هنر و سینما

 ۱۰ مسیر داستانی که در فیلم‌های مارول تغییر کردند


دنیای سینمایی مارول به دلیل توانایی او در برنامه ریزی از پیش شهرت دارد. با این حال ، داستانهایی وجود دارد که ممکن است برای پروژه های موفق تر کنار گذاشته شوند.

دنیای فیلم های مارول به احتمال زیاد نزدیک به حق رای دادن جیمز باند خواهد بود. در حالی که MCU داستان چندان طولانی ندارد ، اما داستانی دارد که بازگشت بازیکن به بازی در فیلم یک مزیت بزرگ است.

یکی از چیزهایی که مارول می داند این است که برای آینده برنامه ریزی می کند و یک داستان بزرگ و بزرگ دارد ، اما همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات MCU یک داستان بسیار جالب دیگر برای حذف سریع یک داستان ارائه می دهد. با این حال ، آنها هنوز فرصت توسعه دارند.

10. کپی مرد آهنی

مردان آهنین

در هنگام کنفرانس در مرد آهنی 2 ، تونی استارک از شخصیت کارتونی برای بازسازی زره ​​مرد آهنی استفاده می کند که نتایج وحشتناکی دارد.

طرفداران دوست دارند در مورد این صحنه فیلم زیاد صحبت نکنند ، اما احساس می کنند مارول واقعاً فریبکار بود. در این کمیک ها تعدادی از افراد برای شکست دادن مرد آهنی سلاح ساخته اند و اشرار مانند Titanium Man ، Cream Dynamo و Iron Mangrove اغلب به ذهن طرفداران می رسند. شخصیت های احتمالی مانند این می توانستند روی این پلتفرم باشند ، اما هرگز وارد MCU نشدند.

9. چالش آنها مجازات اعدام است

تانوس

در گذشته ، تانوس با حماسه ابدیت به نمادی از فرهنگ پاپ تبدیل شده بود ، اما در سال 2012 ، حضور او در اولین فیلم انتقام جویان علاقه افراد ناآشنا به کمیک ها را برانگیخت.

در صحنه بعد از انتشار تیتر ، همدست تانوس ، The Other ، به او درباره انتقام جویان هشدار داد و گفت که محکومیت آنها حکم اعدام دارد. این به دلیل حمایت تانوس از نمایش مرگ در کمیک ها اشاره می کند ، به همین دلیل نیمی از زمین را نابود کرد. با این حال ، این دلیل اصلی نیست که Tanus را به جنگ بی نهایت و پایان بازی کشاند ، زیرا هدف او ایجاد تعادل در جهان است.

8. تونی استارک سلاح خود را از بین می برد

مردان آهنین

علیرغم واکنش کمی متفاوت طرفداران هنگام انتشار Iron Man 3 ، جنجال درباره این قسمت با گذشت زمان افزایش یافت. با این حال ، این فیلم یک تغییر بالقوه جالب برای تونی استارک ایجاد کرد ، که در حضور بعدی خود کاملاً رها شد.

در فیلم ، تونی از یک سلاح غول پیکر آهن استفاده می کند تا آلدریچ کیلیان شرور را شکست دهد ، اما آنها در نهایت او را برای اثبات عشق خود به پپر نابود می کنند. اما در انتقام جویان: عصر الترون ، او به زره خود بازگشت و بعد از مرد آهنی 3 هیچ کاری انجام نشد.

7 بوتان هالک

هالک

هالک پس از شکست دادن تانوس در قسمت ابتدایی انتقام جویان: جنگ بی نهایت ، از کمک به دیگر قهرمانان برای مبارزه با تانوس امتناع می کند. وقتی بروس بنر درخواست کمک می کند. این یک حرکت بسیار جالب است ، ارزش توجه دارد. The Clever Hulk یک ماجراجویی در Avengers: Endgame است ، اما تغییرات شخصیتی بروس بنر محسوس است.

این فیلم سه ساعت به طول انجامید ، بنابراین احمقانه بود که طولانی شود ، اما اگر در جنگ ابدی هالک به پایان می رسید جالب تر بود.

6. گرگ سفید

با چه کسی

پلنگ سیاه یک فیلم باورنکردنی است که دوران جدیدی را برای باکی بارنز رقم زد. باکی بارنز به صورت قرضی برای بازی در نقش سباستین استن در واکاندا از خواب بیدار شد و بعد از او شوری به میدان رفت. در جنگ ابدی باکی ، مونیکر گرگ سفید ، شخصیتی کاملاً مستقل در کمیک ، را برای همکاری با انتقام جویان برای مبارزه با فرقه سیاه استخدام کرد. با این حال ، به نظر می رسد او به عنوان بازیکن اصلی در سری Falcon و Winter Soldier بازگشته است.

5. شش شر

شش شر

از زمانی که اندرو گارفیلد لباس مرد عنکبوتی بر تن داشت ، اندرو سعی کرد فیلمسازی درباره شش شرور را آغاز کند. بنابراین تعجبی ندارد که این فیلم توجه خود را به MCU جلب کند. در صحنه مرد عنکبوتی: پس از باج ، مک گارگان ، یکی از همکاران سابق والچر ، در زندان با او ملاقات می کند.

طرفداران کتاب های کمیک ممکن است گرگان را بشناسند زیرا او یک شرور است که به عقرب معروف است. Future Scorpion فاش کرد که برخی از دوستانش می خواهند بدانند مرد عنکبوتی کیست تا بتوانند او را بکشند ، البته منظور او شش شرور است که هرگز در MCU ظاهر نشده اند.

به و (Bullseye)

و

در حالی که بسیاری از لحظات پیش بینی نشده در حوزه جادو وجود دارد ، مجموعه Netflix در MCU یک لحظه غیر منتظره برای آنها است. همه سریالها ، به جز Iron Fist و The Defenders ایده های زیادی داشتند که Netflix باید همه آنها را لغو کند. بزرگترین قربانی این پاکسازی Dardevil بود که در فصل چهارم به دلیل حذف سریال توجه زیادی نکرد. در پایان فصل سوم ، بن پویندستر تحت عمل جراحی ستون فقرات ، توسط پادشاه پین ​​، که مهاجم بولسا بود ، قرار گرفت.

3. توافقنامه سوکوویا

توافقنامه سوکوویا

در حالی که هنوز زمان برای بازگشت به توافقنامه سوکوویا وجود دارد ، به نظر می رسد تأثیر این توافقنامه پس از شروع فیلم Captain America: Civil War به طور مختصر کاهش یافته است.

پیمان سوکوویا ، که پس از مرگ سوکوویا در عصر اولترون نوشته شد ، قصد دارد فعالیت قهرمانان را محدود کند. این نقطه شروع خوبی برای جنگ بین کاپیتان آمریکا و مرد آهنی است ، اما این توافق هیچ تاثیری جز جنگ داخلی ندارد. اگرچه قرارداد سوکوویا از زمان جنگ داخلی کمک چندانی به MCU نکرده است ، اما همیشه می توان آن را تغییر داد.

به سفر شما پس از دوران اولتران

گاو

یکی از محبوب ترین نمایش های MCU چرخش روایت ثور در دوران اولتران است. ثور با اریک سلویگ به استخر عجیب رفت. او به سنگ ابدی فکر کرد ، بنابراین با ترک محیط از بین می رود.

در اواخر فیلم ، ثور با هدف یافتن سنگهای ابدی وارد فضا می شود. اگرچه سنگهای ابدی نقش مهمی در MCU ایفا کردند ، تلاش Thor برای یافتن آنها به Thor: Ragnarok واگذار شد ، که به نظر می رسید بهترین تصمیم بود.

1. فرمانده

فرمانده

هنگامی که MCU برای اولین بار شروع به کار کرد ، The Amazing Hulk یکی از محبوب ترین داستان ها را ایجاد کرد که متأسفانه از هم پاشید. در طول فیلم ، بروس بنر با مردی مخفی به نام آقای بلو که به نظر می رسد دکتر است ارتباط برقرار می کند. ساموئل استرنز.

هنگامی که مکروهات آزمایشگاهی او را نابود کرد ، مقداری از خون هالک روی زخم های استرنز ریخته شد و جمجمه او را منبسط کرد. البته ، این یک تیزر تبلیغاتی برای فرمانده بود ، اما استرینگز هرگز به MCU بازنگشت.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا