هنر و سینما

یک مکان ساکت؛ هیولاها در چه مکان‌هایی فرود آمدند؟


در مکانی آرام ، آخرالزمان ناگهان جهان را فرا گرفت و جانوران بیگانه در بسیاری از کشورهای مختلف روی زمین آمدند.

مکان آرام جان کراسینسکی موفقیت بزرگی در یک فیلم ترسناک و علمی تخیلی است که نشان می دهد یک خانواده نیویورکی در دنیایی از حیوانات غول پیکر حساس صدا زنده مانده اند. خانواده ابوت حتی قبل از حمله بیگانگان به دلیل تعداد زیاد گوش دخترانشان به زبان اشاره مسلط بودند و بنابراین از بقیه بازماندگان م effectiveثرتر بودند.

فیلم اول یک مکان آرام است ، با اطلاعات مبهم در مورد نحوه و زمان وجود بیگانگان بر روی زمین ، و اکثر سرنخ ها را می توان از یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط لی (کراسینسکی) مشاهده کرد ، اما نیمه دوم بیشتر حفره ها را پر می کند. اولین خط فیلم ، یک فلاش بک زمانی را نشان می دهد که یک جانور غول پیکر فرود آمده و به شهر نیویورک حمله کرد. کراسینسکی قبلاً تأیید کرده است که یک سوم این مجموعه تولید می شود و امیدوار است که تأثیر این موجودات بر جهان ها و کشورهای مختلف در آنجا کاوش شود.

این س howال برانگیز است که چگونه روزنامه در روزها و هفته های پس از حضورش ، علیرغم حضور این جانوران غول پیکر در سراسر جهان ، به ویژه از آنجا که چاپ روزنامه یک صنعت پر سر و صدا است ، چگونه منتشر شده است؟ با این حال ، مقالات روزنامه ها ، اطلاعیه ها و گزارش های اولیه آنها همه مکان های این جانوران غول پیکر را نشان می دهد.

مکان ساکت

نیوانگلند ، ایالات متحده

اولین برخورد با خارجی ها در حین فیلمبرداری در منطقه نیوانگلند تجربه شد. خانواده ابوت در خارج از شهر نیویورک زندگی می کنند و در اولین روز این وقایع آخرالزمانی ، این بیگانگان بلافاصله پس از مشاهده شهاب سنگ در آسمان به شهر آنها حمله کردند. هنگامی که ریگان ابوت وارد زیرزمین شد ، دیواری را مشاهده کرد که پر از اطلاعات مربوط به شرایط خاص بود و علائم خاصی روی آن نوشته شده بود و نوشته بود: بوستون: 19:58. این سرنخ نشان می دهد که یا دو شهاب سنگ به نیوانگلند برخورد کرده اند یا شهاب سنگی که ابوتها دیده اند در بوستون و ماساچوست به دورتر رسیده است.

شانگهای، چین

اولین قسمت از A Silent Place 2 با حضور لی در داروخانه آغاز می شود ، جایی که او اخبار و عکس های سقوط شهاب سنگ پنهان در شانگهای چین را پیدا می کند. این صحنه تنها چند دقیقه قبل از حمله جانوران غول پیکر به نیوانگلند فاش شد و احتمالاً شانگهای اولین مکانی بود که مورد حمله خارجی ها قرار گرفت.

مکزیک

اگرچه نام این کشور در هیئت مدیره نیست ، روزنامه هایی که دیوارها را می خوانند به فرود چندین شهاب سنگ در مکزیک اشاره کرده اند ، اما نام این شهر مشخص نیست. قبل از اولین ترکیب Silent Place 2 ، این کشور اولین مکانی برای ملاقات با این مهمانان محسوب می شد.

دهلی نو، هند

لی در فهرست خود نوشت که جانوران غول پیکر نیز در ساعت 19:42 به دهلی نو ، هند رسیدند. دهلی نو در بالای لیست قرار دارد و ممکن است اولین جایی باشد که جانوران غول پیکر در آن زندگی می کردند.

سنگاپور

تنها پنج دقیقه پس از حمله بیگانگان به دهلی نو ، موجودات در ساعت 19:47 به سنگاپور حمله کردند. خارجی ها به تعدادی از کشورهای پرجمعیت آسیا حمله کردند و به نظر می رسید که این قاره بیشترین آسیب را دیده است.

بوگوتا ، کلمبیا

یک تخته سفید نشان می دهد که مهمانان نیز ساعت 7:52 بعد از ظهر به بوگوتای کلمبیا رسیده اند ، درست چند ثانیه قبل از برخورد شهاب سنگ به بوستون. شاید قاره ای با بیشترین جمعیت باقی مانده ، استرالیا باشد ، زیرا هیچ کس از این کشور صحبت نمی کند و در مکانی آرام گفته می شود که جزایر هنوز ایمن هستند.

مسکو، روسیه

با توجه به وسعت روسیه ، هجوم بیگانگان به پرجمعیت ترین شهر آن عجیب است ، هرچند که ممکن است در مسیر پرواز به صدای بلند مسکو کشیده شوند. لی به پاپ سفید نوشت که جانوران غول پیکر در ساعت 19:54 به مسکو ، روسیه رسیدند

لندن، انگلستان

آخرین مکان تأیید شده در فیلم ، مکانی آرام ، لندن است که یکی از بهترین شهرها برای این موجودات پر سر و صدا است. به گفته لی ، لندن جایی بود که این جانوران غول پیکر روی زمین فرود آمدند. پاپ سفید زمان حمله به لندن را در ساعت 19:49 ، حدود 10 دقیقه قبل از حمله به نیوانگلند نشان می دهد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا