لوازم خانگی

تابستانی که شگفت‌انگیز شد


جشنواره “دمای بالا شگفت انگیز” به مدت سه روز از 24 تا 25 تیرماه در فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ برگزار شد.

در طول جشنواره تابستانی ای بی سی مگ، بیش از 6 میلیون کاربر از Digicala بازدید کرده اند هزاران نفر در این جشنواره از طریق وب سایت و اپلیکیشن کالا خریدند.

تعداد کل بازدیدها در این سه روز با احتساب دفعات بازدید هر کاربر از فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ حدود 120 میلیون بار بوده است.

استقبال از جشنواره شگفت انگیز دمای بالا چشمگیر بود سابقه اتصال به اینترنت نزدیک به 100000 کاربر به طور همزمان در سایت. در این جشنواره، بیش از 250000 مدل محصول برای فروش گذاشته شد.

عالی تر از همیشه

جشنواره “دمای بالا شگفت انگیز” رکورد کاهش را شکست.

پرطرفدارترین بخش جشنواره بخش «شیرجه» بود. در این بخش هر روز 60 نوع محصول محبوب کاربران به تعداد محدود و نیم بها به فروش می رسد. کالاهایی مانند PS4، هدفون بی سیم، دوربین و اپل واچ. این اجناس با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و در یک چشم به هم زدن ظاهر نشدند.

یکی دیگر از بخش های محبوب جشنواره “چرخش چرخ” بود. در این سگمنت خودروهای مختلف با تخفیف 5 میلیون تومانی فروخته شد. خودروهایی که بیشترین استقبال را داشتند پژو 206، هیوندای i20، تندر 90 و ساندرو استپ وی بودند.

بیش از صد هزار محصول برای هر سلیقه و هر انتخابی

ای بی سی مگ در طول جشنواره بیش از یکصد هزار نوع کالا در گروه های مختلف داشت. به این ترتیب مشتریان با نیازها و سلایق متفاوت می توانند محصول مورد نیاز و مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

محبوب‌ترین گروه‌های محصول، تلفن‌های همراه، دستگاه‌های دیجیتال و سپس دستگاه‌های شخصی و ابزار خودرو بودند.

همچنین تخفیف های ویژه برای تفریحات تابستانی، وسایل مسافرتی، لوازم ورزشی و لوازم خانگی نیز توانسته توجه و رضایت مشتریان را جلب کند.

ای بی سی مگ برای حمایت از تولید ملی مثل همیشه از برندهای ایرانی برای شرکت در جشنواره دعوت کرد. جالب است بدانید که بیش از 100 برند ایرانی در جشنواره تابستانی ای بی سی مگ شرکت کردند و اجناس داخلی در این جشنواره مورد استقبال قرار گرفت.

یک میز گرد خاص از شانس

خبر خوب این است که اگر از جشنواره دمای بالا باورنکردنی خرید کنید، می توانید به زودی منتظر دریافت جوایز هیجان انگیز ما باشید.

دو سفر هیجان انگیز به سن پترزبورگ و بلغارستان، بلیط یک طرفه کلاس تجاری به نیویورک یا پاریس، یک هفته سفارش غذای رایگان از وب سایت ریحون؛ از تخفیف ها و جوایز ویژه جشنواره می توان به کارت هدیه دیگ استایل و ای بی سی مگ به ارزش 500 هزار تومان، جدیدترین پرفروش ترین ویدیبو و تجربه پرواز بر فراز شهر تهران اشاره کرد.

برنامه شگفت انگیز

خرید سریع و آسان با اپلیکیشن ای بی سی مگ کمک زیادی به کاربران کرده است. از مجموع 120 میلیون بازدید در طول جشنواره، 51.5 میلیون بازدید از طریق اپلیکیشن بوده است.

کاربران اپلیکیشن علاوه بر اینکه اولین نفری بودند که از سورپرایزهای این دو ساعت مطلع شدند، در دور شانس امتیاز بیشتری نیز کسب کردند.

خوب است بدانید که اپلیکیشن ای بی سی مگ 10 محصول شگفت انگیز برای کاربران اپلیکیشن در روزهای تعطیل دارد!

با این حال، آنچه جشنواره تابستانی ای بی سی مگ را بیش از همیشه جذاب کرد، حضور گرم و پرشور هموطنانمان در این مراسم بود. ای بی سی مگ به تمامی کاربرانی که نه تنها در این سه روز بلکه در طول سال همراهی می کنند افتخار می کند و از هیچ تلاشی برای افزایش رضایت مشتریان دریغ نمی کند.

اینفوگرافیک مربوط به آمار این جشنواره را در زیر بخوانید:

نمودار دمای بالا خیره کننده

telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا