هنر و سینما

ستاره‌ی «بهتره با ساول تماس بگیری» از احتمال بازگشت والتر وایت در فصل آخر خبر داد


“Better Call Saul” با بازی Bet Edenkerk ، در مورد آنچه در فصل آخر این سریال اتفاق می افتد و اینکه طرفداران والتر وایت را در “Breaking Bad” چه زمانی خواهند دید صحبت می کند.

ستاره سریال Calling Saul Better امیدوار است که برایان کرانستون در فصل پایانی این سریال در نقش والتر وایت ظاهر شود. این سریال پیش درآمد عالی سریال محبوب Breaking Bad است که توسط پیتر گولد و وینس گیلیگان کارگردانی شده است. گیلیگان همچنین خالق فیلم Breaking Bad است که برایان کرانستون در نقش والتر وایت بازی می کند. وایت یک معلم شیمی است که با دانش آموز دبیرستانی خود جسی پینکمن کار می کند تا پس از تشخیص سرطان ریه ، خانواده اش از تولید مت آمفتامین تغذیه کنند.

داستان خوب برای تماس با سائول شش سال قبل از وقایع بریکینگ بد اتفاق می افتد و زندگی سائل گودمن را نشان می دهد که قبل از والتر و جسی ، وکیل جنایی که با او تماس گرفته اند ، در فصل دوم سریال بریکینگ بد شناخته شده است. جیمی مک گیل معروف بود. با ادامه دوره پیش درآمد ، سکانس دو سری به میلی متر نزدیک می شود. Better Hubungi Saul فصل آخر را تولید می کند ، که به جای ده قسمت معمولی ، سیزده قسمت خواهد بود.

گله بهتر است با شائول در تماس باشد

باب اودنکرک ، وکیل ابزیرکا ، ساول گودمن ، در مصاحبه با Collider گفت هنوز مطمئن نیست که آیا کرنستون ارتباطی با این سریال دارد یا خیر ، اما گفت که تولید سریال را آغاز کرده است. در مصاحبه با استیون وینتراب ، از آودنکیرک پرسیده شد که آیا کرانستون در فصل پایانی والتر وایت را برمی گرداند یا اپیزودهایی از پیش درآمد را مانند سریال بریکینگ بد و دیگر سریال ها هدایت می کند. او نباشید. اودنکرک پاسخ داد:

من نمی دانم. من فقط دو قسمت اول فیلمنامه را دارم ، بنابراین امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته ، من این شایعه را شنیده ام ، اما هنوز مطمئن نیستم که اتفاقی بیفتد.

Better Story Call Saul در سال 2004 ، چهار سال قبل از وقوع فاجعه پخش شد و زمان و فضای بیشتری را برای گفتن کارگردان باقی گذاشت. این سریال همچنین به دلیل ماهیت کندتر ، آرام تر و کم تهاجمی تر از درام جنایتکارانه والتر وایت شناخته می شود. با این حال ، این باعث نشد نویسندگان از این واقعیت استفاده کنند که این یک پیش درآمد است و بسیاری از شخصیت های بد Breaking از هر فصل را شامل می شود ، از جمله شخصیت شناخته شده Cranston.

با توجه به اینکه در اوج شکوفایی با سائول بهتر است ، اکنون زمان مناسبی است تا همه شخصیت ها را برای پایان دراماتیک کنار هم قرار دهیم. آیا Edenkerk با بیانیه خود طرفداران را به چالش می کشد؟ واضح است که تا زمان انتشار آخرین فصل در سال 2022 ، بسیاری از سوالات بی پاسخ در ذهن طرفداران وجود دارد. اما یک چیز مسلم است که غیبت والتر وایت ، فلاش بک سیاه و سفید نیست که به دلیل مرگ وی ، که در گذشته اتفاق افتاده بود ، در هر پیشآزمایی دیده می شد. این سریال به دلیل توضیح کوچکترین جزئیات نیز مشهور است ، بنابراین چه کرانستون ظاهر شود و چه ظاهر نشود ، موفقیت این سریال ثابت کرده است که هر اتفاقی که می افتد ارزش انتظار را دارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا