هنر و سینما

تمام سریال‌هایی که نتفلیکس هفته‌ی گذشته لغو کرد


همانطور که هفته گذشته اعلام شد ، نتفلیکس تولید چهار مجموعه کمدی اصلی را به پایان رسانده است. این خبر بلافاصله پس از آن منتشر شد که نتفلیکس مجموعه دیگری به نام “بابا مرا شرمنده نکن!” با بازی جیمی فاکس در ماه ژوئن ، در حالی که در آوریل پخش شد. زمان حال آغاز شده است.

اکنون ، در رویدادهای دیگر ، این سرویس پخش سریال های کمدی بیشتری را متوقف کرده است ، که برخی از آنها فقط برای یک فصل نمایش داده شده است.

در حالی که Netflix طیف گسترده ای از کمیک ها دارد ، به نظر نمی رسد در بخش Sitcom بسیار موفق باشد. این ممکن است به این دلیل باشد که مدل توسعه Netflix اجازه توزیع نسخه های آزمایشی را نمی دهد ، که می تواند تعیین کند که قبل از وارد کردن یک سری تولیدی چگونه به نظر می رسد. خوشبختانه اخیراً مجموعه های کمدی مانند Family Reunion و The Upshaws موفق بوده اند.

مجموعه ژانرهای مختلف مانند بی نظمی ، میراث مشتری ، تندر سیاه و ارتش بزرگ در سال 2021 لغو می شود. در حالی که برخی از سریال ها تا پایان فصل پخش می شوند ، برخی دیگر فقط برای مدتی دیده نمی شوند.

آقای ایگلسیاس

آقای ایگلسیاس

قبل از لغو ، آقای ایگلسیاس دو فصل پخش کرد. در این مجموعه ، ایگلسیاس به عنوان یک معلم دبیرستانی مهربان بود که سعی می کرد بر کودکان بد اما با استعداد تأثیر مثبت بگذارد. با وجود دریافت بازخوردها و نظرات مثبت ، این سریال تنها در 10 روز پس از پخش در ایالات متحده در سال 2019 در لیست 10 برنامه برتر Netflix باقی می ماند ، که ممکن است منجر به لغو آن شود. با این حال ، ایگلسیاس به کار خود در نتفلیکس ادامه می دهد و در یک کمیته ویژه که قرار است تشکیل شود ، کار می کند.

کارمند

سرویس

مجموعه Crew ، با بازی کوین جیمز به عنوان سرآشپز NASCAR ، در فوریه 2021 در Netflix راه اندازی شد. این سریال توسط جف لوول ایجاد شد و شرح پخت و پز یک وعده غذایی است که پس از نوشیدن شیر ، با رئیس سابق خود مشکل داشت و از نظر فنی محتاطانه کارکنان این سریال در مقایسه با قسمت 9 فصل جیمز در سریال The King of Queens یک شکست محسوب می شود و تنها پس از یک فصل متوقف شد ، اما به نظر می رسد Netflix با جیمز برای انتشار یک سریال دیگر توافق کرده است تا بتواند در آن بازی کند.

تسلی خاطر در کشور

تسلی خاطر در کشور

اگرچه این سریال از زمان شروع در مارس 2021 تعداد زیادی بیننده وفادار را به خود جلب کرده است ، اما نتفلیکس از آن زمان متوقف شده است. در این مجموعه ، کاترین مک فی نقش خواننده ای روستایی را بازی کرد که به عنوان پرستار بچه مجرد استخدام شد. تماشاگران کم ، نظرات منتقدان مختلف و دیگر برنامه های نتفلیکس ممکن است دلایلی برای عدم ساخت فصل بعدی این سریال باشند.

محبت

محبت

نتفلیکس سرانجام پس از دو فصل در سال 2019 این بازی را به پایان رساند. این یک سریال کمدی بود که روی یک دانشجوی روانشناسی (زو لوین) تمرکز داشت که با رئیس دیگری کار می کرد. این سریال به دلیل نمایش پورنو ، نظرات منفی زیادی دریافت کرده است که می تواند منجر به لغو آن شود. علاوه بر این ، چرخ دستی های فصل دوم حدود 250،000 بازدید داشتند که در مقایسه با 1 میلیون چرخ در فصل اول ناچیز است. تعداد تریلرهای مشاهده شده Netflix به طور مستقیم با سریال ارتباط دارد ، که تصمیم پلتفرم برای توقف انجام این سریال را توجیه می کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا