هنر و سینما

فیلم راز جنایت ۲ با بازی آدام سندلر و جنیفر انیستون ساخته خواهد شد


این فیلم قصد دارد “Murder Mystery 2” را به کارگردانی جرمی گارلیک و آدام سندلر و جنیفر آنیستون کارگردانی کند.

فیلم “راز جنایت” در سه روز اول اکران خود در نتفلیکس توانست به 30.9 میلیون نفر برسد و در اولین روز از انتشار سرویس ، رکورد بازدید فیلم ها را بخواند. بر اساس آمار منتشر شده توسط نتفلیکس ، در 72 ساعت اول راز جنایت فاش شد ، بیش از 30 میلیون و 869،000 حساب آن را مشاهده کردند. از این تعداد ، بیش از 13 میلیون حساب در ایالات متحده و کانادا راز جنایت را فاش کرده است و 17 میلیون و 494 هزار نفر در سراسر جهان عکس های کایل نواچک را مشاهده می کنند. به دنبال این موفقیت ها ، نتفلیکس قصد دارد فیلم راز جنایت 2 را به سرعت با مدیر خبر و بازیگر سابق خود بسازد.

به گزارش Deadline ، جیمز وندربیلت ، نویسنده فیلم اصلی ، فیلم جدیدی را برای دنباله راز جنایت به کارگردانی جرمی گارلیک نوشت. ظاهرا این فیلم در پاریس و کارائیب ساخته می شود و داستان پلسی با بازی سندلر و همسرش با بازی آنیستون را روایت می کند که به ماموریت می رود اما بزودی در قتل یک پیرمرد ثروتمند دخیل است.

جرمی گارلیک کار خود را با نوشتن فیلم 2006 The Break-Up با بازی وینس وان و جنیفر آنیستون آغاز کرد. او همچنین اولین تجربه خود را با The Wedding Ringer داشت و توانایی خود را در ساخت فیلم های کمدی نشان داد. به همین دلیل است که این فیلمساز چهل و پنج ساله آمریکایی را می توان برای انجام کارهای کمدی مخفی مناسب دانست.

در سال 2017 ، نتفلیکس برای ساخت چهار فیلم با آدام سندلر قرارداد بست و به همین دلیل ، حضور بازیگر در راز 2 مطمئناً همه چیز را برای بازگشت آماده می کند. موفقیت فیلم اول.

منبع: term

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا