هنر و سینما

سریال هاوک‌آی؛ هر آنچه از بازیگران، زمان انتشار و جزئیات دیگر می‌دانیم


زمان انتقال مشعل به دیگر قهرمانان فیلم مارول است. سطح 4 مارول شامل چندین قهرمان جدید در صحنه است و قهرمانان قدیمی نقش های جدیدی را بر عهده گرفته اند. یکی دیگر از قهرمانان جدید شگفت انگیز پیوستن به سری DisneyPlus Hawkeye است.

بعد از انتقام جویان: پایان بازی ، کلینت بارتون (جرمی رنر) قهرمانان جدیدی را تربیت می کند که راه او را دنبال کنند. طرفداران مدتها منتظر بودند تا هاوکی دوم ، کیت بیشاپ ، را در مارول ببینند و حالا با بازی هیلی اشتاینفلد ، سرانجام به آرزوی خود رسید.

چندین شخصیت جدید دیگر به این ترکیب پیوسته اند و به نظر می رسد هاوکی مکانی عالی برای طرفداران این کماندار فوق العاده است.

سریال ترانوفیارا

هاوک‌آی

هنوز تریلری از این مجموعه را ندیده ایم. با وجود شروع پایان سال 2021 ، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که به زودی یک تریلر یا تیزر از Hawkai منتشر شود. مراقب سایت سایبری باشید تا به محض انتشار به شما اطلاع داده شود.

تاریخ صدور

هاوک‌آی

اگرچه تاریخ انتشار این مجموعه ها هنوز تأیید نشده است ، اما می دانیم که این سریال در نیمه دوم سال 2021 وارد بازار می شود. جالب است که اگرچه تقریباً تمام پروژه های مارول به دلیل Corona به تأخیر می افتد به نظر می رسد تنها کار هاوکایی باشد پیگیری شود.

مارول برنامه های بزرگی برای پایان سال دارد. Shang Chi and Legend of the Ten Rings در سپتامبر ، Immortals در نوامبر و Spider-Man: No Way Home در دسامبر 2021 منتشر می شود. بنابراین هاوکایی ممکن است در اکتبر ظاهر شود ، اما نباید منتظر تایید رسمی آن باشیم.

بازیگر

هاوک‌آی

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون یا هاوکی باز خواهد گشت و انتظار می رود بقیه اعضای خانواده شامل بن ساکاموتو ، آوا روسو و کید وودوارد در نقش کلینت کوپر ، لیلا و ناتانیل باشند.

هایلی استاینفلد نقش بعدی کیت بیشاپ یا هاوکای را ایفا می کند. ورا فارمیگا ، فرافی ، تونی دالتون ، ژان مک کلارن ، برایان ارسی جیمز و آلاکوآ کاکس از جمله بازیگران این فیلم هستند. فلورانس پیو نقش یلنا بلووا را بازی می کند ، مانند فیلم بیوه سیاه.

مشارکت کنندگان جدید در این مجموعه

هاوک‌آی

کیت بیشاپ ، با بازی هیلی اشتاینفلد ، بزرگترین بازیگر جدید مارول است که در این سریال ظاهر شده است. در کمیک ، کیت یک مبارز و تیرانداز قوی است که می تواند بهتر از کلینت باشد ، حتی در Hawkeye.

او به همراه دیگر قهرمانان (که بسیاری از آنها در فیلم های اخیر مارول بی سر و صدا بازی کرده اند) یکی از بنیانگذاران Young Avengers است. کیت دقیق ، صادق و سرسخت است و رابطه خوبی و نزدیک با مربی خود دارد.

ورا فارمیگا نقش مادر کیت ، النور بیشاپ را بازی می کند. این شخصیت فقط به طور مختصر در کمیک ها ظاهر می شود ، جایی که او را مادر بزرگ خانواده ثروتمند اسقف معرفی می کنند. اعتقاد بر این است که او مرده است ، اما ما فقط او را در این سریال می بینیم.

فرافی در نقش بازیگری به نام کازی ظاهر می شود. این نام به معنی کازمیرز کازمیرژاک است. او به عنوان دلقک مزدور شناخته می شود. این کمدین شرور مسئول آسیب رساندن به شنوایی کلینت است. این سریال احتمالاً شامل این قسمت خاص از داستان خواهد بود.

تونی دالتون نقش جک کلینتون را بازی می کند ، مربی سابق کلینت که در بین طرفداران کمیک بوک به عنوان شمشیرزن شناخته می شود. او هم در فیلم های طنز هم شرور است و هم شرور و مدتی نیز عضو انتقام جویان بوده است.

آلکوآ کاکس یکی دیگر از بازیکنان جدید مارول است که مایا لوپز یا اکو در آن بازی می کند. اکو ، یک آمریکایی بومی با تبار چینی ناشنوا متولد شد و می تواند از توانایی های بصری خود تقلید کند. در واقع ، او مانند کارگردان یک استعداد سنگین وزن است که می تواند با کشتی و استعداد هنری بدرخشد ، مانند نوازنده پیانو. کاکس یکی از اولین بازیکنان ناشنوایی بود که در مارول یک شخصیت ناشنوا را بازی کرد.

چرخشی وجود دارد که گفته می شود برای شخصیت Echo طراحی شده است ، بنابراین باید منتظر آن باشید.

ژان مک کلارنون نقش مایا ، پدر لوپز و برایان آرسی جیمز را در نقش های ناشناخته ایفا می کند.

زمان شروع و پایان فیلم سری است

هاوک‌آی

فیلمسازی برای Hawkeye در اوایل دسامبر 2020 آغاز شد و در همان زمان نقش استاینفلد در نقش کیت بیشاپ را تأیید کرد. این سریال در نیویورک و آتلانتا عکاسی شد.

بودجه این مجموعه کمی سنگین است و گفته می شود مارول 200 میلیون دلار برای آن هزینه کرده است. بیشتر عکاسی در نیویورک انجام شده است و فرایند تولید در 21 آوریل 2021 به پایان رسید.

مانند ونداویژن و فالکن و سرباز زمستان ، داستان هاوکای بعد از وقایع انتقام جویان: بازی نهایی اتفاق می افتد. در مورد برنامه مجموعه ها و فیلم مرحله 4 ، این مجموعه می تواند با Spider-Man: No Way Home اکران شود.

این سریال همچنین زمانی را بررسی می کند که کلینت واقعاً رونین بود و به احتمال زیاد اولین روز کلینت را به تصویر می کشد ، در تلاش برای تیراندازی و تبدیل شدن به یک قهرمان که می شناسیم و دوستش داریم.

سریال تانتارا

هاوک‌آی

اگرچه ما در مورد برخی از وقایع این مجموعه اطلاعاتی داریم ، اما هنوز هیچ جزئیاتی از جزئیات دقیق داستان هاوکی تأیید نشده است. ما می دانیم که این بازی بیشتر بر روی کلینت تمرکز دارد ، که کیت را به عنوان نماینده او آموزش می دهد ، و همچنین تأثیر آن را در زمان رونین در کلینت خواهیم دید.

ما می توانیم واکنش جوانان انتقام جو را ببینیم. ما پسران اسکارلت و واندا را در سریال های Vandavision ، Wickan و Speed ​​دیدیم و احتمالاً دوباره آنها را خواهیم دید. همچنین الی بردلی که در سریال شاهین و سرباز زمستان حضور داشت استعداد بالایی دارد.

دیگر انتقام جوی جوان کیسی لانگ است که قبلاً نقش مارول را بازی کرده و اولین بار در فیلم Ant Man ظاهر شد. کاترین نیوتن نقش خود را در فیلم آینده مرد مورچه ای ایفا خواهد کرد.

کیت بیشاپ اولین پاسخ دهنده جدیدی بود که نقش مهمی در مارول ایفا کرد. بنابراین شاید ما باید آمادگی لازم را برای ساختن تیم بعدی ببینیم. علیرغم شرایط انتقام جویان سابق ، که اکنون ناشناخته است ، این تیم جوان ممکن است حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

این مجموعه تا حدودی بر اساس کمیک محبوب Hawkeye ساخته شده است که از سال 2012 تا 2015 منتشر شد. این مجموعه خاص برنده جوایز هاروی و آیزنر شد و به عنوان یکی از نسخه های مارول به یادگار مانده است.

این کمیک ها جدا از شخصیت انتقام جویان ، دیدگاه متفاوتی از زندگی کلینت دارند. در آنها ، ما می بینیم که او چگونه جوانی خود را در یک پسر کوچک گذرانده است ، و با وجود اینکه اسلحه بزرگی نداشت ، با وجود اینکه دوستانش او را می خنداندند ، اما همچنان در ماموریت خود شرکت می کرد.

این مجموعه همچنین داستان کلینت در مورد روبرو شدن با اراذل و اوباش محلی و دیگر هرگز گفتگو را نشان نداد. در واقع ، او به جای نشان دادن او به عنوان ابرمرد ، کلینت را به عنوان یک فرد معمولی ، با همه محدودیت های انسانی نشان داد.

این یکی از بهترین شاهکارهای مارول است و در حالی که این سریال شبیه یک کتاب کمیک است ، Hawkeye قطعاً یک سری شگفت انگیز است.

پیش نمایش Hawkeye در آخرین قسمت از The Black Widow

هاوک‌آی

هشدار: داستان بیوه سیاه ادامه دارد

در صحنه بعد از The Black Widow ، یلنا بلووا را با فلورانس پیو در کنار والنتینا می بینیم. والنتینا مأموریت جدیدی به او می دهد و هاوکایی ، که مسئول مرگ ناتاشا بود ، کشته می شود. بنابراین ممکن است در آینده شاهد درگیری بین یلنا و هاوکای باشیم.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا