هنر و سینما

بازی تاج و تخت؛ رده‌بندی لنیستر‌ها بر اساس قدرت مبارزه


لنیسترها در مجموعه بازی تاج و تخت به عنوان قوی ترین رزمندگان خانواده خود شناخته می شوند. اما طرفداران چه کسی را بر کسی مانند تایوین یا جافری ترجیح می دهند؟

لنیسترها یکی از قدرتمندترین خانواده های مجموعه بازی تاج و تخت هستند و بیشترین قدرت را در وستروس دارند. اگرچه آنها ثروت خود را صرف تسلط بر همه موقعیت ها می کنند ، اما توانایی آنها در برنامه ریزی در همه شرایط است که منجر به برتری آنها بر دشمنان می شود.

از آنجا که این خانواده دشمنان زیادی دارد ، جنگ اجتناب ناپذیر است. اعضای این خانواده ، در هنگام شرکت در میدان جنگ یا هنگام برنامه ریزی در پشت صحنه ، مهارت زیادی در مبارزه نشان دادند. اما کدام یک از اعضای این خانواده قوی ترین جنگجو است؟

به میرسلا براتیون

بازی تاج و تخت

از بین همه اعضای خانواده لنیستر نشان داده شده ، میرسلا در مهارت های رزمی خود ضعیف ترین عضو خانواده است. او در دنیای جنگ نشان داده نشده است و این ممکن است اتفاق بیفتد زیرا او فقط یک دختر کوچک است.

به همین دلیل ، میرسلا کمتر درگیر جنگ است و حتی با توجه به عکاسی و برنامه های خانوادگی معروف لنیستر ، علاقه چندانی نشان نداده است. او شاید بی گناه ترین فرد در خانواده کشته شده بود.

10. تامن براتیون

بازی تاج و تخت

مانند میرسلا ، او با سایر اعضای خانواده متفاوت بود. اگرچه برخی از اعضای خانواده لنیستر قصد برتری نسبت به دیگران را دارند ، تامن یک کودک بی گناه است که ناگزیر در موقعیت قدرت قرار می گیرد و همیشه توسط برخی مورد سوء استفاده قرار می گیرد و اصلاً تصمیم گیرنده نهایی نیست.

او شخصیتی نیست که باید در جنگ شرکت کند و دعواهای شگفت انگیزی انجام دهد. اما او ترجیح می دهد قبل از روی آوردن به جنگ ، به شیوه ای مسالمت آمیز به هدف خود برسد. به همین دلیل او هرگز در میدان جنگ نشان داده نشد و احتمالاً به همین دلیل است که او به عنوان یکی از ضعیف ترین اعضای این خانواده شناخته می شد.

9. جا

بازی تاج و تخت

از بین سه فرزند سرسی ، جافری بهترین مبارز است. اما در مقایسه با افراد خانواده ، او کمتر قابل مشاهده است. جافری وقت داشت که در میدان نبرد باشد ، اما در نهایت او ترسو شد و آنقدرها هم که امیدوار بود قوی نبود.

البته ، او در جنگ بسیار کاربرد دارد ، عمدتا به این دلیل است که او مفهوم جنگ و شکنجه دیگران را دوست دارد. اگرچه او تا حدی در دنیای جنگ مهارت دارد و از کنترل دیگران لذت می برد ، اما فردی نیست که بتواند موقعیت های واقعی را اداره کند.

8. سرسی لنیستر

بازی تاج و تخت

در پشت صحنه ، سرسی یکی از قوی ترین مبارزان در خانواده لنیستر است. او دارای طبیعت حیله گر و انتقام جو است و همیشه یک قدم از دشمنان خود جلوتر است و خود را به عنوان یک رهبر شایسته برای هدایت خانواده ثابت کرده است.

سرسی در دعواهای واقعی شرکت نمی کند و هیچ صحنه ای از دیده شدن او در هنگام مبارزه با شمشیر وجود ندارد ، که باعث می شود او یکی از بهترین مبارزان خانواده نباشد.

7. تیریون لنیستر

بازی تاج و تخت

واضح است که تیریون لنیستر به دلیل این مشکل یک جنگنده برجسته نخواهد بود. مخالفان او فاصله تیریون را نقطه ضعف او می دانند ، اما در طول مبارزه تیریون اجازه نمی دهد مانع از توانایی مبارزه او شود. او با اشتیاق فراوان به نبرد می پیوندد و آماده مبارزه با دشمن است ، بدون توجه به مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شود.

تیریون یکی از بهترین بازیکنان مجموعه بازی تاج و تخت است و این مزیت بزرگی را در طول مبارزه به او می دهد. او بارها این را در سطوح مختلف نشان داده است و این باعث می شود تیریون به یکی از قدرتمندترین مبارزان در خانواده لنیستر تبدیل شود.

6. وان لنیستر

بازی تاج و تخت

Cowan Lannister یکی از اعضای کمتر شناخته شده خانواده Lannister است ، اما او یک مبارز شگفت انگیز است. او مانند برادرش تایوین ، در شروع سریال روز خوبی داشت. اما در طول مجموعه ، او در نبردها و نبردها شرکت می کند.

او دارای دانش و تجربه فراوانی است و وقتی صحبت از گذشته باشکوه او می شود با مهربانی و احترام از او یاد می شود. او ممکن است ذهن درستی برای مبارزه نداشته باشد ، اما همیشه می تواند در هر نبرد با شمشیر باشد.

5. نس

بازی تاج و تخت

برای پیوستن به گارد سلطنتی باید یک جنگجوی ماهر باشید و این در مورد لنسل لنیستر صادق است. او مهارت های رزمی خود را در این گروه نشان داد و این همان چیزی است که او را به یکی از برترین مبارزان خانواده لنیستر تبدیل کرده است. اما حتی با پیوستن لنسل به جنبش گنجشک ها ، قدرت او افزایش یافت.

پس از شستشوی مغزی لنسل توسط گنجشک بزرگ و تغییر مسیر زندگی او ، در مبارزات وی بسیار خشن و خشن شد. لنسل شخصیت خشن و بی رحمی دارد و خود را بهترین مبارز می داند.

4. رابرت براتون

بازی تاج و تخت

روبرت براتون پس از ازدواج با سرسی به عضویت خانواده لنیستر درآمد. او شخصیت دیگری است که در ابتدای این سریال قدرت خود را از دست داد و سلامتی اش رو به وخامت گذاشت و ترجیح می دهد وقت خود را صرف نوشیدن مشروبات الکلی کند.

او مردی با سابقه مبارزه است. او و ند استارک کسانی بودند که دیگران را به دلیل مهارت های رزمی خود ترساندند. با وجود بدتر شدن شرایط ، او روی صحنه نشان می دهد که هنوز یک جنگنده قوی است.

3. تایوین لنیستر

بازی تاج و تخت

تایوین لنیستر در طول سریال مدت طولانی سرپرست خانواده لنیستر بود و شخصیت منحصر به فردی داشت. اگرچه وی در بسیاری از میدان های جنگ نشان داده نشده است ، اما واضح است که او یک رزمنده ماهر و شایسته در میدان جنگ است.

او تمام نکات لازم را به خانواده خود می آموزد و توانایی او در سازماندهی و برنامه ریزی برای نبرد مزیتی است که هنگام ورود به میدان نشان می دهد. او یک جنگنده شگفت انگیز بود و این نتیجه تجربه بزرگ او در میدان جنگ بود.

2. کوه خدا

بازی تاج و تخت

اگرچه کوه عضوی از خانواده لنیستر نیست ، او سرپرست خانواده است و در طول مجموعه به دلیل مهارتهای رزمی برتر از او استفاده می شود. او یک مبارز منحصر به فرد است و اگرچه خیلی چابک و سریع نیست ، اما قدرت این شخصیت شگفت انگیز است.

او کسی است که می تواند بازوهای حریف خود را بشکند و وقتی سلاح به او داده شود ، تخریب او حتی بیشتر است. او یکی از قوی ترین مبارزان این مجموعه بود و در نتیجه به یکی از ترسناک ترین وستروس های مرده تبدیل شد.

1. جیمی لنیستر

بازی تاج و تخت

از همه اعضای خانواده لنیستر ، جیمی بدون شک قوی ترین مبارز است. در اوایل این مجموعه ، جیمی شمشیرزن ماهری در مبارزات خود و حتی نمونه ایستادن در برابر ند استارک شد.

البته از دست دادن دست او باعث تغییر اسلحه و وابستگی وی به بران شد. اما با وجود از دست دادن یک دست ، جیمی شهامت مبارزه با قوی ترین دشمن را حفظ کرد و نبردهای زیادی را انجام داد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا