هنر و سینما

تریلر جدید فیلم گودزیلا در برابر کونگ را تماشا کنید


تریلر جدید “گودزیلا در مقابل کونگ” صحنه جدیدی از مبارزه بین دو موجود مشهور را نشان می دهد و نظرات تیم در مورد شاهکار جدید آدام وینگارد را مورد بحث قرار می دهد.

گودزیلا در مقابل Kung در 31 مارس 1400 در سراسر جهان منتشر می شود و برادران وارنر امیدوار است. این که گیشه در گیشه موفقیت بزرگی خواهد داشت. از آنجا که در حال حاضر هیچ فیلم پرفروش دیگری در فیلم ها دیده نمی شود و تماشاگران فیلم ، به ویژه در چین و شرق آسیا ، نشان داده اند که علیرغم شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان ، این فیلم همچنان ادامه دارد. آنها برای تماشای فوق العاده به سینما می روند. فیلم ها. البته مانند دیگر فیلم های برادران وارنر ، Godzilla vs. Kung همزمان با اکران در سینماها در سرویس HBV Max در اینترنت در دسترس عموم قرار می گیرد.

گودزیلا در مقابل تریلر جدید کونگ شامل قسمت های کوتاه و کوتاه جدید فیلم ، و همچنین گفتگوهای بین بازیگران و تیم سازنده است. در این تریلر کوتاه ما خود را با اجداد گودزیلا و کونگ در ارتباط می بینیم و ریشه اختلافات آنها خیلی زودتر از آنچه فکر می کردیم برمی گردد.

در فیلم های قبلی ، گودزیلا به عنوان یک شخصیت بد نشان داده شد ، اما این فیلم همچنین قصد دارد در مورد جنبه های مثبت آن صحبت کند. در داستان همچنین اشاره خواهد شد که برخی از اقدامات خشونت آمیز گودزیلا تحت تأثیر گروهی از افراد قرار گرفته است. گودزیلا و کونگ در جریان رویارویی جدید خود یک تیم انسانی دارند که در تلاش برای موفقیت است.

با توجه به اولین تریلر رسمی گودزیلا در برابر کونگ ، گودزیلا از هر زمان دیگری قدرتمندتر است ، اما به نظر می رسد که کونگ سلاح های جدید و قدرتمندی برای ایجاد تعادل در بین موجودات ساخته است. از هر دو طرف قوی است. به نظر می رسد کنگ بزرگتر از چیزی است که ما در کنگ: جزیره جمجمه دیدیم ، اما اگرچه کنگ بزرگتر از گودزیلا است ، او فقط آنقدر بزرگ است که می تواند پادشاه وحشی بزرگ را شکست دهد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا