هنر و سینما

بازیگرهای جدیدی به فصل پنجم سریال سرقت پول (Money Heist) اضافه شد


نتفلیکس برای فصل پنجم “Money Heist” بازیکنان جدیدی را به تیم تولید اضافه کرد.

سرقت پول یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس در جهان است. محبوبیت کلاهبرداری آنقدر زیاد است که نتفلیکس قصد دارد نسخه های دیگری را به زبان های مختلف از جمله کره تولید کند. سرقت پول یک سریال 15 قسمتی بود که در ابتدا در شبکه اسپانیایی Antenna 3 پخش شد ، اما پس از واکنشهای بیش از حد انتظار نسبت به این مجموعه تلویزیونی ، Netflix حق ارسال آن را خریداری کرد و در سال 2017 راه اندازی جهانی Robbery Money آغاز شد. این مجموعه به مراحل پایانی خود رسیده است و چند بازیکن به تیم سازنده آن اضافه شده اند.

به گزارش ورایتی پاتریک کریادو ، میگل سنگل سیلوستر و خوزه مانوئل سدار سه بازیکن جدید فصل پنجم Stealing Money هستند. کریادو آماده بازی در نقش رافائل ، پسر بازیگر برلینی (پدرو آلنسو) است و سیلوستر نقش رنه ، معشوقه توکیو (اورسولا کوربیرو) را بازی می کند. همچنین سرو برای هدایت نیروهای ویژه ساگاستا انتخاب شد. با نگاهی به بازیکنان جدید اضافه شده در فصل پنجم ، صف های هیجان انگیز زیادی در این فصل وجود خواهد داشت ، علاوه بر نبردهای بزرگی که در قسمت پایانی Theft of Money در انتظار ما هستند. زیرا شخصیت های برلین و توکیو در برخی مناطق با عزیزان خود ملاقات خواهند کرد.

داستان قسمت چهارم سریال The Money Theft این است که پروفسور پس از مرگ نایروبی مجبور شد تصمیم سختی بگیرد. او متوجه می شود که لیسبون هنوز زنده است و قصد دارد شخصی مشابه لیسبون را جایگزین وی کند تا بتواند از لیسبون از زندان فرار کند. پروفسور با کمک یک دوست قدیمی ، تونلی را از طریق ایستگاه می سازد تا به بازداشتگاه لیسبون برسد تا زمانی که به دادگاه منتقل شود. در نهایت لیسبون موفق به فرار شد. در قسمت پایانی فصل 4 ، می بینیم که آلیشیا مخفیگاه پروفسور را پیدا می کند و اسلحه را به سمت او نشانه می رود.

فصل پنجم شامل 10 بخش است و در دو بخش منتشر شده است. قسمت اول در 3 سپتامبر (12 سپتامبر) و قسمت دوم در 3 دسامبر (4 دسامبر) منتشر می شود. طبق اعلام رسمی Netflix ، کار استاد و دوستانش در این فصل به پایان می رسد و هیچ خبری از Adventures بعدی وجود ندارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا