هنر و سینما

فیلم ابرقهرمانی جدید نتفلیکس «انتقام جویان: پایان بازی» را شرمگین می‌کند


Thunder Force Netflix یک قهرمان دارد که کیفیت آن هیچ ربطی به وزن و ظاهر ندارد و این اشتباه است که بازی را با تور چاق به پایان برسانیم.

فلش ، یکی از فیلم های نتفلیکس که به زودی اکران می شود ، شرم آور به نظر می رسداین اما اینطور نیست. این نمایش در انتهای بازی با واکنش های متفاوتی از طرفداران شخصیت آسیب دیده و چاق تور در فیلم روبرو شد. جنبه چاق و اضافه وزن تور به اندازه احساس همبستگی و رابطه نزدیک با بقیه اعضای تیم طنزآمیز و طنز آمیز است. اما همه ما می دانیم که مشکلات Mental Tour سلامت او را بدتر کرده است. به نظر می رسد نتفلیکس می خواهد با این فیلم قهرمانانی را که بیشترین وزن را در وزن خود دارند ، برجسته کند.

در انتقام جویان: در پایان بازی ، تور خوب نبود. در واقع ، او پس از از دست دادن لوکی و اکثر اطرافیانش بسیار افسرده شد. وزن زیاد ، ظاهرهای گاه و بیگاه و مشروبات الکلی اعضای تیم را شوکه کرد و به فیلم طنز بخشید. اما در نهایت ، ماجراجویی دوباره کنترل زندگی او را در دست گرفت و او دوباره به جنگ تانوس رفت. با وجود ظاهر ، او همچنان ارزشمند بود و قدرت خود را حفظ کرد.

در حالی که در اکثر فیلم ها قهرمانانی با بدن معمولی و سلامت روانی کامل برای رسیدن به اوج خود به نمایش درآمده اند ، به طور کلی فیلم های قدرت الکتریکی از پتانسیل قانونی برخوردار هستند که به ما قدرت فوق بشری می دهند.

نیروی تندر

دو ستاره ملیسا مک کارتی و اوکتاویا اسپنسر ، بازیگر نقش لیدیا و امیلی ، در این ویدئو با یک شرور قدرتمند مبارزه می کنند. امیلی یک دانشمند است و چیزی به او می دهد که به او قدرت دیده می شود و لیدیا قدرت زیادی دارد. همانطور که در تریلر نشان داده می شود ، اسپنسر و مک کارتی هر دو فیزیک مشابهی دارند.

این فیلم این زمان خوبی برای گسترش تمرین طراحی قهرمان استبه نباید اینگونه باشد که فقط افرادی با اندام عضلانی یا قوی برای این نقش ها مناسب هستند و برای انجام این نقش ها نیازی به قدرت بدنی نیست. هر کسی می تواند مهارت های شگفت انگیزی داشته باشد ، و به نظر می رسد این نکته ای است که این فیلم می خواهد به آن اشاره کند. این نوع اندازه و بافت این شخصیت ها را به دنیای واقعی نزدیک می کند.

این نیروگاه قدرتمند ، که در 9 آوریل 2021 در Netflix منتشر می شود ، بر وزن و کیفیت شخصیت های تریلر تمرکز نمی کند. ظاهراً فیلم به طرز خنده داری به این شکل پیش رفت ، به ویژه اینکه قهرمان داستان یک فرد متفاوت یا یک زن معمولی است. در حالی که فیلم دارای قلب طنز است ، طنز وزن و اندازه بازیگران را مسخره نمی کند و به همین دلیل ارزش تور بسیار متنوع است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا