش است که مدام مشروب می خورد تا اشتباهات نابخشودنی خود را فراموش کند. راهول کوهلی به عنوان کلانتر جدید کروکت و با استعدادترین فرد شهر شناخته می شود ، اما تنها در چند بخش احساس می شود که او در هر ثانیه عصبانیت شدید سر خود را کنترل می کند.

تماشای مراسم نیمه شب نباید به افراد غیرمذهبی که به دنبال محکومیت افراد مذهبی هستند ارائه شود. برخی از جزئیات بسیار مهم از این مقاله حذف شده است (که البته به نفع خواننده است). این مجموعه اکشن و امیدوار کننده است و لازم به ذکر است که بینندگان با تماشای این داستان (که یکی از اهداف سازندگان است) چیزی منحصر به فرد و عجیب را تجربه خواهند کرد ، اما باید گفت که غوطه وری بهتر است در اعماق داستان. اما آنچه از طرف دیگر می بینید ارزشش را دارد.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا