هنر و سینما

آخرین قسمت سریع و خشمگین یک داستان در دو فیلم خواهد بود


با موفقیت Angry Fast Ninth ، جاستین لین زمان زیادی برای جشن گرفتن دارد ، اما برای آینده این فیلم های سرگرم کننده و گران قیمت ، فقط انتظار و انتظار زیادی وجود دارد. به تازگی گزارش شده است که عنوان بعدی این فرنچایز با نام Fast and Furious 10 در بهار سال 2023 در سینماها منتشر می شود و وین دیزل اعلام کرده است که فیلمبرداری این فیلم در ژانویه 2022 آغاز می شود.

با توجه به اینکه تاریخ دقیق انتشار بازی The Fast and Furious 11 که آخرین عنوان این مجموعه خواهد بود هنوز مشخص نشده است ، Tyrese Gabson اعلام کرده است که این دو عنوان به صورت متوالی منتشر می شوند ، با فرض لین و همکارانش در یونیورسال استودیوهایی که روی این مجموعه اصلی کار می کنند. و آنها موفق شدند ، آنها می دانستند که ساختن دو فیلم پشت سر هم مطمئناً برای لین و خانواده پرسرعت یک اتفاق بزرگ خواهد بود.

در مصاحبه با لین در زمان انتشار نسخه دیجیتال 9 سرعته ، لین در مورد پتانسیل ها و چالش های اشتراک ویدیو 11 و 12 صحبت کرد. این توضیحات مستند را در مقاله زیر بخوانید:

“ما از انجام کار سخت و پیشرفت بسیار هیجان زده ایم. تعدادی از مسائل خارج از فیلم وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود.” من نمی خواهم خیلی معروف باشم. من می خواهم یک کار خوب برای توسعه مجموعه انجام دهم. “

جاستین لین

او اهمیت داستان و ساختار دو فیلمی را که خلق کرده بود ، برجسته کرد. داستانها و رویدادهای سریع و خشمگین از 10 تا 11 به هم متصل می شوند ، اما این داستانها در دو شکل فیلم بیان می شوند. شرح لین را در زیر بخوانید:

“ایده داستان نویسی در دو فیلم خوب است. می توانم بگویم که از این تصمیم بسیار خوشحال بودم. فکر می کنم اولین باری که وارد این سریال شدم ، هیچ قصدی برای ادامه نداشت. اما این همان چیزی است که من ساختم اینجاست که بنشینم و با شما صحبت کنم تا کسی در مورد کیفیت دو فیلم دیگر صحبت کند! و من در عوض از او تشکر می کنم. هر روز که از خواب بیدار می شوم سعی می کنم دیدگاه جدیدی داشته باشم و مطمئن شوم که همه نظرات ما درباره روند کار او مناسب ترین نتایج را می دهد. “من فکر می کنم ایده نمایش داستان در دو فیلم درست است و من آن را دوست دارم.”

نسخه های 4K ، Blu-ray و دیجیتال فیلم Fast and Furious 9 کارگردان در 21 سپتامبر منتشر می شود.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا