هنر و سینما

فصل ۳ تایتان‌ها چگونه بزرگ‌ترین مشکلات این سریال را برطرف کرده است؟


مجموعه محبوب قبلی The Titans مسائلی داشت که تأثیر منفی بر داستان و شخصیت ها داشت ، اما در فصل 3 ، این مسائل حل شد.

دو فصل اول تایتان ها فاقد وحدت و کیفیت لازم بودند. تغییرات عمده در فصل های جدید در این مجموعه اقتباس ، روند روایت را کارآمدتر کرده است.

فصل 1 تایتان ها بر شخصیت راشل (ریون) متمرکز بود ، که با کمک دیک گریسون (رابین یا بلبل) ، سخت تلاش کرد تا با قدرت های نوظهور خود کنار بیاید. قسمت 2 با از دست دادن راشل پدرش تریگون به پایان رسید و اسلید ویلسون (Deathstroke) به عنوان حریف جدید سریال انتخاب شد. این سریال از نظر داخلی درباره یک گروه و یک تیم است ، اما داستان دو فصل اول حول محور دیک گریسون ، با بازی برنتون توایتز ، به عنوان شخصیت اصلی ، می رود که بتمن را ترک کرده و طعم بلبل را می چشد. با موفقیت تیتان ها در سان فرانسیسکو ، گریسون و تیم به سری 3 در Gotham بازگشتند تا با عواقب خروج بروس وین روبرو شوند.

به طور کلی این سریال سرگرم کننده است ، اما گاهی اوقات احمقانه به نظر می رسد و چند ایراد عمده دارد. خطوط داستانی مختلف در طول سریال به خوبی دنبال نمی شوند یا به نظر می رسد فراموش شده اند و شخصیت ها اغلب کم خطر و مشکوک هستند ، اما در Titans 3 ، همه این مسائل برطرف شده است.

بازیگر اقلیت

تایتانضل

قسمت اول The Titans بر روی راشل و دیک متمرکز بود ، اما افراد زیادی معرفی شدند و بسیاری از آنها در قسمت دوم نقش اصلی را ایفا کردند. در قسمت 1 کوری اندرس (استار فایر) ، گار لوگان (بیست) ، هنک هال (هاوک) ، داون گرنجر (داو) ، جیسون تاد (رابین) و دانا توئی (دختر شگفت انگیز) حضور داشتند. در سری 2 ، کانر کنت (سوپربوی) و رز ویلسون (راجر) به تیم اضافه شدند. این مجموعه سعی می کند بیشتر شخصیت های اصلی داستان و روایت شخصی را ارائه دهد ، اما احساس می کند که سریال کمی غرق در فضا است و بازیکنان فراموش می شوند. وقتی کوری از سیاره اصلی خود برمی گردد ، مدتی ناپدید می شود تا اینکه او را در حال رانندگی در منطقه خود می بینیم و به نظر می رسد که سازنده فقط به زمان کوتاهی نیاز دارد. گار اتفاقات خطرناک و وحشتناکی را پشت سر می گذارد و در پایان فصل 1 ، متوجه می شود که می تواند تبدیل به یک مار و یک ببر شود ، اما این سریال هرگز با هیچ یک از آن ها روبرو نمی شود. آشکارترین غفلت سازندگان ، زمان بندی تمام مجموعه ها در روند تبدیل بیسبوی به تایتان است و این مشکل را برای سایر برنامه ها متوقف کنید.

فصل 3 Titans با افول قهرمان آغاز می شود ، که به مجموعه اجازه می دهد بر روایت ها و شخصیت های ریشه دار تمرکز کند. دونا و راشل دو بازیکن گمشده در سری 3 بودند ، وقتی دونا فوت کرد و راشل با بدنش به تامیسیرا رفت. رز نیز در فصل 3 حضور نداشت و دلیل آن مشخص نیست. شاید به این دلیل است که او برای کنترل رابطه خود با جیسون تلاش می کند ، یا شاید هم قدرت خود را با جریکو تقسیم می کند. در هر صورت ، تبلیغات این سریال نشان می دهد که شخصیت او ، چلسی ژانگ ، در این فصل ظاهر نخواهد شد. در سری 3 و قسمت 3 (که به آن هنک و داو گفته می شود) هنک کشته می شود و به همین دلیل داون مدتی در داستان می ماند. این شخصیت ها به راحتی می توانند در این مجموعه دیرتر از داستانهای دیگر تکثیر شوند و بینندگان دلیل غیبت آنها را از قبل می دانند.

علاوه بر این ، در این مجموعه ، بازیکنان در نقش های مکمل یا قهرمانان مخالف ظاهر می شوند و با زمان کوتاهی پس از آن در داستان اصلی بیشتر می درخشند. باربارا گوردون به عنوان جوراب شلواری معرفی شده است که در تیم اصلی نیست و بازیکن مترسک نیز در چند صحنه ظاهر می شود. جیسون تاد از تیم بزرگ حذف شد زیرا او یک شرور به نام رد هود بود و نقش آنتاگونیستی را بازی می کند که به دلیل این که در دو فصل اول حضور داشت ، به کمی بیشتر از شرور ناشناخته نیاز دارد. همه اینها باعث می شود افراد بتوانند آنچه را که مهم است باقی بمانند و بیشتر بر روی سریال تمرکز کنند ، جالب تر کنند.

شرح مختصری از نقشه قدیمی و شروران قدیمی

تایتانضل

دو فصل اول تایتان ها یک داستان معروف و یک شرور قبلی را روایت کرد که تیم با آن روبرو شد. هدف این بود که رویارویی تیم با تریگون و سپس دث استروک را آشتی دهد و در پی بیان داستانی جدید در مورد نبرد شدید قهرمانان با خائنانی و همچنین آشکار ساختن ریشه های شرور بود. اینها و رابطه آنها با تایتان ها. از این نظر ، داستان کامیون مرگ موفق تر بود ، اما طرح تریگون کمتر جالب بود. داستان کامل او به فصل دوم منتقل شد و خیلی سریع روایت شد ، اما روند ناامید کننده بود ، زیرا سازندگان برای معرفی این شرور جدید عجله داشتند.

این مشکل با داستان بسیار معروف بتمن ، در فصل 3 حل شد و سعی شد با اصول اولیه دنیای DC در این مجموعه مطابقت داشته باشد. یکی از قابل توجه ترین این اصول اشاره به داستان کمیک مرگ خانواده است. به کمک این داستان ، دلیل عدم حضور جوکر و بتمن در سریال مشخص شد و روند تبدیل جیسون تاد به هود قرمز نیز تأیید شد. بسیاری از طرفداران بازیکنان این داستان ها را می دانند و در شاهکارهای جدید مرد عنکبوتی نیز از همین روش استفاده شد و فکر می کنند داستان قبلی اتفاق افتاده است و همه آن را می دانند ، بدون ذکر ریشه ها. بازیکنان اصلی. پس از استفاده از بتمن برای ساختن و گسترش جهان آنها ، این مجموعه اکنون قادر است از شخصیت های جدید و جالب تری برای تایتان ها استفاده کند.

استراتژی مشابهی برای برخی از بازیکنان استفاده شد. باربارا گوردون سابقه طولانی در دنیای DC دارد. او کار خود را در Batgirl آغاز کرد و پس از اتفاقاتی که در The Joker رخ داد به Oracle تبدیل شد. باربارا از طریق گفتگو با این مجموعه ها نشان می دهد که این وقایع رخ داده و تمام شده است و سازندگان سریال می توانند از او به عنوان پلیس (پس از مرگ پدرش) برای خلق داستانی استفاده کنند. جالب برای طرفداران سابق DC. در مورد شخصیت مترسک نیز همین امر صادق است. این شخصیت یکی از بدنام ترین شرورهای بتمن است (و او تنها شخصی است که در هر قسمت از سه گانه کریستوفر نولان ظاهر شده است). بنابراین لازم نیست وارد ریشه های عمیق داستان او شوید ، اما افزودن تغییر در داستان به او کمک می کند تا فردی جذاب تر شود.

مرگ واقعی و ابدی

تایتانضل

آخرین مشکل عمده ای که تایتان ها در دو فصل اول با آن روبرو بودند ، عدم اعتماد به نفس در داستان های مکرر مرگ بود. در فصل اول ، داون پس از سقوط به چندین طبقه زنده شد ، که باعث شد تماشاگران احساس کنند بازیکنان شکست نخورده اند. مرگ گرت در فصل 2 به صورت یک قسمت تکراری نشان داده شده است و مرگ او از ابتدا مشخص است و بیننده دیگر به داستان شخصیت خود ، حتی مرگ او اهمیت نمی دهد. مرگ جریکو با همین مشکل همراه بود و کمی غم انگیز به نظر می رسید ، زیرا او شخصیت اصلی ، بی گناه و دوست داشتنی بود و سپس دیدیم که جریکو در پایان فصل زنده است .2 و به داستان بازگشت. و سرانجام ، فصل 2 با مرگ دونا در رویدادی که به نظر نمی رسید آمازون ها را بکشد به پایان رسید و او به راحتی توانست از مرگ او اجتناب کند. سپس سریال نشانه هایی از بازگشت او را نشان داد ، در حالی که راشل در مورد قیام خود صحبت می کرد و تبلیغ قسمت سوم تأیید می کرد که دونا به تاریخ تایتان ها باز خواهد گشت.

فصل 3 تایتان ها سعی می کند این مسئله را به نحوی حل کند. جیسون زمانی باز می گردد که شخصیت رد هود و مرگ او کاملاً تکذیب می شود و تولد دوباره او به عنوان یک شرور شرور توسط تیم از نام او حذف می شود. این شورش در پایان قسمت 3 است ، زمانی که رد هود هنک را می کشد. طرفداران در این قسمت می پرسند آیا او نجات می یابد یا نه و به او زمان می دهند تا خداحافظی کند. در پایان ، مشخص می شود که این قسمت آهنگ خداحافظی واقعی او است و ما هنک را دیگر در داستان نمی بینیم. نحوه مرگ او را بی تفاوت نمی گذارد و در آن شکی نیست. هنک (آلن ریچسون) همچنین در نقش جک ریچر در سریال تلویزیونی آینده بازی می کند که بازگشت او به تایتان ها را ثابت می کند و مرگ شخصیت او آخرین قطعه پازل تایتان ها است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا