هنر و سینما

نسخه‌ی ایرانی سریال دکستر با بازی امیر آقایی ساخته خواهد شد


به گزارش روزنامه هفت صبح ، سریال «دکستر» ایرانی را امیرحسین ترابی و استیرمن امیر آقایی هدایت خواهند کرد.

طی یک ماه گذشته ، رقابت تنگاتنگی بین خدمات پخش فیلم و سریال آنلاین ایران وجود داشته است و هر یک از این بسترها سعی دارند توجه فیلمسازان و بینندگان را به خود جلب کنند تا محصولات را برای رقبای خود جالب و منحصر به فرد کنند. اکنون ، روزنامه هفت صبح اعلام کرده است که یکی از این سرویس ها قصد دارد نسخه ایرانی مجموعه دکستر را بسازد. ظاهرا امیر آقایی برای ایفای نقش اصلی در این سریال انتخاب شد و سازندگان سریال تصمیم گرفتند کار پلیس را به هادی حجازی فر بسپارند. البته ممکن است او به دلیل برنامه خود این پیشنهاد را نپذیرد ، بنابراین مذاکراتی با دو بازیگر دیگر برای این نقش انجام شده است.

نقش کارگردانی دکستر ایرانی به امیرحسین ترابی سپرده شد که فیلم کمتر موفق “هزارتوی” را در کارنامه خود دارد. مجموعه ای که ترابی رهبری می کند درباره یک سری قتل افرادی است که توسط پلیس عادی برای تحقیق تعیین شده اند. پلیس شریکی در پزشکی قانونی دارد که مسئول تحقیقات است و به عنوان کارشناس در بخش جنایی پلیس کار می کند. با گذشت داستان ، مشخص می شود که او قاتل چند نفر است.

مجموعه بزرگ دکستر داستان زندگی یک تحلیلگر خونخوار به نام دکستر مورگان را نشان می دهد ، که در حالی که در اداره پلیس میامی کار می کرد ، قاتلی است که قاتلانی را شکار می کند که می توانند از حلقه سیستم عادی فرار کنند. فصل اول این مجموعه بر اساس داستان Jeff Lindsay ، Dexterity of Dark Dreaming بود ، اما فصل بعد توسط James Manus Jr. در چند سال گذشته ، پایان فصل هشتم دکستر جنجال برانگیز شده است و بسیاری از بینندگان آن را یکی از بدترین پایان های کل مجموعه تلویزیونی می دانند!

برنامه Showtime ماه آینده با یک فصل 10 قسمتی به مجموعه تلویزیونی محبوب خود باز می گردد. کلاید فیلیپس ، خالق چهار فصل اول و فصل بعدی Dexter ، اخیراً اعلام کرد که فصل نهم آنچه را که قبلاً اتفاق افتاده است تغییر نمی دهد ، بلکه برگ ها را اضافه می کند و سعی می کند پایان را بهتر از دکستر به ارمغان بیاورد. ظاهراً ، در فصل نهم دکستر ، ما بیشتر می دانیم که چرا تصمیم خود را در قسمت قبل گرفت و در زندگی جدید او با این شخصیت خواهیم بود. فصل نهم ممکن است خاطرات بد مجموعه قبلی را از ذهن طرفدارانش پاک نکند ، اما Showtime می تواند دکستر را با پایانی جدید به پایان بهتری برساند. در سریال و این سریال رضایت کمی از طرفداران را به همراه خواهد داشت.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا