هنر و سینما

سریال ارباب حلقه‌ها؛ هر آنچه از تاریخ انتشار، بازیگران و دیگر جزئیات می‌دانیم


کوه های مه آلود ، جنگل ها و همه تپه ها و حفره های زمین مرکزی دوباره ظاهر می شوند. طرفداران دنیای رویایی و شاهکارهای تالکین قرار است با مجموعه جدید ارباب حلقه های آمازون ، که برای مشخص شدن دوران ناشناخته ای از سرزمین میانه طراحی شده است ، بار دیگر از این فضا لذت ببرند. این سری جدید طرفداران را هزاران سال قبل از وقایع هابیت و ارباب حلقه ها و در زمانی که این افسانه ها هنوز ساخته نشده بود می آورد.

این سریال توسط جدی پین و پاتریک مک کین توسعه یافته است و هر دو تهیه کننده اصلی هستند. اطلاعات زیادی در مورد این مجموعه وجود ندارد ، اما به احتمال زیاد م beثر است. فصل اول این سریال تنها 465 میلیون دلار هزینه دارد. مجموعه ارباب حلقه ها با توجه به بودجه و هواداران فوق یکی از بزرگترین پروژه هایی است که تاکنون انجام شده است.

گذشته از قیمت بالا ، موارد دیگری در مورد این سریال وجود دارد که ارزش دانستن آنها را داریم و ما تا به امروز از آنها اطلاع داریم.

تریلر سریال ارباب حلقه ها

ارباب حلقه ها

تریلر این سریال هنوز منتشر نشده است. تولیدکنندگان هنوز در مراحل اولیه تولید هستند ، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا عکس های مجموعه منتشر شود. با این حال ، طرفداران باید دنیای اینترنت را دنبال کنند تا تریلرها و تیزرها را هنگام انتشار بدانند.

آمازون پایان فیلمبرداری فصل 1 را در ماه آگوست اعلام کرد و اولین عکس های رسمی این مجموعه را منتشر کرد که در زیر می بینید.

سریال ارباب حلقه ها کی منتشر می شود؟

اولین نسخه از سری ارباب حلقه ها ، تولید شده توسط آمازون ، در 2 سپتامبر 2022 آغاز می شود. این مجموعه در بیش از 240 کشور جهان از طریق سرویس Amazon Prime (Amazon Prime Video) نمایش داده می شود.

بازیگران سریال ارباب حلقه ها چه کسانی هستند؟

مجموعه ارباب حلقه ها دارای گروه بازیگری پر از ستاره است. در حال حاضر نزدیک به 40 بازیگر در حال کار روی این سریال هستند. همه نقش ها و شخصیت های او به نمایش در نیامده است ، اما به نظر می رسد که این سریال یک داستان بسیار گسترده با قسمت های زیاد است.

از جمله بازیگران نامزد این مجموعه می توان به روبرت آرامایو ، اوون آرتور ، نازنین بنیادی ، تام باج ، سوفیا نوموت ، مگان ریچاردز ، دیلان اسمیت ، چارلی ویکرز ، اسماعیل کروز کوردوا ، تیرو مهفیدین ، ​​دانیل ویمان ، جوزف کال موگ ، مارک ، اما هوروات اشاره کرد. ، مورفیوس کلارک ، سینتیا آدایرابینسون ، ماکسیم بالدری ، یان بلک برن ، کیپ چپمن ، آنتونی کرام ، ماکسین کنفلیف ، تریستان گراول ، سوئیتیتا جایاسوندرا ، فابیان مک کالوم ، سایمون مرلندل ، جف مولر ، جف موردل فلدسر ، آملوس چایلد وسلر ، آملیوس چایلد فلاسر ، آملوس وایلد چیلمن ، آمیلوس چایلدمن ، آملوس چایلد وسلدر ، آمل آویلوس ویلدرس ، پیتر تیته ، الکس تارانتو ، لئون وودهام ، بنیامین واکر ، سارا رنگوبانی و سرل هنری.

در ابتدا اعلام شد که ویل پولتر در این سریال شرکت می کند ، اما بعداً به دلیل عدم هماهنگی از بازی کنار رفت. گفته می شود رابرت آرامایو این نقش را بر عهده می گیرد.

کدام شخصیت ها مورد تایید ارباب حلقه ها هستند؟

ارباب حلقه ها

هنوز مشخص نیست که آیا شخصیت های سریال همان شخصیت قدیمی ارباب حلقه ها را دارند یا با بازیکنان جدیدی ملاقات خواهیم کرد. اما اطلاعاتی در مورد برخی از بازیکنان وجود دارد و دو نفر از آنها بازیکنان اصلی و قهرمانان فصل اول بودند.

از نشت اطلاعات سریال به طور کامل اجتناب می شود و حتی ایمیل های فاش شده ممکن است واقعی نباشند. درست مانند خود داستان هابیت ، به نظر می رسد هابیت های حیله گر زیادی سعی می کنند مطمئن شوند که اطلاعات مهم به موقع فاش نمی شوند.

مارکلا کائونا اولین بازیگری بود که در این سریال انتخاب شد و اولین کسی بود که آن را دید. شخصیت او تایرا است و برخی گمانه زنی ها در دنیای اینترنت می گویند که او یک جن جوان است. البته ، Tyra می تواند فقط یک گزینه دیگر باشد و نام واقعی بازیکن می تواند کاملاً متفاوت باشد (این در مورد بسیاری از شخصیت هایی که همیشه تعیین شده اند صادق است).

رابرت آرامایو نقش مهم دیگری را ایفا می کند و شخصیت او با نام بالدور شناخته می شود. طرفداران تصور می کنند که این بازیگر می تواند رهبر جن ها ، الروند ، بازی شده توسط هوگو ویوینگ در فیلم پیتر جکسون باشد.

مورفیوس کلارک نقش گالادریل جوان را بازی می کند که کیت بلانشت در آن بازی می کند. گلادریل جوان ، که یک جن قوی و عرفانی است ، ممکن است هنوز در تاریخ این سریال بیاموزد که ملکه جن باید چه کار کند.

گفته می شود که شخصیت سیمون مرل Troy نیز نامیده می شود ، اگرچه ممکن است یک نام رمز متفاوت باشد و دائمی نباشد. احتمالاً این ناخدا در واقع ناخدای کشتی بود که یکی از حاملان سه حلقه بود.

جوزف موول نقش اورن ، حریف اصلی (حداقل در فصل اول) را بازی می کند. به نظر می رسد او کارمند Sauron است و شخصیت او به طور خاص برای این سریال ساخته شده است. طبق برنامه سریال ، او احتمالاً یکی از نه شبح حلقه و یکی از سواران سیاهپوست سائورون است.

سریال ارباب حلقه ها کی فیلمبرداری شد؟

ارباب حلقه ها

عکاسی برای ارباب حلقه ها در فوریه 2020 در نیوزلند آغاز شد. به دلیل همه گیری کرونا ، تولید در اواسط ماه مارس متوقف شد. اجازه داده شد فیلمبرداری از سر گرفته شود ، اما تولید دوباره متوقف شد تا کار در سپتامبر 2020 به سریال بازگردد.

جی بیونا ، مدیر دو قسمت اول این مجموعه ، تأیید کرد که فیلمبرداری این قسمت در دسامبر 2020 به پایان می رسد. وین چه ییپ همچنین اعلام کرد که او چهار قسمت را در مارس 2021 هدایت می کند و آن قسمت ها در آن زمان در حال انجام بود. شارلوت براندستروم در ماه مه 2021 به عنوان مدیر دو بخش دیگر برای فصل اول این سریال نامزد شد.

گزارش هایی مبنی بر مجروح شدن چندین نفر در این حادثه منتشر شد ، اما آمازون بلافاصله بیانیه ای صادر کرد و اعلام کرد که این گزارش ها کاملاً دروغ است.

با توجه به آخرین اخبار ، تهیه کنندگان این مجموعه هنوز برای اولین بار در حال ساخت فیلم هستند و در حال حاضر مشخص نیست چقدر طول می کشد تا تولید آن به پایان برسد. بنیامین واکر در مصاحبه ای به این موضوع پرداخت و گفت ساعات کار مشخص نیست.

او گفت: “در حال حاضر ، هیچ چیز معلوم نیست.” “ما مدت زیادی است که کار می کنیم و وقتی کار تمام شد ، استراحت می کنیم.”

فیلمبرداری فصل 1 در آگوست 2021 به پایان رسید و فصل 2 در انگلستان فیلمبرداری می شود تا نیوزلند.

سریال ارباب حلقه ها کی ظاهر شد؟

ارباب حلقه ها

داستان ارباب حلقه ها هزاران سال قبل از آنچه در هابیت اتفاق افتاد رخ داد. کسانی که با تاریخ تالکین آشنایی دارند می دانند که این دوره دومین سال خاورمیانه بود ، زمانی قبل از تاسیس شایر ، زمانی که جن ها هنوز پادشاهی قوی داشتند و هنوز وحدت مردم آزاد وجود نداشت. سینه

امروزه اکثر شخصیت های سابق ارباب حلقه ها و هابیت مانند الروند و گالادریل هنوز جوان هستند. آلندل ، نوه آراگورن (ویگو مورتنسون) ، تا هزاره اول سال دوم متولد نشد. محدوده این مجموعه را به شما نشان می دهد.

در این دوره بود که تصویر قرون وسطی بازسازی شد و پیمان جدیدی شکل گرفت. این فصل زمینه را برای داستان های ارباب حلقه ها و هابیت فراهم می کند که همه ما (و هزاران سال پیش) تماشا کرده و دوست داشته ایم. تاریخ این دوره واقعا جذاب است و تغییرات بزرگی در زمان حال رخ خواهد داد و تصمیمات گرفته شده در این زمینه در قرون آینده منعکس خواهد شد.

سریال ارباب حلقه ها چه ربطی به فیلم های قبلی دارد؟

در بیشتر مجموعه ها ، هیچ پیوند مستقیم به شش فیلم قبلی که اکران شده اند وجود نخواهد داشت. با این حال ، انتظار می رود این سریال به همان شیوه و سال ها قبل از حضور در فیلم روایت شود.

به دلیل محدودیت های کپی رایت ، این سریال مجاز به بررسی رویدادهای واقعی The Hobbit و The Lord of the Rings نیست. بنابراین ما نقد و بررسی فیلم ها را در آن نخواهیم دید ، اما اطلاعات قبلی در مورد فعالیت های آنها به دست خواهیم آورد.

داستان ارباب حلقه ها درباره چیست؟

ارباب حلقه ها

وب سایت اختصاص داده شده به تالکین خلاصه داستان سریال را در ژانویه 2021 اعلام کرد و مکانهای متعددی را برای این سریال اعلام کرد. این سایت می گوید: “برای اولین بار ، سری آمازون استودیوی آینده دارای افسانه های قهرمانانه از دوره دوم تاریخ سرزمین میانه است.” این کمیک هزاران سال قبل از وقایع هابیت و ارباب حلقه ها اتفاق می افتد و بینندگان را وارد عصر قدرت بزرگی می کند ، پادشاهی رشد کرده و نابود می شود ، قهرمانان آنها با تهدید امیدهای خود را ثابت می کنند. “چیزهای مختلف ناپدید می شوند و شرارت ایجاد شده توسط تالکین جهان را در تاریکی فرو می برد.”

این سریال که با آرامش آغاز می شود ، دارای شخصیت های خاص خود و همچنین شخصیت های جدیدی است که باید با بازگشت شر به قرون وسطی سروکار داشته باشند. در این چالش ، از کوه های تاریک تاریکی گرفته تا جنگل های باشکوه پایتخت جن (Lyndon) و پادشاهی معروف جزیره تا دورترین نقطه روی نقشه ، افرادی را می بینیم که میراثی برای زندگی به جا می گذارند. برای مدت زمان بسیار طولانی. »

جزئیات طرح این مجموعه توسط دروازه های سیاه موردور محافظت می شود. می دانیم که تاریخ سریال زمان زیادی می برد. همانطور که قبلاً ذکر شد ، دوره دوم زمانی بود که همه چیز در قرون وسطی رخ داد و پادشاهی جدیدی متولد شد و قدرت قدیمی سقوط کرد.

در آن زمان ، سائورون هنوز فرمانروای غالب سرزمین های مرکزی نشده بود و ملت جزایر بزرگ بدون نام هنوز یک قدرت بلامنازع بود. کوتوله ها در خزاد دوم (قبل از اینکه موریا نامیده شود) زندگی می کردند و هنوز راه زیادی تا یافتن آنها باقی مانده بود. بسیاری از جن های عالی رتبه در خاورمیانه زندگی می کردند و پادشاهی های بشری هنوز کاملاً بر قاره های بزرگ بنا نشده بودند.

به گفته تام شیپی ، محقق و متخصص تالکین که در این مجموعه شرکت می کند ، گروه تولید این مجموعه فقط مجاز به مشاهده و استفاده از فضای داخلی و ضمیمه وسیع ارباب حلقه ها هستند. همین کتاب مملو از داستانهای مختلف است ، مانند حمله به بدنام و تصرف سائورورن ، سقوط بدنام بدنام ، و ساخت پیمان نهایی الف ها و انسانها توسط الندیل و گیلگال.

آمازون حداقل 5 فصل از این سریال را سفارش داده است که هر کدام 8 تا 10 قسمت دارند.

منبع: collider

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا