لوازم خانگی

چایی دم کردن در سه سوت؛ معرفی چاي ساز سام مدل TM-A411W


چای ساز سام مدل TM-A411W بسیار زیبا، ساده، کاربردی و البته با کیفیت ساخت خوب طراحی شده است. چای ساز با ظرفیت 1.5 لیتر؛ مجهز به قوری با ظرفیت 0.8 لیتر. بدنه کتری این محصول از پلاستیک و بدنه قوری از شیشه می باشد. همچنین داخل قوری یک صافی فلزی برای نگهداری برگ یا چای وجود دارد. از دیگر ویژگی های کلی TM-A411W می توان به نشانگر سطح آب، مخزن آب قوری مجزا و قابلیت تنظیم زمان از پیش تعیین شده هوشمند 24 ساعته اشاره کرد. همچنین نسبت به امکانات و کارکردها، قیمت این چای ساز بسیار مقرون به صرفه است.

نحوه کار این محصول تا حدودی شبیه دستگاه قهوه ساز است. آب داخل محفظه کناری دستگاه تبخیر شده و آب و بخار از بالا روی چای داخل قوری ریخته می شود. این در حالی است که قوری از زیر تحت تأثیر بخار کتری نیز قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که سام (گروه آینده) یک شرکت ایرانی است که در سال 1392 تاسیس شده است و فعالیت اصلی این شرکت واردات و ساخت لوازم خانگی و کولرگازی می باشد. در حال حاضر سام 482 نمایندگی در سراسر کشور دارد و دائما در حال رشد هستند. شایان ذکر است که محصولات سام از نظر قیمت دارای سطح متوسط ​​بالا و از نظر کیفیت از سطح خوبی برخوردار است.

خرید آمپلی فایر ای بی سی مگ

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا