هنر و سینما

فیلم جدید لورنزو ویگاس منتقدان را حسابی سر شوق آورد (جشنواره ونیز ۲۰۲۱)


لورنزو ویگاس که برنده شیر طلایی برای فیلم دور خود در سال 2015 شد ، با یک فیلم دیگر در مورد یک نوجوان یتیم مکزیکی که مردی را می بیند که تصور می کند پدر مرده است ، به ونیز بازگشته است.

لورنزو ویگاس کارگردان فیلم ، فیلمنامه نویس ، تدوینگر فیلم است. در سال 1998 ، او مجموعه ای از مقالات تحقیقی درباره اعزام به ونزوئلا و تحقیقات و تبلیغات متعدد دیگر را رهبری کرد. ویگاس فیلم کوتاه فیل ها را هرگز فراموش نمی کنند در مکزیک در سال 2003 ، تهیه کننده گیلرمو آریاگا بود و در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. ویگاس با اولین حضور خود در فیلم ، شیر طلایی بهترین فیلم را در هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز دریافت کرد.

فیلم جدید جعبه در جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 6 سپتامبر آغاز شد ، اما تاریخ دقیق اکران هنوز مشخص نیست. با این حال ، انتظار می رود این اثر تا پایان سال 2021 در سینماها اکران شود.

این ویدئو داستان هاتزین ، جوانی از مکزیکو سیتی را دنبال می کند که در جستجوی جسد پدرش در گورستانی در شمال مکزیک می رود ، اما به طور تصادفی با مردی روبرو می شود که به نظر می رسد پدرش شک و تردید ایجاد کرده است. هاتزین. به امید یافتن جای پدر واقعی اش.

در این پروژه بازیگرانی مانند هرنان مندوزا ، هاتزین اسکار ناوراته نقش هاتزین لیوا و کریستینا زولوتا نقش نوریتا را بازی می کنند. آنچه جالب است این است که ناوارا با اولین تجربه خود در فیلم ، در این فیلم به کارگردانی وگاس ، درخشان است.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، این ویدئو اولین نمایش خود را در جشنواره گذراند و منتقدان نیز نظرات خود را در مورد آن بیان کردند ، که ما در اینجا خلاصه می کنیم.

جعبه

برگرفته از نقد فیلم Box

ژان بروکس از گاردین

فیلم وگاس موفق و بسیار هدفمند بود. او موفق می شود مخاطب را در جریان چرخش داستان نگه دارد.

دیوید رونی در هالیوود ریپورتر

این فیلم تصویری زنده از حمله انسان به شهوت و فساد است.

گای لاج از ورایتی

این یک فیلم کوچک است که تأثیر بسزایی در ذهن مخاطب دارد.

نیکلاس بل از Unicinema

Cold Vigas وضعیتی را تصور می کند که با خشونت و قتل فیلم از راه دور متفاوت است و در این فیلم ما شاهد یک عمل معمول و روزمره هستیم که وحشت سرد را تداعی می کند.

آخرین تاریخهای هالیوود روزانه

قسمت هیجان انگیز و قسمت پایانی که داستان را روایت می کند نامتعادل است و دقیقاً همان چیزی است که باید باشد. بینندگان نباید انتظار تعادل در این فیلم را داشته باشند.

جاناتان رومنی از اسکرین اینترنشنال

این فیلم ترکیبی از داستان کارآگاهی ، درام سیاسی و روایت سفر است و در عین جذاب بودن ، آنقدر ساده و مختصر به نظر می رسد که مردم نمی توانند تصور کنند چگونه کارگردان آن را خلق کرده است.

منبع: rottentomatoes

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا