هنر و سینما

نقدهای فیلم گودزیلا در برابر کونگ منتشر شد؛ نه دوستت دارم، نه ازت متنفرم!


انتقاد از گودزیلا در مقابل کنگ ، و اکثر منتقدان به این هیولا خیره شده بودند.

گودزیلا در مقابل کونگ چند روز پیش در سینماهای ایالات متحده و برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی اکران شد و در HBO Max در اینترنت نیز قابل مشاهده است. برادران وارنر امیدوار است با گیشه این فیلم گرانقیمت به موفقیت برسد. از آنجایی که در حال حاضر فیلم های پرفروش دیگری بر روی صفحه نمایش وجود ندارد و علاقمندان به سینما ، به ویژه در چین و شرق آسیا ، نشان داده اند که علیرغم شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان ، این فیلم همچنان ادامه دارد. آنها با تماشای فیلم های شگفت انگیز به سینما می روند. به

تا کنون ، گودزیلا بر اساس نزدیک به 60 هزار رای در IMDB نمره 6.7 از 10 را کسب کرده است ، که نشان می دهد اکثر بینندگانی که فیلم را تماشا کرده اند پشیمان نشده اند ، اما نبرد جدید بین گودزیلا و کونگ آنطور که انتظار می رفت پیش نیامد. در Metacritic ، 55 نظر و نمره متوسط ​​60 از 100 برای Godzilla در مقابل ثبت شد. کونگ ، که نشان می دهد فیلم بی معنی است. در یادداشت 289 ، Ratnatomitosis دارای امتیاز قابل قبول 76 از 100 برای Godzilla در مقابل است. اگر

گودزیلا در مقابل اگر

خلاصه ای از انتقادات عمده گودزیلا به کونگ

سایت های مت زولر توسط راجر ایبرت

  • مرده: 100 از 100

گودزیلا در مقابل کونگ یک فیلم بزرگ هیجان انگیز و شگفت انگیز با صحنه اکشن عالی است. افسانه ها ، داستان های علمی تخیلی ، فیلم های وسترن ، کشتی های عجیب ، نقشه های وحشتناک ، شاهکارهای فرانکنشتاین و داستانهای هیجان انگیز در مورد حیوانات و دوستان انسان. پس از چند دقیقه به نظر می رسد دنباله های “زرد زیردریایی” و “درخت زندگی” به پایان رسیده است ، بنابراین گودزیلا می تواند بسیاری از مخاطبان را در برابر کونگ راضی کند.

جانی الکسینسکی از نیویورک پست

  • مرده: 75 از 100

این بار ، زیلا (گودزیلا) و کونگ در هنگ کنگ ملاقات می کنند تا یک دعوای بزرگ ایجاد کنند. فضای نئونی ، جهان درخشان و جانوران غول پیکر با گودزیلا و کنگ یک صحنه نبرد دیدنی ایجاد می کنند و در این بین دشمنان مشترکی وجود دارند که بینندگان از دیدن آنها خوشحال می شوند.

شما. او اسکات از نیویورک تایمز

  • مرده: 60 از 100

گودزیلا در مقابل کونگ یک فیلم گرانقیمت است که نیاز چندانی ندارد و چندان واقع بینانه نیست.

جو مورگنسترن از وال استریت ژورنال

  • مرده: 30 از 100

تصور اینکه ذهن انسان داستان Godzilla vs. اگر ؛ نه به این دلیل که با یک داستان دشوار و عجیب و غریب روبرو هستیم ، بلکه به این دلیل است که ما در فیلمنامه ای صحبت می کنیم که کمتر هماهنگ و احمقانه است.

همانطور که قبل از تماشای فیلم می دانستیم ، گودزیلا بسیار قوی تر از قبل است ، اما به نظر می رسد بازیگران سلاح جدید و قدرتمندی را برای کونگ ایجاد کرده اند تا نبرد بین این دو موجود قدرتمند را متعادل کند. به نظر می رسد کنگ بزرگتر از چیزی است که ما در کنگ: جزیره جمجمه دیدیم ، اما اگرچه کنگ بزرگتر از گودزیلا است ، او فقط آنقدر بزرگ است که می تواند پادشاه وحشی بزرگ را شکست دهد.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا