هنر و سینما

قطار سریع‌السیر پرستاره‌ترین فیلم امسال هالیوود است


کلی مک کورمیک ، تهیه کننده “Bullet Train” ، توضیح می دهد که چرا بسیاری از مردم می خواهند این فیلم را بازی کنند.

قطار سریع یکی از محبوب ترین فیلم های امروزه در هالیوود است. فیلم جدید دیوید لیچ ، با بازی برد پیت ، حول یک قطار سریع السیر پر از قاتل می چرخد ​​که با یک توطئه شیطانی مرتبط هستند. “Atomic Blonde” ، “Deadpool 2” و “Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw” تنها یکی از ویژگی های لیچ هستند.

در این فیلم ساندرا بولاک ، لیدی گاگا ، آرون تیلور جانسون ، برایان تیری هنری ، زازی بیتس ، جوی کینگ ، مایکل شنون ، لوگان لرمان ، مسی اوکا و اندرو کوجی نیز بازی می کنند. استیون وینتراب ، نویسنده وب سایت Collider ، اخیراً با تهیه کننده قطارهای سریع السیر کلی مک کورمیک در مورد فیلم جدید خود “هیچکس” و مک کورمیک صحبت کرد ، که حدود دو هفته بعد و چند ماه پس از فیلمبرداری فیلمبرداری شد.

وقتی وینتربروک از مک کورمیک پرسید که چرا همه می خواهند در این فیلم حضور داشته باشند ، او گفت تمایل بازیگران برای لیچ و پیت بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد. مک کورمیک گفت: “من فکر می کنم بازیگران این فیلم ، که به نوعی جنایت شیرینی است ، برای طرفداران و بازیگران واقعاً هیجان انگیز بود.” نمی توانم بیشتر درباره فیلم و اتفاقاتی که در آن افتاده صحبت کنم. “هر روز یک شورش کامل است.”

برد پیت و دیوید لیچ

مک کورمیک همچنین توضیح داد که عملکرد لیچ در قطار سریع السیر با حرفه قبلی او متفاوت است. وی گفت: “یکی از نکات جالب در مورد این فیلم محدود بودن فضا است.” به گونه ای که آنچه اغلب در یک فیلم اتفاق می افتد در قطار اتفاق می افتد. چگونه ، …… خلقت چیست؟ مسئولیت کجاست؟ بنابراین ، چه چیزهای جدیدی در فیلم وجود دارد؟ “این یک چالش بسیار جالب برای دیوید و همچنین تیم اعتراضی به رهبری گرگ رماندر بود.”

همچنین ، ممکن است برخی از افراد ندانند که لیچ قبل از تبدیل شدن به یک مدیر معروف ، دو نفره ای بود که توسط برد پیت بازی می شد.

مک کورمیک در مورد اینکه چگونه لک در حال رهبری برد پیت را پیش می برد گفت: “اکنون که می توانید موفقیت آنها را در فیلم تصور کنید ، می توانید پیگیری کنید.” شرایط کاملاً متفاوت است ، زیرا این وضعیت کمی متفاوت است. من فکر می کنم آنها همکاران خوبی هستند و سر و صدای زیادی ایجاد خواهند کرد. براد بازیگر سخاوتمند و مرد خوبی است. به نظر من این یک فیلم اجرایی از براد است که ما قبلاً ندیده بودیم. این سرگرم کننده ، جالب و احمقانه است ، و من فکر می کنم او نیز دوست دارد. ما همچنین تمرینات زیادی انجام دادیم ، و من فکر می کنم بخشی از آن به این دلیل بود که او برای کسی کار می کرد که به مشت هایش عادت کرده بود ، بنابراین چیزهای زیادی برای اثبات داشت. حتی در ابتدای پارک کووید -19 و قبل از انتشار فیلمبرداری ، به خانه او رفتیم ، ماسک پوشیدیم ، آزمایشات خود را انجام دادیم و از صحنه های مبارزه او عکس گرفتیم. این زمانی است که او به این پروژه اختصاص داد. “من تعجب نمی کنم اگر قطار سریع السیر نه تنها به خاطر بازیش ، بلکه به خاطر کاری که لیچ انجام داد ، به بزرگترین و گران ترین فیلم اکشن تبدیل شود که مردم را به سینما می کشاند.”

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا