هنر و سینما

نخستین تریلر فیلم تل‌ماسه با بازی تیموتی شالامه و جیسون موموآ را تماشا کنید


برادران وارنر پیش از جشنواره فیلم ونیز ، تریلری هیجان انگیز از “Dune” منتشر کرد.

Dune یکی از خلاقانه ترین فیلم های سال گذشته بوده است. اقتباسی جالب از داستان معروف فرانک هربرت به همین نام ، به کارگردانی دنی ویلنوو ، که در پایان مرحله رقابت در جشنواره فیلم ونیز 2021 نمایش داده می شود. داستان فیلم در آینده ای دور در سیاره ای به نام اراکیس اتفاق می افتد که به خاطر شخصیت بیابانی اش مشهور است. این سیاره ، که تنها منبع منابع با ارزش است ، به مکانی تبدیل شده است که بسیاری از قبایل مختلف بر دسترسی به این منبع مهم تکیه می کنند.

اولین تریلر زندان مملو از برنامه های اکشن و شلوغ است که به وضوح نشان می دهد که چرا فیلم سالهاست وجود دارد. در بیشتر این تریلر ، ما شاهد حضور پل آتردس ، با بازی تیموتی شلماه هستیم ، که هدف او خارج از درک اوست و او باید به خطرناک ترین سیاره روی زمین سفر کند تا از سلامت خانواده ها و جوامع آنها اطمینان حاصل کند. این ویدئو شامل بانو جسیکا با بازی ربکا فرگوسن ، دانکن آیداهو ، بازی جیسون موموآ و اسکار ایزاک با بازی دوکو لتو اترس است.

این فیلم قرار است در تاریخ 22 اکتبر در سینماها پخش شود و با هم از طریق سرویس آنلاین HBO Max پخش شود. این فیلم به دلایل زیادی یکی از مهمترین فیلم های سال 2021 است. اول ، همانطور که شاهد ورود محبوب ترین و پرفروش ترین داستان تلساما به سینما هستیم ، و دوم ، پس از فیلم موفق Blade Runner 2049 در سال 2017 ، شاهد کارهای جدیدی از دنی ویلنوو خواهیم بود. همچنین تیم بازیگران مشهور این اثر در افزایش محبوبیت آنها بی تأثیر است ، که به ما اجازه می دهد از تیموتی شلم ، استالان اسکارگورد ، ربکا فرگوسن ، اسکار ایزاک ، جاش برولین و خاویر باردم نام ببریم.

شایان ذکر است که دنی ویلنوو به تازگی کار بر روی پروژه کوچکی از جیک جیلنهال را آغاز کرده است ، که به گفته جیلنهال چند ماه پیش ، فیلم جدید نه تنها کمتر از یک تپه نیست ، بلکه از “ورود” و “تیغ” دونده 2049 ”. خیلی گران نیست. ویلو و جیلنهال در سال 2013 در دو فیلم “زندانیان” و “دشمن” همکاری کردند ، که هر دو را می توان آثار موفق و شایسته ای دانست.

منبع: IndieWire

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا