هنر و سینما

جوخه‌ی انتحار ۱۱ سؤال بزرگ را درباره‌ی گروه ضربت ایکس بدون پاسخ می‌گذارد


معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

هشدار: در این داستان داستان فیلم گروه خودکشی نشان داده می شود

به عنوان یک حرکت استراتژیک ، دو گروه به کشور جزیره اعزام می شوند. گروه اول در کمین می نشیند و گروه دیگر ایمنی ماموریت را تضمین می کند. قبل از شروع قسمت دوم فیلم ، تقریبا نیمی از بازیگران مرده اند. به تنهایی ، افرادی مانند Bloodsport (ادریس آلبا) ، Pismaker (جان سینا) ، پولکا دات (دیوید دستمالچیان) ، King Shark (ویرایش سیلوستر استالونه) ، Retractor (دانیلا مرکوری) ، ریک فلاگ (جوئل کینامن) و هارلی کوئین (مارگوت رابی) ) آنها متوقف می شوند تا کار را تمام کنند.

در پایان فیلم ، Suicide Squad متوجه می شود که دلیل اصلی ماموریت این بود که ایالات متحده پروژه Starfish را راه اندازی کرده بود و آنها نمی خواستند با عواقب اکران روبرو شوند ، بنابراین می خواستند عواقب آن را پاک کنند. به پس از مرگ های متعدد در طول فیلمبرداری ، Bloodsport با والر به توافق رسید و قول داد در صورت آزادی اعضای باقی مانده تیم ، هویت آنها را اعلام نخواهد کرد. با وجود روایت کامل ، Suicide Squad یک خط طولانی بدون پاسخ می گذارد تا در آینده مورد بحث قرار گیرد.

1. واقعاً بین سوپرمن و Bloodsport چه اتفاقی افتاد؟

تیم خودکشی

آماندا والر از مجموعه القایی Bloodsport فاش کرد که او به دلیل تیراندازی به کریپتونیت در سوپرمن محکوم شده و او را به ICU فرستاده است. او در مورد داستان توضیح بیشتری نمی دهد اما قدرت Bloodsport را به عنوان یک مزدور ثابت می کند. سوالاتی در مورد آنچه بین Bloodsport و Steel Man اتفاق افتاده وجود دارد. با توجه به اینکه این فیلم در دنیای DC اتفاق می افتد ، به احتمال زیاد والر آخرین پسر کریپتون را سوپرمن (هنری کویل) نامیده است. این داستان آنقدر ارزشمند و جالب است که حتی خود آلبا نیز علاقه مند به مطالعه بیشتر آن شده است.

2. چگونه گارد سیاه به Task Force X خیانت کرد؟

تیم خودکشی

گروه انتحاری شامل جنایتکاران گوناگونی بود که به کورتو مالتا اعزام شدند ، اما به نوبه خود این اقدام استراتژیک برای تعیین تعداد اعضای مشروع و ایمن نیروهای X-Task Force بود. با این حال ، بلک گارد (پیت دیویدسون) ، به رهبری ریک فلگ ، به تیم اول خیانت کرد و منجر به مرگ سونت (مایکل راکر) ، کاپیتان بومرنگ (ج. کورتنی) ، تودیکی (ناتان فیون) ، ژولین (فلوآ بورگ) شد. ، و Mungal (آسیاب برنج). سوال این است که ریچارد هرتز چگونه این کار را انجام می دهد؟ به همین دلیل مجبور شد با دولت کورتو مالت تماس بگیرد. او در زندان بل ریو نگهداری می شد و بینندگان کنجکاو بودند بدانند آیا کسی به او کمک می کند یا با او همکاری می کند.

3. آیا جان مون و ریک فلاگ هنوز با هم هستند؟

تیم خودکشی

ریک فلگ داوطلب اولین ماموریت گروه خودکشی شد زیرا دوستش ، جان مون (کارا دلوین) نیز آنجا بود. جان مون یک باستان شناس است که توسط یک نیروی شیطانی قدیمی به نام Enchanter (شرور فیلم) اسیر شد. در ادامه ، هیچ بحثی در مورد رابطه این دو بازیگر در فیلم وجود ندارد. این فقط این سال را ایجاد می کند که آیا آنها پس از اتفاقاتی که در فیلم افتاده هنوز با هم هستند یا جدا از هم.

4. سرنوشت بازماندگان Task Force X چه می شود؟

تیم خودکشی

والر چاره ای جز پیروی از دستورات Bloodsport ندارد ، در غیر این صورت صحت پروژه ستاره دریایی فاش می شود. او به بقیه اعضای X-Team اجازه خروج می دهد. Harley Quinn ، King Shark ، Retreat و Bloodsport پس از بازگشت از مشاغل خود در Corto Malta در ایالات متحده رایگان هستند. برخلاف فیلم های قبلی به کارگردانی ایر ، این فیلم پیش بینی نمی کند که در آینده برای Suicide Squad چه اتفاقی می افتد. فیلم حتی از او نامی نمی برد.

5. ویزل چگونه زندگی کرد و چه اتفاقی برای او افتاد؟

تیم خودکشی

قبل از اعزام تیم اول به کورتو مالت ، ویزل پس از پریدن از هواپیمای مخفی خود غرق شد. در صحنه پس از برنده شدن جایزه فیلم ، مشخص شد که او زنده مانده است. فیلم در مورد پایان او صحبت نمی کند ، فقط نشان می دهد که ویزل از کورتو مالت عبور کرده است اما متوجه نشده است که ماموریت به پایان رسیده است.

6. دستگاه ساز گوارشی چگونه زنده ماند؟

تیم خودکشی

Pismaker با موفقیت مانع از افشای اسرار دخالت ایالات متحده در پروژه Starfish توسط ریک فلگ شد و سپس به Retreat رفت. اما راچر دیسک ضخیم حاوی اطلاعات را گرفت و برداشت. Bloodsport به موقع رسید و به گردن Pissmaker شلیک کرد و او را به قتل رساند. صحنه بعد از جوایز در فیلم نشان داد که Pysmicer زنده ماند ، اما مشخص نیست که چگونه زنده ماند. جالب اینجاست که او علاوه بر اصابت گلوله به گردن ، در هنگام سقوط یوتنهایم زیر آوار ماند.

7. آیا Pysmicer به دنبال انتقام از Bloodsport است؟

تیم خودکشی

Bloodsport و Pessemaker تقریباً از همان ابتدا که با هم آشنا شده بودند رابطه جالبی نداشتند. با این حال ، آنها به خوبی همکاری کردند و هر دو متعهد به این مأموریت شدند. اما وقتی Pismaker می خواست چوب دستی را بکشد ، پرونده بین آنها ناخوشایند شد. اکنون کریستوفر اسمیت (Pessemaker) زنده است و باید دید آیا قصد انتقام از Bloodsport را دارد یا خیر.

8. نیروهای حافظ صلح ایالات متحده برای نجات جهان به چه تهدیدی نیاز دارند؟

تیم خودکشی

در پایان فیلم مشخص می شود که Pysmicer هنوز تحت مراقبت آرگوس است. زیردستان آماندا والر به پزشک ناظر کریستوفر اسمیت توضیح دادند که وی برای مواجهه با تهدید جدید دوباره به آنها نیاز دارد ، اما نگفت که این تهدید کیست. این صحنه در واقع یک اشاره واضح به سریال Pessemaker (Suin Squad spin-off) است که قرار است قبل و بعد از فیلم اقدام به نمایش بگذارد. این تهدید ناشناس احتمالاً در این مجموعه رخ می دهد.

9. اعضای لیگ عدالت در طول فیلم کجا هستند؟

تیم خودکشی

به طور عمومی گفته نمی شود ، اما می توان گفت که فیلم در دنیای توسعه یافته DC اتفاق می افتد. بنابراین اعضای لیگ عدالت در زمان عملیات کورتو مالت کجا بودند؟ همانطور که در ویدئو مشاهده می شود ، این عملیات به حدی پوشانده شده است که حتی دختر Bloodsport ، Taila (طوفان نی) ، آن را در تلویزیون می بیند. پس چرا سوپرمن ، بتمن ، زن شگفت انگیز و بقیه لیگ عدالت درگیر نشدند؟ کل کشور کورتو مالت توسط استارو پیروز نابود شد ، بنابراین به نظر می رسد اعضای لیگ عدالت باید برای جلوگیری از این امر اقداماتی انجام می دادند.

10. آیا Suicide Squad 3 بازسازی می شود؟

تیم خودکشی

پس از به دست آوردن یک ایده خوب ، به نظر نمی رسد ساخت دنباله ای برای این فیلم بی ارزش باشد. کارگردان فیلم ، جیمز گان ، علاقه ای به ساخت فیلم های بد نشان داده است و بنابراین آماده ساخت قسمت سوم در آینده است ، اما برادران وارنر دنباله آن را اعلام نکرده است. شاید این استودیو هنوز منتظر نتایج فروش جعبه باشد. با توجه به تاثیر بیماری های قلبی ، این قسمت جدید ممکن است مانند گذشته مخاطبان زیادی نداشته باشد. به هر حال ، با توجه به ظاهر خوب فیلم و همچنین شخصیت فیلم DC ، آیا می توان دنباله ای اضافه کرد ، اما بزرگترین سوال این است که این فیلم چه زمانی اکران می شود؟

به آیا اعضای بازمانده گروه X-Strike به دنباله احتمالی فیلم ملحق می شوند؟

تیم خودکشی

بقیه گردان X در پایان فیلم اکران می شوند و مشخص می شود که آیا آنها با پایان قسمت بعدی در آنجا حضور خواهند داشت یا خیر. هارلی کوئین از آن زمان آزاد شد اما به دلایلی دوباره بازداشت شد. به گفته وی ، وی بار دیگر به جرم تخلف جزئی زندانی شد اما در مورد جزئیات صحبت نکرد. اگر والر دوباره به مهارت های این افراد نیاز داشت ، ممکن است آنها را به مأموریت دیگری بفرستد.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا