هنر و سینما

گانگسترهای واقعی درباره‌ی فیلم رفقای خوب چه گفتند؟


“Goodfellas” داستان هنری هیل و نقش او در بین جنایتکاران و اراذل و اوباش را روایت می کند و طبیعی است که رویدادهای زیادی در آنجا نمایش داده می شود و ما افراد زیادی را در آن می بینیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اوباش و جنایتکاران واقعی پس از تماشای اسکورسیزی چه گفتند.

فیلم گانگستر همیشه بین تماشاگران سینما طرفداران زیادی داشته است و مدیر ارتباطات که همیشه با این فیلم در ارتباط بوده ، مارتین اسکورسیزی نیست. اسکورسیزی در طول کار چشمگیر و پربار خود ژانرهای مختلفی را پشت سر گذاشته است ، اما همیشه به خاطر فیلم های گانگستری و جنایی و بازی های مخفیانه اش مشهور بوده است. از بین تمام فیلم های گانگستری که اسکورسیزی ساخته است ، همیشه دوستان خوبی بوده اند و این کار را در سالهای آینده نیز ادامه خواهند داد.

همنوردان خوب بر اساس کتاب Wiseguy نوشته نیکلاس پیلگی است و داستان زندگی هنری هیل (ری لیوتا) را از دوران کودکی تا پل سیسرو و مردمش از دوران کودکی خود ، زمانی که او کاملاً در دنیای جنایتکاران غرق شده بود ، روایت می کند. داستان ، و او سرانجام تصمیم گرفت از FBI جاسوسی کند.

دوستان خوب با استقبال بی شمار منتقدان و بینندگان روبرو شده است و جوایز متعددی از جمله اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای جو پشی با بازی تامی دی ویتو را از آن خود کرده است. با وجود همه اینها ، گروهی از تماشاگران فیلم واکنش های جالب و خاص خود را داشتند. اراذل و اوباش.

اگرچه نام شخصیت های اصلی فیلم تغییر کرده است (بجز خود هنری هیل) ، بسیاری از دیگر بازیگران داستان اکنون یا بازیگران یا بازیگران داستان هستند ، با نام اصلی او در فیلم نشان داده شده است به اسکورسیزی یا بازیگران فیلم را دوست دارند یا نه ، بیم آن می رود که در این فیلم دسته ای از اراذل و اوباش و تبهکاران حضور نداشته باشند و از این بابت احساس بدی داشته باشید. خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و افراد بد واقعاً فیلم را دوست داشتند.

نیکلاس پلگی ، نویسنده کتاب منبع اقتباس ، در مصاحبه ای با GQ در سال 2010 گفت که اراذل و اوباش واقعی فیلم را بسیار دوست داشتند زیرا “واقعی” بود و آنها آن را می دانستند. بازیگران خصوصی بودند و بنابراین به نظر می رسید که ” فیلم جالب خانگی. ”نکته جالب دیگر این بود که اسکورسیزی از بسیاری از این اشرار در طرح های فرعی استفاده کرد که این امر نیز مشکلاتی را برای تیم سازنده به وجود آورد. زیرا آنها نمره ای از ارزش بیمه های اجتماعی را دریافت کرده اند یا به اشتباه و تیم تولید کننده در پرداخت آنها مشکل داشته است.

فیلم دوستان خوب را ببینید

دوستان خوب تجربیات سرگرم کننده و روایی زیادی دارند ، اما اتفاقی افتاد که تقریبا باعث ایجاد یکی از افراد بد شد. در صحنه ای از فیلم ، هنری در ملاقاتی از گروهی از اراذل و اوباش به نام مایکل فرانسیس نام می برد. بعداً مشخص شد که مایکل فرانسیس واقعاً دارای شخصیت است و روح او نمی دانست که نام او در فیلم ذکر شده است. اوضاع از این هم جدی تر است ، گویی فرانسیس تا زمان آزادی دوستان خوب از دنیای شر و مافیا خارج شده بود و نحوه خروج او مطابق قوانین و قوانین مافیا نبود.

فرانسیس می ترسید که نام او در فیلم رفقای خوب توجه دیگران را به خود جلب کند و برای او و خانواده اش مشکل ایجاد کند. اما مشکل بزرگ و خطرناک این است که صحنه مورد بحث در فیلم این است که از فرانسیس در جلسه ای از خانواده لوچی نام برده می شود و فرانسیس از اعضای سابق خانواده کلمبو است.

در حالی که اکثر جنایتکاران و اراذل و اوباش با دوستان خوب خود مشکلی ندارند و آن را دوست دارند ، برخی از تصویر جهان جنایتکاران و ایتالیایی-آمریکایی ها انتقاد کرده اند. در سال 2015 ، سالروز تولد دوستان خوبشان ، اسکورسیزی و پلگی گفتند که اجازه ورود به رستوران ایتالیایی را نداشتند که پس از انتشار فیلم با آنها در حال ملاقات بودند ، زیرا آنها در تصویر خود به عنوان “تصویری ناشایست و تحقیر آمیز” می گفتند. آنها قومیت خاصی نشان دادند. “

Good Friends در زمان انتشار به دلایل متعددی مورد حمله قرار گرفت ، از جمله عبارات خشونت آمیز و افراد بدرفتار که از فحشا استفاده می کردند ، اما اسکورسیزی و فیلمسازان حداقل می توانند مطمئن باشند که بسیاری از بچه های خارجی آن را دوست دارند.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا