هنر و سینما

هیولاهای شرور احتمالی فیلم گودزیلا پس از مگاگودزیلا


تاکنون گودزیلا ، پادشاه هیولاها ، در این فیلم های تولید شده توسط توهو با دو بدترین هیولا روبرو شده و آنها را شکست داده است.

در بازی Godzilla: King of Monsters گیدورا را شکست داد و در نهایت Godzilla vs. کنگ او مگاگودزیلا را از طریق کنگ شکست داد.

با توجه به شرایط فعلی ، در حال حاضر مشخص نیست که آیا گودزیلا حریف دیگری برای مبارزه با اژدها خواهد داشت یا خیر. گودزیلا: پادشاه هیولاها دچار مشکل مالی شده است که می تواند به آینده جانور غول پیکر آسیب برساند ، و شاید دلیل آن این باشد که Legendary و برادران وارنر از آن به بعد فیلم دیگری را اکران نکرده اند ، اما در شرایطی که گودزیلا در آینده به خوبی بازی کرده است کنگ در گیشه با این حال ، هنوز نمی توان گفت که استودیو سازنده به Monstros اطمینان کامل دارد ، اما اگر آنها به موفقیت این فیلم ها اطمینان داشته باشند ، می توان تأیید کرد که فیلم های جدید گودزیلا و کنگ هفته آینده در ماه آینده تولید خواهند شد. به

این سوال مطرح می شود که این شرکت افسانه ای در آینده از چه موجوداتی به عنوان دشمنان گودزیلا استفاده خواهد کرد و چه کسانی ممکن است از چهره توهو برای انتخاب این ضدقهرمان استفاده کنند. در گنج توهو هیولاهای زیادی وجود دارد که هر دو می توانند چیزهای خوبی برای هیولا باشند. بعید است برخی از موجودات در قسمت بعدی ظاهر شوند. به عنوان مثال ، با توجه به حضور گیدورا در دو فیلم اخیر ، بعید است که او را ببینیم ، و همچنین اژدهایان شیطانی مانند Gabbara و Megalon به نظر نمی رسد انتخاب خوبی برای Godzilla 3 باشند ، اما علاوه بر این ، هنوز غول های دیگری نیز وجود دارند. جانوران در لیست

یان

یان

اژدهای بیگانه و سایبورگ مورد علاقه طرفداران گودزیلا هستند و یکی از محبوب ترین انتخاب ها در نقش ضدقهرمان گودزیلا 3 هستند. گیگان به لطف قلاب های قلاب مانند که به جای او کار می کردند ، اولین موجود در تاریخ سینما بود که گودزیلا را مجروح کرد. گودزیلا در سال 1972 در فیلم گودزیلا مقابل گیگان با شکست وحشتناکی برای گیگان روبرو شد و پس از آن گیگان به عنوان یکی از بدترین هیولاها شناخته شد. با وجود اهمیت گیگان ، او هرگز گودزیلا را تهدید نکرده است. گودزیلا در مقابل تائو گیگان و گودزیلا در مقابل مگالون ، به نظر می رسید که او دستیار گیدور و مگالون است و نقش مهمی ایفا نکرده است. او همچنین دومین قهرمان فیلم 2004 جنگهای نهایی بود.

به دلیل موارد فوق ، Geekan هنوز چشم اندازی نداشته است ، اما Godzilla 3 می تواند شرایط را تغییر دهد و نسخه جدیدی ارائه دهد و از این جانور غول پیکر متفرق شود و مانند یک گیدور به یک تایتان بیگانه تبدیل شود. راه را پیدا کرد شاید اینطور باشد که او در یک مکان بخوابد و سپس با اقدامات سازمان هایی مانند Monarch و Apex بیدار شود.

دستورویا

دستورویا

توهو دوران غول پادشاه جانوران را در سال 1995 با Godzilla vs. دسترویا ، که با مرگ گودزیلا هیز همراه بود. هیز که از ابتدای فیلم به دلیل خرابی هسته ای ناراضی بود ، مجبور می شود قبل از مرگ دستارویا را به نبرد نهایی برساند. این جانور غول پیکر که در ابتدا توسط سلاح های تخریب کننده اکسیژن جامد و دگرگون شد.

هایس حتی با تثبیت قدرت خود برای غلبه بر دسترویا تلاش کرد ، اما در نهایت توانست قبل از فداکاری برای نجات پسرش ، دسترویا را شکست دهد. دسترویا به عنوان بدترین شرور دوران هیسی ، طرفداران زیادی دارد و شنوندگان زیادی می خواهند که او در قسمت جدید ظاهر شود.

فضای گودزیلا

فضای گودزیلا

گودزیلا در مقابل Space Godzilla ، با وجود مشکلات موجود در داستان ، یکی از معتبرترین فیلم های بزرگ است و مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفته است. Space Godzilla یک موجود شیطانی شیطانی است که توسط عمل در فضا ایجاد شده است. از یک سو ، در بدن او سلولهای کهکشانی از سیاه چاله ها وجود دارد که گودزیلا حتی بدون کمک نمی تواند آنها را شکست دهد. او می تواند یکی از گزینه های سرگرم کننده بعدی برای هیولا باشد. بدن او شبیه بدن گودزیلا است و کریستال های سفید بزرگ روی شانه های او ظاهری کاملاً متفاوت و ترسناک به او می بخشد که نیازی به بازسازی ندارد. او فقط به یک داستان جدید نیاز دارد.

ی

ی

این هیولا یک بازی عالی برای یک جانور غول پیکر است. هیولا و گیاه غول پیکر نتیجه یک آزمایش ناموفق بود که ترکیبی از انواع گودزیلا ، گل رز و پایه دختر دانشمند بود. زیرا او مشمول خطای انسانی و بی دقتی است.

نه Godzilla در مقابل بیولانتا اولین مجموعه گودزیلا بود که به مسائل زیست محیطی پرداخت ، اما پیام فیلم از بقیه واضح تر است. از آنجا که بشریت ریشه همه مشکلات اژدها است ، حضور بیولانته در گودزیلا 3. منطقی است. شاید جالب باشد که بار دیگر گودزیلا را برای مقابله با او و نجات کره زمین از اعماق اقیانوس بیرون بیاورد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا