هنر و سینما

تمام خدایان جدید دی‌سی که در فیلم‌های زک اسنایدر معرفی شدند


فیلم های زک اسنایدر موجودات قدرتمند زیادی وجود دارند که به عنوان خدایان جدید در جهان شناخته می شوند. این بیگانگان تحت کنترل Dark Side هستند و شامل زیردستانشان مانند استفان ولف و دیساد و بسیاری دیگر می شود.

اسنایدر هنوز نتوانسته به این جنبه کیهانی جهان دیگر بپردازد ، اما کمیک ها به گسترش خدایان جدید و نقش آنها کمک کرده است.

اسنایدر به ظاهر خدایان جدید در بازی Batman vs. سوپرمن ، و سپس ما شاهد حضور لیبرال تر آنها در لیگ عدالت هستیم. صحنه های زیادی از خدایان جدید از نسخه فیلم Justice League حذف شده است ، اما نسخه اسنایدر نمای کامل تری از این نژاد بیگانه را ارائه می دهد. Darkside حضور پررنگی در Justice League 2 و 3 خواهد داشت ، اما اکنون به نظر می رسد مدت زیادی از پایان آن فیلم ها گذشته است.

خدای جدید اولین بار توسط جک کربی ، هنرمند مشهوری که در دهه 1970 از مارول به دیس نقل مکان کرد ، خلق شد.در کمیک های کربی ، خدای جدیدی از دو سیاره آمده است ، پیدایش جدید و آخرالزمان. اگرچه اولین کمیک ها آنطور که دوسی امیدوار بود از نظر تجاری موفق نبودند ، اما این شخصیت ها در طول سالها چندین بار ظاهر شده اند.

در اصل ، خدایان جدید در فیلم خود به کارگردانی آوا دورنی و نویسندگی تام کینگ حضور داشتند ، اما پروژه لغو شد. اگر Duornay دو خدای جدید داشته باشد ، لغو پروژه می تواند به این معنا باشد که داستان فیلم را به داستان مجموعه اسنایدر گره بزند. امروزه نسخه اسنایدر دقیق ترین دید را نسبت به خدایان جدید در سراسر جهان دارد.

دارک‌ساید

باید تاریک شود

نسخه اسنایدر از فیلم نشان می دهد که Darkside شخصیت منفی اصلی دوسی است. این استاد آخرالزمان قصد دارد با استفاده از معادلات در برابر زندگی ، کل جهان چندگانه را فتح کند. Darkside در ابتدا 5000 سال پیش سعی کرد زمین را فتح کند ، اما با اتحاد آتلانتانس ها ، آمازون ها ، انسان ها و حتی ارتش فانوس دریایی سبز تحت فشار قرار گرفت. در این نبرد خدایان جدید توسط خدایان قدیمی و افراد مشهوری مانند زئوس ، آرس و آرتمیس شکست می خورند.

بعدها ، به دلیل مرگ سوپرمن در پایان بازی Batman vs. سوپرمن ، دارکساید بیدار شد و پس از هزاران سال به زمین بازگشت. او به استفان ولف دستور داد او را روی زمین بیاندازد. جالب اینکه حتی پس از شکست ، او آماده تسخیر زمین بود ، تنها سیاره ای که قبلاً فتح کرده بود. این درگیری می تواند در Justice League 2 و 3 ایجاد شود. نگاهی سریع به Darkside در طول داستان نشان می دهد که او قدرت ، سرعت و استقامت فوق بشری دارد و سپس می تواند اشعه های انرژی قرمز را در چشمان خود شلیک کند.

دیساد

دیساد

دیساد به عنوان وفادارترین مربی و دوستش به Darkside نزدیک است. او هزاران سال زندگی کرد و یکی از فرماندهان جنگهای زمین بود. زک اسنایدر احتمالاً نقش مهمی در Justice League Five ایفا می کند و ارتش Darkside و خدایان دیگر را رهبری می کند. در کمیک ها ، Disad بزرگترین شکنجه گر است.

رنی ودنس

رنی ودنس

Granny Goodness یکی دیگر از ژنرال های Darkside است که مدت کوتاهی در لیگ عدالت حضور داشت. او شرور است که در اولین کمیک یکی از والدین یتیم را در مکاشفه مدیریت می کند. او سپس به گروه زنان عصبانی Darkside پیوست. همانطور که قبلاً در مورد برنامه های Justice League Snyder اعلام شده بود ، گرانی گودنز می تواند در جدیدترین فیلم لیگ عدالت حضور داشته باشد.

استفان ولف

استفان ولف

استفان ولف حریف اصلی لیگ عدالت است. او عموی Darkside و یکی از مافوق او بود. اما در یک مرحله ، استفان ولف به Darkside خیانت کرد تا به دشمنانش کمک کند تا تخت او را به دست آورند ، اما فایده ای نداشت. استفان ولف به دلیل خیانت تبعید شد و محکوم شد بیش از 150،000 سیاره را به دارکساید برگرداند. در آغاز لیگ داوری زک اسنایدر ، دیساد اعلام کرد که استفان ولف هنوز 50،000 سیاره برای گرفتن دارد.

قدرت و فرم استفان ولف هم در نسخه فیلم و هم در نسخه زنده Justice League به طرز چشمگیری تغییر کرده است. اسنایدر انگیزه بیشتری به استفان ولف می دهد ، پیشینه خود را روشن می کند و به جای شکل استخوانی نسخه فیلم ، سلاحی جذاب می سازد. استفان ولف قرار بود در فیلم های قبلی DC مانند Suicide Squad بازی کند ، اما برنامه تغییر کرده است.

از بین این دو نسخه ، او بسیار قوی است و برای شکست دادن او به تلاش کامل لیگ عدالت نیاز دارد. او به دنبال یافتن شباهت هایی با زندگی است تا ارزش خود را با انجام کارهایی که Darkside نمی تواند به او ثابت کند.

کشیش در مکاشفه

کشیش در مکاشفه

کشیشان آخرالزمانی در اولین حمله به زمین با Darkside همراه بودند. هدف این سه کشیش ایجاد وحدت برای تبدیل زمین به سرزمینی بایر مانند آخرالزمان است. با این حال ، آنها توسط زئوس و دیگر خدایان باستانی رد شدند. دیساد عضو سابق این گروه بود. آنها اعضای یک نژاد خدای جدید هستند ، اما شاید به اندازه استفن ولف قوی نباشند ، چه برسد به Darkside.

خدایان جدید در ترجمه زک اسنایدر تنها تعدادی از خدایان عجیب کمیک های کربی هستند. فیلم های دورنی یا فیلم های آینده ممکن است شامل افرادی مانند آقای معجزه ، بیگ باردا و هایفادر باشند. امروزه طرفداران باید مطمئن شوند که شخصیت های جذاب زیادی در فیلم های موجود وجود دارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا