هنر و سینما

اولین تریلر فیلم «پدینگتون 3» منتشر شد؛ سفر خرس دوست داشتنی به پرو

اولین تریلر فیلم «پدینگتون 3» با عنوان کامل «پدینگتون در پرو» (Paddington in Peru) منتشر شد. این فیلم سومین قسمت از مجموعه «پدینگتون» است که ماجراجویی خرس بریتانیایی دوست داشتنی و عاشق مارمالاد را روایت می کند. آخرین ماجراجویی پدینگتون کمی بعد از پایان جذاب «پدینگتون 2» که خاله لوسی به دیدن پدینگتون آمده بود آغاز می شود. حالا این خرس با سفر به زادگاهش پرو قدم در ماجراجویی تازه ای می گذارد.

تریلر با صحنه ای از ایستگاه کلاسیک پدینگتون شروع می شود، جایی که خرس دوست داشتنی ما قصد دارد از خودش برای پاسپورتش عکس بگیرد. این عکس برای سفر پدینگتون به پرو، جایی که او و خانواده براون قصد رفتن به آنجا را دارند گرفته می شود. در پرو یک راهبه و افراد دیگری منتظر او هستند اما متاسفانه پدینگتون متوجه می شود که خاله لوسی به یک ماجراجویی در دل جنگل رفته است. تریلر با لحظات آشنا از پدینگتون همراه است؛ او با لباس همیشگی اش دیده می شود و حتی هنگام تلاش برای گرفتن عکس پاسپورت، زیر کلاهش ساندویچ مارمالاد دارد.

آیا «پدینگتون در پرو» می تواند به اندازه نسخه های قبلی موفق باشد؟

تریلر پدینگتون در پرو

تریلر «پدینگتون در پرو» علاوه بر ارائه بخشی از سومین قسمت از این مجموعه، تاریخ اکران فیلم را نیز تایید می کند. این فیلم خانوادگی در تاریخ 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) در سینماهای انگلستان به روی پرده می رود و سپس در 17 ژانویه 2025 (28 دی 1403) راهی آمریکا می شود. به نظر می رسد «پدینگتون 3» پرهیجان ترین فیلم این مجموعه تا به امروز باشد، چرا که پدینگتون و خانواده براون را در تلاش برای یافتن خاله لوسی، به دلِ جنگل آمازون می فرستد.

«پدینگتون در پرو» با چالش تقریبا غیرممکن رقابت با «پدینگتون 2» روبرو است. دومین قسمت از این مجموعه با امتیاز خیره کننده ی 99 درصد در سایت راتن تومیتوز مورد تحسین تماشاگران قرار گرفت. «پدینگتون 2» با ارتقا جلوه های بصری به سبک وس اندرسون نسبت به فیلم اول، ترکیبی ایده آل از کمدی و درام را ارائه می دهد. این فیلم را می توان نزدیک ترین اثر به یک فیلم خانوادگی بی نقص و همچنین یکی از بهترین فیلم های سال اکرانش دانست. با این تفاسیر «پدینگتون در پرو» برای دستیابی به چنین موفقیتی کار سختی در پیش دارد زیرا باید بتواند به خوبی جای خالی فیلم تحسین شده ی قبلی را پر کند.

«پدینگتون 3» همچنین باید بر چالش سخت از دست دادن دو عضو اصلی تیم خود غلبه کند. یکی از این فقدان های مهم، کارگردان پل کینگ است که ساخت دو فیلم اول «پدینگتون» را برعهده داشت. کینگ به خاطر ساخت فیلم موزیکال «وانکا» (Wonka) مجبور شد از کارگردانی «پدینگتون در پرو» انصراف دهد. سالی هاوکینز، دیگر بازیگر اصلی این قسمت هم از حضور در «پدینگتون در پرو» صرف نظر کرد و حالا نقش او به امیلی مورتیمر سپرده شده است. با وجود این کمبودها، اولین تریلر «پدینگتون در پرو» همچنان حاوی جذابیت همیشگی این مجموعه است؛ جذابیتی که امیدواریم در طول فیلم و با اکران آن در پاییز امسال حفظ شود.

منبع: screenrant

دکمه بازگشت به بالا