لوازم خانگی

آمازون استارت‌آپ Blink را خریداری کرد


آمازون در زمینه وسایل خانه هوشمند فعال است و تلاش های این شرکت برای گسترش این حوزه ادامه دارد. در جدیدترین اقدام، آمازون Blink را خریداری کرده است. این استارت آپ تولید کننده زنگ درب و دوربین هوشمند است. این شرکت تولید این دوربین ها را با جمع آوری پول برای کمپین Kickstarter در سال 2014 آغاز کرد و در سال 2016 این محصول را روانه بازار کرد.

جذابیت دوربین های Blink این است که ظاهراً می توان آنها را با یک جفت باتری به مدت دو سال استفاده کرد و برای استفاده از این دوربین نیازی به سیم کشی برق نیست. در عین حال قیمت این دوربین ها نسبتاً ارزان بوده و از 99 تا 129 دلار متغیر است.

در سال های آینده، احتمالاً شاهد گسترش خدمات خانه هوشمند آمازون و پیوند دادن این خدمات به تجارت این شرکت خواهیم بود.

این شرکت پس از معرفی اولین دوربین خود، دوربین جدیدی با قابلیت دید در شب و سپس زنگ درب هوشمند با دوربین داخلی معرفی کرد.

این شرکت اکنون در حال کار بر روی یک سیستم امنیتی هوشمند تمام خانه است.

اما چرا آمازون این شرکت را خرید؟ آمازون اخیراً سرویس تحویل جدیدی را راه‌اندازی کرده است که به شرکت‌های مخابراتی اجازه می‌دهد وقتی کاربران در خانه نیستند، در را باز کرده و بسته را از طریق دوربین‌های امنیتی هوشمند متصل به اینترنت، در خانه قرار دهند. آمازون اخیرا دوربین های هوشمندی را برای این منظور توسعه داده است و به نظر می رسد که برای گسترش این بخش، استارت آپ Blink را نیز خریداری کرده است.

در سال های آینده، احتمالاً شاهد گسترش خدمات خانه هوشمند آمازون و پیوند دادن این خدمات به تجارت این شرکت خواهیم بود.

منبع: The Verge


در خبرنامه ما ثبت نام کنید و در قرعه کشی از اینجا شرکت کنید:

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا