هنر و سینما

چرا بن افلک و مت دیمون برای همکاری دوباره به عنوان نویسنده انقدر صبر کردند؟


بن افلک و مت دیمون در مصاحبه ای توضیح دادند که چرا آنها برای مدت طولانی دوباره به عنوان نویسنده در آخرین پروژه دوئل با هم کار می کنند. نویسنده مشترک درام تاریخی و نویسنده مشترک فیلم با نیکول هولوفسنر (نویسنده کافی است و یک دوست با پول) به عنوان نویسنده سوم.

بازیگران چندین بار در طول سالها در هر فیلم ظاهر شده اند ، اما این اولین پروژه ای است که این دو از زمان فیلم ویل هانتینگ (آنها با هم بازی کردند) ، که برای آن برنده جایزه اسکار شده اند ، نوشته اند. آنها به بهترین فیلم های اصلی تبدیل شدند.

زبان آخر بر اساس کتابی به همین نام از اریک جگر تهیه شده است. داستان فیلم درباره ژان دو کاروژ ، نایت (دیمون) است که به همراه دوستش ، ژاک لو گریس (راننده) ، به همسرش (کامر) حمله می کنند و سپس کاروج او را به نبرد با دادگاه فرا می خواند. این فیلم توسط ریدلی اسکات ، افسانه کارگردانی می شود و همچنین آدام درایور و جودی کامر در آن بازی می کنند. فیلمسازان به دلیل اپیدمی بیماری قلبی ماه ها تعلیق شده اند ، اما موفق شده اند فیلم خود را به پایان برسانند که انتظار می رود در 15 اکتبر در سینماهای سراسر جهان اکران شود.

بن افلک و مت دیمون

در طول مصاحبه ای در یک برنامه گفتگو ، افلک و دیمون با هولوفسنر بحث کردند که چرا اینقدر طول کشید تا آنها برای بازسازی دوباره کار کنند و چرا به نویسنده سوم نیاز دارند. آن دو چیزی جز نگرانی برای همکار دیگر ابراز نکردند و استعداد او را ستودند و دیمون گفت: “او بهترین نویسنده جهان است.” هر دو خاطرات زمانی را که ویل هانتینگ در زمانی که در یک اتاق کار می کردند و هنوز قرارداد قانونی برای کار روی پروژه منعقد نکرده بودند ، به اشتراک گذاشتند.

آنها میزان وقت آزاد خود را در آن پروژه ذکر کردند و هیچ خط پایانی برای تکمیل فیلمنامه وجود نداشت ، و آنها تلاش زیادی کردند تا بهترین نتایج را به دست آورند. افلک توضیح داد که آنچه در سال های اخیر مهم بوده این است که او و دیمون با یکدیگر همکاری کرده اند تا ایده های خود را به اشتراک بگذارند تا پروژه مناسب به وجود آید. او می گوید:

“هدف این بود که پروژه را بدست آوریم. بنابراین ما رویداد را شروع کردیم و روی آن متمرکز شدیم. ما به کار خود ادامه دادیم و ایده های خود را به اشتراک گذاشتیم. سپس کتاب آخرین دوئل را دیدیم.” داستان او بسیار شگفت آور به نظر می رسید ، زیرا تا حدی از نظر آن ، تلاشی برای به تصویر کشیدن جهان زنان بی نامی است که سابقه آنها ثبت نشده است. “

برندگان اسکار در ادامه توضیح دادند که چرا به دیدگاه نیکول هولوفسنر در داستان نیاز دارند. دیمون گفت که او و افلک هر دو دیدگاه مردانه خود را در مورد داستان داشتند و از آن استفاده کردند ، اما هولوفسنر دیدگاه زنانه و جهان بینی را اضافه کرد. خود هولوفسنر از علاقه خود به شخصیت مارگارت صحبت کرد و او می خواست شخصیت او را از سه طریق مختلف بررسی کند ، جان خود را بدهد و داستان خود را برای همه بازگو کند. دیمون همچنین افزود تحقیقات زیادی در مورد داستان اصلی انجام شده است که بر روند نگارش هر سه اثر داشته است.

بینندگان باید حداقل تا 15 اکتبر منتظر بمانند تا ببینند آیا دیمون و افلک شایستگی همکاری خود را به عنوان نویسنده دارند یا خیر. اولین واکنش به آخرین زبان با واکنش مثبت همراه بود که خبر خوبی برای این دو نفر است. امیدهای زیادی از حماسه ریدلی اسکات وجود دارد و شکی نیست که علی رغم بازیگران با استعداد این پروژه و شرایط منحصر به فرد پشت صحنه ، مخاطبان فیلم باید منتظر یک بازی سرگرم کننده باشند. این سینما به مدت 45 روز قبل از ورود به عرصه دیجیتال به صورت خصوصی تماشا می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا