هنر و سینما

هر آنچه درباره‌ی فیلم جوخه‌ی انتحار می‌دانیم


موضوع گروه خودکشی جیمز گان هنوز مبهم و پیچیده است. اما در فیلم بعدی ، همه آنچه که درباره فیلم آینده DC تایید شده است را می خوانید.

در اینجا آنچه درباره موضوع فیلم جوخه خودکشی جیمز گان می دانیم آورده شده است. وقتی خودکشی دیوید ایر در سال 2016 منتشر شد ، حتی 100 درصد منتقدان را به خود جلب نکرد ، اما توانست بیش از 746 میلیون دلار در سراسر جهان جمع آوری کند ، بیشتر به لطف موسیقی و اجراهایش. اکثر بازیگران. است.

متأسفانه ، خود فیلم تعریف چندانی نداشت ، زیرا ترکیبی بی تجربه از دو نسخه دیگر فیلم بود. خود یک فیلم هوایی و یک فیلم برادران وارنر ، که دارای تریلری با اشکال و فرم های بسیار متنوع است ، از ویژگی های بارز تبلیغات موفق است. به راحتی می توان فهمید که چرا این استودیو تصمیم گرفت این فیلم را به شیوه ای مakeثر بازسازی کند.

اولین تعطیلی خودکشی زمانی اتفاق افتاد که برادران وارنر تصمیم گرفت از نگهبانان کهکشان جیمز گان تقلید کند ، اما تلاش برای معرفی آن زمان زیادی طول کشید. برای ادامه تولید ، کار با جیمز گان را آغاز کردیم. در این ویدئو صحنه خنده داری را مشاهده می کنید که دارای تصویر گان است. جدیدترین تریلر Suicide Squad خنده دار است و چندین نمایش عالی از هارلی کوین ، بازیگر مارگو رابی را شامل می شود.

سرمایه گذاری برادران وارنر در Suicide Squad نه به دلیل مفهوم آن ، بلکه به دلیل نوع و سبک آن است. در نتیجه ، موضوع Suicide Squad کمتر از مشخصات قهرمان شناخته شده است. آنچه خواندید چیزی است که تاکنون تأیید شده است.

خلاصه فیلم خودکشی

خلاصه رسمی فیلم ، نمای کلی فیلم را نشان می دهد ، که آماندا والر آن را به Task Force x برای جزیره ایجاد شده کورتو مالتا ارائه کرده است. در این توضیح ، ما به وضوح می توانیم بفهمیم که چرا جیمز گان گفته است موضوع این فیلم شبیه فیلم های جنگی دهه 70 است. به نظر می رسد آنها برای کودتا وارد کشور می شوند.

“به جهنم خوش آمدید” معروف به بل ریو ، خطرناک ترین زندان در ایالات متحده است. جایی که بدترین پیشاهنگان نگهداری می شوند ، و آنها برای بیرون آمدن از آن زندان هر چه می توانند انجام می دهند و حتی وارد کلاس X ویژه می شوند.

مسئولیت امروز ؛ یا انجامش میدی یا میمیری؟

مجموعه های فعال مانند Bloodsport ، Captain Boomerang ، Mosleh ، Mouse Hunter 2 ، Black Guard ، King Shark ، Savant Julien و هارلی کوئین معروف را جمع آوری کرده ، سپس آنها را به قوی ترین سلاح ها تبدیل کنید. کلمه واقعی را منتقل کنید) سپس آن را به جزیره ای دور افتاده و دشمن کورتو مالت ارسال کنید. نام این گروه Suicide Squad یا Suicide Squad است.

این تیم تحت فرماندهی سرهنگ ریک فلاگ ، ماموریت های جستجو و تخریب را در جنگلی متراکم و مملو از جنگجویان دشمن و نیروهای چریکی انجام می دهد و تعقیب آنها توسط دولت آماندا والر دنبال می شود. و طبق معمول ، آنها در یک عمل شیطانی جان خود را از دست می دهند. یا در دست مخالفان یا یکی از خودی ها یا خود والر. اگر هر یک یا هر یک از آنها این توافق را نقض کنند ، عواقب آن را خواهند دید.

ژنرال ارشد ، ژنرال سیلویو لونا فرماندهی کورتو مالت را بر عهده دارد که ادعا می کند رئیس جمهور است اما گروه های چریکی با او مخالفت می کنند. رهبر گروه مخالف سول سوریه است ، با بازی آلیس براگا ، و ممکن است از نزدیکان گروه خودکشی باشد.

تیم انتحاری باید آزمایشگاه نازی ها را نابود کند

تیم خودکشی

مدیرعامل برادران وارنر پیتر سافران در مصاحبه ای با امپایر جزئیات بیشتری از فیلم را فاش کرد. به گفته سافران ، حتی اگر تیم در کورتو مالت بود ، آنها مجبور شدند زندان و آزمایشگاه دوران نازی را به نام Jotunheim ، که زندانیان سیاسی در آنجا نگهداری می شوند و تحت محاکمه قرار می گیرند ، برچینند.

در کمیک ، یوتونهایم آزمایشگاه سابق نازی ها در کشور رویایی قوراق است و یک سازمان تروریستی به نام جهاد طی یک حادثه بزرگ که تیم در آن خودکشی کرد ، کنترل آزمایشگاه را در دست گرفت.

شایان ذکر است که گان ، در حالی که هنوز بر روی فیلم خود کار می کرد ، اصرار داشت که همه داستانهای “منتشر شده توسط گروه خودکشی” را بخواند ، طرح این فیلم با کمیک ها و الهام بسیار متفاوت است.

تیم خودکشی به دو قسمت تقسیم شده است

تیم خودکشی

این قابل اغماض است ، اما تریلر Suicide Squad نشان می دهد که اعضای تیم به دو گروه تقسیم شده اند. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. زیرا آماندا والر احساس می کند آنها در مشکل هستند.

هارلی کوئین دستگیر می شود و تیم سعی می کند او را نجات دهد. همه اعضای تیم می توانند این کار را انجام دهند. خوشبختانه ، کار نجات ضروری به نظر نمی رسد زیرا هارلی کوئین ثابت می کند که می تواند خود را نجات دهد. به نظر می رسید او آنقدر شگفت زده شده است که اعضای تیم برای نجات او تلاش کردند و او پیشنهاد کرد که برگردند تا بتوانند او را نجات دهند.

ناظران ممکن است نیاز به همکاری با یک تیم انتحاری داشته باشند

ذهن است

پیتر کاپالدی در نقش یک ناظر دیوانه در یک تیم انتحاری بازی می کند ، اما تماشای فیلم نشان می دهد که او اصلا عضوی از تیم نیست. در حین تماشای تیم ، تیم تفکر آنها را تجزیه و تحلیل می کند و ریک فلاگ به آنها هشدار می دهد که اگر آنها در انجام مأموریت تعیین شده خود کوتاهی کنند ، می میرد.

Blood Sports همچنین گفت که اگر او اطلاعات غلط به آنها بدهد ، به قتل می رسد. البته ، این باعث می شود هارلی کوین صحبت کند و بپذیرد که اگر او به دنبال چیز خاصی بود ، یا اگر بدون دست گذاشتن به دهان خود سرفه می کرد ، او نیز می مرد. این یک صحنه سرگرم کننده است ، اما نشان می دهد که ممکن است ناظران به ژنرال لونا خدمت کرده باشند و توسط تیم انتحاری دستگیر شده و مجبور به همکاری با وی شوند. می توان گفت عمر ناظر کمتر از اعضای گروه X ویژه است.

جوخه انتحاری عمل استارو انجام می دهد

تیم خودکشی

برخی حدس می زنند که استارو موجودی شبیه هیولا از دنیای کمیک های Suicide Squad است. تریلر فیلم با نشان دادن رفتار جیغ و تهدید Kaijo در Corto Malta این فرضیه ها را تقویت می کند.

در طراحی کلی ، به نظر می رسد که استارو از یک کتاب کمیک گرفته شده است و ممکن است دارای قدرت telepathic و کنترل ذهن نیز باشد. Staro را می توان در آزمایشگاه Jotunheim نگهداری یا آزمایش کرد. جالب اینجاست که پوستر جوخه خودکشی رابطه بین استارو و ناظر دیوانه را نشان می دهد که ممکن است نشان دهنده رابطه روانی آنها با استارو باشد. ناظران احتمالاً مسئول آزادی استارو هستند ، اگرچه جای تعجب نیست که جیمز گان به امیدهای ما خیانت کرد ، در حالی که استارو بیشتر متحد بود تا دشمن. فقط زمان بندی و انتشار تریلرهای بیشتری از Suicide Squad این موارد را نشان می دهد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا