هنر و سینما

شانگ چی دکتر استرنج ۲ را به بزرگ‌ترین فیلم فاز چهارم مارول تبدیل می‌کند


شانگ چی و افسانه ده حلقه ، Dr. عجیب و هرج و مرج در سراسر جهان تبدیل به مهمترین فیلم Marvel Phase 4 خواهد شد. شانگ چی یک پروژه سینمایی اخیر مارول است و ارتباط زیادی با قسمت دوم Dr. عجیب.

با معرفی یک قهرمان جدید به نام شانگ چی ، با بازی سیمو لیو ، تکنیک های مبارزه با کونگ فو وارد مارول شده است ، اما فیلم هرگز عنوان مستقلی نیست.

اگرچه شخصیت شانگ چی ربطی به انتقام جویان یا دیگر قهرمانان مارول ندارد ، فیلم اول نشان بارز مارول است ، مانند انتقام جویان معروف در انتقام جویان: جنگ ابدی ، بیوه سیاه اتاق قرمز ، انتقام جویان و موارد دیگر. ما با همیم. داستان فیلم بر اساس پروژه ناتمام سه گانه مرد آهنی است ، با بازی سازمان شیطانی Ten Rings و ستاره قاتل آنها ، Slaughter (بن کینگزلی). با استفاده از شانگ چی ، مارول به تمام سوالات بی پاسخ طرفداران پاسخ داد ، درست مانند دیدگاه مارول در مورد فرهنگ ماندارین.

یکی از موضوعاتی که شنگ چی به آن پرداخت Abomination ، بازیگری از مارول بود که تاریخش از اولین حضور زنده اش در The Amazing Hulk 2008 ناشناخته بود. حضور وونگ (بندیکت وونگ) در این فیلم نیز بسیار مهم است زیرا حضور او عمیق را نشان می دهد ارتباط بین وقایع شانگ چی و دکتر عجیب 2. در ادامه ، به این نکته خواهیم پرداخت که چرا دکتر. فیلم عجیب 2 در چهارمین قسمت از اولین فیلم استاد کونگ فو به بزرگترین فیلم تبدیل شد.

دکتر. پل ارتباطی عجیب 2 مرحله چهارم

دکتر. عجیب

این فیلم حوادث مرحله چهارم فیلم و سریال را به هم متصل می کند. نقش و قدرت واندا ماکسیموف ، با بازی الیزابت اولسن در فیلم آینده ، براساس آنچه در Vandavision اتفاق افتاده است. این اولین پیوند تماس دکتر است. عجیب 2. لوکی به همان اندازه مهم ، قوانین نمایش جهانی مارول را تغییر داد ، که ممکن است بخشی از درگیری در فیلم باشد. شخصیت او که می ماند (جاناتان ماژور) به آشفتگی جهانی ناشی از این رویدادها اشاره می کند.

اگر… چه اتفاقی برای سریال می افتد؟ مارول شخصیت اوتو (جفری رایت) را معرفی کرده است که برای یافتن بازیکنان دیگر در دنیای مارول تلاش می کند. با توجه به اینکه چند ماه پس از آزادی دکتر برخی معتقدند Strange 2 مرد عنکبوتی است: هیچ راهی به خانه اولین قسمت از یک داستان بزرگتر است. او قبل از پیوستن به قدرت جادوگر اسکارلت و تلاش برای حل جادویی مشکلات شخصیت مرد عنکبوتی (تام هلند) به یک فاجعه بزرگ جهانی پیوست. آنچه در فیلم اتفاق می افتد می تواند منشاء تهدید بزرگتری باشد که استرنج برای فیلم او ایجاد خواهد کرد.

شانگ چی بر اساس دستاوردهای دکتر ساخته شده است. عجیب 2

مثل دو سریال لوکی و اگر…؟ شانگ چی و افسانه ده حلقه تم جهانی مارول را با واقعیت ده حلقه و تالو در تعدادی محیط ترکیب می کند. همانطور که در ویدیو ذکر شد ، شانگ چی و دوستانش با پیروی کامل از دستورات موریس در جنگل توانستند وارد دنیای دیگری شوند. شاید شهر سری تالو ، که در قلمرو جهان های دیگر قرار دارد و راهی برای ورود به دنیای مارول وجود دارد. در صحنه ، یینگ نان (میشل یئو) از عبارت “جهان” برای توصیف ریشه های شانگ چی خود استفاده می کند. این کمیک که در صحنه ای از فیلم شانگ چی تالو در دنیایی کوچک نمایش داده شد نیز همینطور بود. صحبت از رابطه سرزمین تالو با جهان توده ها در مرحله مرکزی فیلم است.

آنچه وانگ گفت این است که علامت ناشناس منتشر شده توسط سازمان ده حلقه در چند جهان منعکس شده است ، نشان می دهد که چیزی خارج از خط فیلم پیام را دریافت کرده و به پاسخ مارول با “آینده” پاسخ داده است. نکته دیگر این است که رویدادهای Marvel Heroes World می توانند بر روند کمیک های دیگر تأثیر بگذارند. حلقه ده و احتمالاً سایر سازمان های قدرتمند در شانگهای می توانند سیگنال هایی را به جهان های دیگر ارسال کنند ، که می تواند تهدیدی برای جادوگر جهش یافته در دکتر باشد. عجیب 2.

حضور شخصیت ها در Dr. عجیب 2

شاید یکی از بازیکنان شانگ چی در Dr. عجیب 2. حضور وانگ در شانگ چی و بازی در مرد عنکبوتی: آینده ای بدون خانه. او همچنین در کنار بازیگرانی مانند کریستین پالمر (ریچل مک آدامز) و بارون موردو (چیوتل آگیوفور) که در فیلم Dr. عجیب. دکتر. Strange 2 میکس خوبی را اعلام کرده است که اگر در مورد فیلم فوق العاده ای در دنیای مارول شنیده اید ، ارزش ساخت یک دنباله را دارد. شایعات حاکی از آن است که لوکی در فیلم ها بازی خواهد کرد ، تام هیدلستون ، سیلوی (سوفیا دی مارتینو) و موبیوس (اوون ویلسون) نیز در این فیلم بازی خواهند کرد.

تاثیر Dr. Strange 2 in Marvel World

دکتر. عجیب

ارتباط چند جانبه شانگ چی و افسانه ده حلقه با تجربه و تجربیات وونگ ، این فیلم را به یکی از چهار پروژه انتقال دکتر تبدیل کرد. Strange 2 وارد مرحله چهارم می شود و مارول سعی می کند این کار را در سریع ترین زمان ممکن در مقایسه با عناوین و سریال های دیگر انجام دهد. seho این مسئله برای مارول بسیار مهم است. همانطور که لوکی در پایان سریال نشان داد ، شر می تواند همه چیز را در بسیاری از جهانها تحت تأثیر قرار دهد ، بنابراین دکتر Strange 2 می تواند تاثیر زیادی بر دنیای مارول داشته باشد. از آنجا که فیلم دارای مشکل بزرگی در زمینه ایجاد بسیاری از فجایع در مواجهه با جهان است ، ممکن است شاهد اقدامی مانند خواندن تانوس باشیم.

این اقدامات می تواند مسیر تاریخ مارول را با ایجاد تیم جدیدی از قهرمانان مارول به رهبری استرنج پایان دهد. تعدادی از بازیگران جدید مارول ، مانند America Chavez (Khuchitel Gomez) ، که ممکن است در فیلم Dr. دنیای جنون استرنج. بقیه مسائلی که دنیای مارول در این فیلم فاز 4 به آن پرداخته چندان روشن نیست. بازیگران هیجان انگیز ممکن است در طول فیلم با داستان های متفاوتی روبرو شوند و برای همیشه در کنار هم باشند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا