هنر و سینما

هاوک‌آی؛ کیت بیشاپ در سریال جدید مارول کیست؟


کیت بیشاپ نام رمز Hawkeye در مارول کامیکس را از کلینت بارتون دریافت کرد و تیرانداز لباس قهرمانانه خود را رسماً در سریال Hawkeye Plus به دیزنی منتقل کرد. اما چگونه کیت نام و شخصیت هاوکی را در کمیک به دست آورد؟

کاترین بیشاپ ، که از کودکی با نام کیت شناخته می شد ، اولین بار در سال 2005 در Young Avengers ظاهر شد. او جوانترین خانواده خود بود و اغلب به تنهایی مبارزه می کرد. پدر کیت سخت کار می کرد و مادرش قبل از مرگ از خانواده اش جدا شد. اگرچه او در بزرگسالی احساس انزوا می کرد ، اما همیشه می خواست به دیگران کمک کند.

محبوبیت کیت در کمیک های مارول در سال های اخیر افزایش یافته است. بعد از کلینت و وایت مک دونالد ، او سومین فردی بود که هاوکی را در مارول بازی کرد. کیت در ابتدا برای انتقام جویان جوان کار می کرد ، اما زمان زیادی را با کلینت گذراند. کلینت اولین کسی بود که به کیت نشان داد هر کسی می تواند یک ابرقهرمان داشته باشد. کیت همچنین درس های مهم زیادی را از زندگی با کلینت آموخت.

ریشه های کیت بیشاپ در کمیک های مارول

کیت اسقف

کیت بیشاپ از خانواده ای ثروتمند در منهتن می آید. او رابطه خاص پدرش را درک نمی کند ، مخصوصاً بعد از اینکه می فهمد پدرش در کنار افراد بد زندگی کرده و کنار آمده است و یک کار پرخطر انجام داده است. سپس کیت توسط یکی از دشمنان اسیر ، ربوده و گروگان گرفته می شود. انتقام جویان دختر کوچک را نجات دادند و او خیلی زود وسواس زیادی روی هاوکی داشت. کیت هاوکی را یک قهرمان می دانست که بر مهارت های رزمی اش تکیه می کرد نه مهارت های خاص و جادو ، و او عاشق این شخصیت بود.

چندی بعد ، کیت بیشاپ در سنترال پارک مورد حمله قرار گرفت و این حادثه صدمات روحی زیادی به بار آورد. او برای درمان خود و آرامش ذهن به آموزش رزمی و دفاع شخصی روی آورد. کیت شمشیر می زد و مهمتر از همه دارت یاد می گرفت. کیت مهارت های جدید خود را در عروسی خواهرش نشان داد و پس از آنکه انتقام جویان جوان برای محافظت از مهمانان در هنگام حمله به آنجا آمدند. تیمی از انتقامجویان جوان در حین حمله اسیر می شوند و در نهایت کیت آنها را نجات می دهد.

کیت تیم جوانان انتقامجو را به مقر آنها تعقیب کرد و به آنها تجاوز کرد. در طول نبرد آنها با کنگ پیروز ، کیت از ابزارهایی که در اطراف خانه انتقام جویان پیدا کرد برای ایجاد یک شخصیت قهرمان استفاده کرد. او یک ماسک مرغ خنده دار ، یک کمربند مشکی بیوه و یک خط هوکایی پوشیده بود. کیت یک ابزار عالی برای پیروزی کنگ بود ، اما انتقام جویان احساس متفاوتی نسبت به همسالان خود داشتند.

کاپیتان آمریکا و مرد آهنی دستور منحل شدن تیم انتقام جویان جوان را دادند و بدون اجازه والدین از آموزش آنها خودداری کردند. کیت از تقسیم گروه خودداری کرد. بنابراین او آنها را به لانه ای جدید برد و ابزار و سلاح جدیدی در اختیار آنها قرار داد. هنگامی که یکی از انتقام جویان جوان مجروح شد ، کیت ناخدا آمریکایی را مسئول عدم آموزش صحیح آنها دانست. سپس کاپیتان آمریکا تیر و کمان خود را با یادداشت و کلمه Hawkeye برای کلینت بارتون ارسال کرد. کیت بیشاپ تنها شخصی غیر از کلینت بود که مقابل کاپیتان آمریکا ایستاد. بنابراین از او خواسته شد تا نام رمز هاوکی و نقش جدیدش را بپذیرد.

داستان کیت بیشاپ در کمیک های مارول

کیت اسقف

در طول تاریخ جنگ داخلی در کمیک های مارول ، کلینت بارتون در کنار کاپیتان آمریکا قرار گرفت. پس از مرگ کاپیتان آمریکایی ، صندلی و لباس کاپیتان به کلینتون داده شد. کیت بیشاپ به او نزدیک شد و گفت که با پوشیدن این لباس ، او بی احترامی کامل به میراثی است که کاپیتان آمریکا به جای گذاشته است. به همین دلیل نظر کلینت تغییر کرد. بنابراین او از آن نقش صرف نظر کرد و به سفر خود ادامه داد (در آن زمان باکی ، سرباز زمستانی سابق ، مدتی کاپیتان آمریکایی بود).

کلینت در طول داستان 6 انتقامجویان جوان به آزمایش کیت بیشاپ پرداخت تا ببیند آیا واقعاً می تواند کت و شلوار هاکی بپوشد. او ناگهان در حمله ای ناگهانی به نام رونین ظاهر شد ، اما کیت هرگز از مبارزه عقب نشینی نکرد. برای کلینت ، کیت به اندازه کافی برای اداره خط و فلش ها کافی بود. او عکس رونین را حذف کرد و رسماً خود را کلینت معرفی کرد. کلینت سعی کرد او را راهنمایی کند ، اما کیت آنقدر ترسیده بود که نمی توانست گوش دهد. بعدها در مجموعه کتاب های کمیک ، کلینت انتقام جویان را آموزش داد تا به طور رسمی به عنوان انتقام جویان جوان خدمت کنند. کیت رابطه حرفه ای با کلینت را پذیرفت و نام هاوکای را به عنوان قهرمان انتخاب کرد.

کیت بیشاپ در داستان حمله پنهان هنگام حمله طومارها به زمین نقش داشت. هنگامی که او از نبرد کنار رفت ، از تیر و تیرهای خود برای مبارزه در خط اول ، به همراه بقیه قهرمانان استفاده کرد. کیت همچنین در بازداشت و محاصره نورمن آزبورن در آسگارد با انتقام جویان جوان ، انتقامجویان جدید و مبارزان مخفی شرکت داشت. پس از محاصره ، کلینت اعلام کرد که در جهان فضایی آزاد برای وجود دو هاوکویی وجود دارد.

کیت بیشاپ و کلینت بارتون در مجموعه کمیک جدید هاوکی همکاری کردند. به جای ماموریت های سنتی قهرمانان ، این دو بر جنایت خیابانی تمرکز کردند. این دو به خوبی کنار آمدند و کار کردند ، اما کیت به فضای بیشتری نیاز داشت. بنابراین او به لس آنجلس رفت. در آنجا بود که او با نسخه قدیمی لوگان قدیمی آشنا شد. کیت و کلینت بعداً متحد می شوند و در یک ماموریت مخفی برای کمک به سازمان سپر به اردوگاه هیدرا می روند. در طول جنگ داخلی دوم ، کیت با مرد آهنی طرف شد و سپس به لس آنجلس رفت تا سازمان کارآگاهی خود ، هاوکای را تشکیل دهد ، پس از تأثیرات هالک که توسط هاکایی کشته شد.

کیت بیشاپ در دنیای فیلم های مارول در مجموعه تلویزیونی Hawkeye گنجانده شده است

کیت اسقف

مجموعه آینده دیزنی پلاس ، Hawkeye ، بر انتقال لباس و نقش هاوکی از کلینت بارتون به کیت بیشاپ تمرکز خواهد کرد. در این سری کوچک ، که در 24 نوامبر 2021 در سرویس پخش دیزنی پلاس منتشر می شود ، جرمی رنر بار دیگر نقش خود را به عنوان مشتری در دنیای فیلم های مارول بر عهده می گیرد. اولین تریلر هاوکی نشان داد که چگونه کلینت با کیت تعامل داشت و کلینت با لباس رونین ظاهر شد. او از این لباس به عنوان یک شورشی برای کشتن افرادی که پس از ضرب و شتم تانوس بی ارزش می دانستند ، استفاده کرد و پنج سال پس از انتقام جویان: جنگ ابدی به این کار ادامه داد. هیلی استاینفلد در سریال از کیت استفاده می کند و بر اساس تریلر هاوکی ، او نقش اصلی را در داستان (و اکشن) داستان بازی می کند. در این مجموعه کلینت با عواقب شبیه شدن به رونین روبرو می شود. کیت در کل مجموعه با کلینت کار خواهد کرد و ممکن است در پایان فصل 1 لباس هاوکایی بپوشد.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا