هنر و سینما

جوخه‌ی انتحار چگونه دنیای جدید DC را به تصویر می‌کشد؟


تیم خودکشی جیمز گان نشان دهنده دوران جدیدی در جهان در حال توسعه DC است. برادران وارنر ، در تلاش برای بازسازی داستان پنج قسمتی زک اسنایدر ، برنامه های قبلی خود را به طور کامل کنار گذاشته است و طی چند سال جهان در تلاش است تا راهی جدید برای DC ایجاد کند ، و جیمز گان بخش بزرگی از این برنامه جدید

موضوع و ریشه های کار دی سی ، به کارگردانی زک اسنایدر ، هر دو دارای صداها و آهنگ های خاص خود هستند که با بحث و جدل همراه شد و در نهایت بخشی از برادران وارنر شد. و اسنایدر در میانه تولید Justice League. اسنایدر گفت که مدیران برادران وارنر اصرار داشتند فیلمشان خنده دار شود. در فیلم لیگ عدالت به کارگردانی جاس ویدون و بقیه فیلم ، دیدیم که تلاش آنها برای افزودن صدای خنده دار به پروژه ها ناموفق بود.

فیلم جدید جوخه خودکشی پایه دنیای جدید DC نیست ، اما به ما کمک می کند تا تصور کنیم که از فیلم آینده چه انتظاری داریم. به نظر می رسد یکی از این صحنه ها حضور جیمز گان در بالای اکثر فیلم باشد که واضح است ، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که Suicide Squad داستان رویکرد جدید او را روایت می کند. برادران وارنر. برای دنیای DC

جوخه خودکشی اولین فیلم از عصر جدید در دنیای در حال توسعه DC است

تیم خودکشی

جهان در حال توسعه در DC در حال تغییر است ، اما بیشتر فیلم های تازه اکران شده هنوز تولیدات اصلی تیم های اجرایی فعلی برادران وارنر و DC نیستند. رهبر برادران وارنر و مجموعه فیلم های DC چندین بار تغییر کرد و استودیو بعداً IT & T را به دست آورد و اکثر پروژه های جدید از رهبران جدید چراغ سبز گرفتند و تحت نظارت “تولید” عوامل سابق شروع کردند. Aquaman ، Shazm ، Birds of Prey ، Wonder Woman 1984 ، همگی توسعه خود را قبل از انتشار Justice League یا اندکی پس از کناره گیری جف جانز از مدیریت DC در ژوئن 2018 آغاز کردند. یا روند تولید Suicide حتی قبل از Justice League شروع شد ، اما تغییرات زیادی در فیلمنامه وجود داشت و کارگردان تغییر کرد و جیمز گان کنترل کامل پروژه را در اکتبر 2018 به دست گرفت و این فیلم جدید تقریباً نتیجه عناصر فعلی دنیای پیشرفته DC است.

برادران وارنر و DC در تغییر ، تا حدی اصلاح و اجازه دادن به روند قدیمی در این مدت موافقت نکردند ، بنابراین بسیاری از پروژه های در حال انجام روند DC قدیمی را حفظ می کنند و هیچ سیاست مشخصی در این مورد وجود ندارد. هیچ شغلی تغییر شغل را نشان نمی دهد. پیشاپیش و فقط مقدار کمی پول تسویه می شود. جوخه انتحاری از الگوی مشابهی پیروی می کند ، اما با چندین شخصیت جدید ، مانند King Shark ، Staro و Retractor ، نشان دهنده جهت گیری جدید DC است.

چگونه تیم خودکشی برادران وارنر ظاهر می شود. الزامات DC

تیم خودکشی

یکی از بحث برانگیزترین موضوعات روز زک اسنایدر در دنیای مترقی DC استفاده از طنز بود. در یک مرحله ، شایعاتی مبنی بر اینکه همه DC ها دارای سیاست ها و تاکتیک های بی معنی نیستند ، وجود داشت ، اما اسنایدر بعداً فاش کرد که یکی از بزرگترین مشاجرات وی با مدیران استودیو پروژه Justice League بود. تمایل آنها برای وارد کردن طنز در فیلم. … زیرا بسیاری از مردم دائماً از ویژگی های فیلم تیره و استفاده کم DC از رنگ ها و فضا روشن شکایت دارند.

از آن زمان تقریباً همه فیلم های DC ، به جز The Joker ، صدای طعنه آمیزی را به صدا درآورده اند ، اما در نهایت ، به نظر می رسد Suicide Squad محصولی است که مدیران DC تصور می کردند ، با گلهای صورتی و بنفش عظیم. ما بزرگترین شرور فیلم هستیم. Suicide Squad دارای رتبه R است ، اما به درخواست برادران وارنر. و عوامل DC صدای ملایم تری داشتند و جیمز گن این کار را به خوبی انجام داد.

دنیای DC هنوز به دنیای اسنایدر متصل است ، اما DC را قرار دهید

گرچه Suicide Squad اولین فیلم جدید DC است ، اما از جهات مختلف به دوران اسنایدر مربوط می شود. ویولا دیویس ، جوئل کینمن ، مارگو رابی و جی کورتنی به عنوان شخصیت های اصلی فیلم اول حضور دارند که یادآور آن دوران است (هرچند جزئیات گذشته ارائه نشده است) ، اما هیچ اشاره ای نشده است. در مورد فیلم قبلی روشن است. در فیلم از سوپرمن نام برده می شود ، اما چهره او نشان داده نمی شود ، که می تواند به معنی حضور هنری کویل در نقش او باشد.

سر و صدای زیادی در طول مراحل تولید فیلم وجود داشت و بسیاری می خواستند بدانند که این فیلم ادامه فیلم قبلی آیر در سال 2016 است یا بازسازی فیلم خودکشی جیمز گان. برخی از تهیه کنندگان آن را بازسازی نامیدند ، اما گان اصرار داشت که مردم نیازی به دیدن فیلم برای اولین بار برای درک آن ندارند. عنوان فیلم م thisید این مطلب است و به عنوان مثال ، نام فیلم Suicide Squad 2 نیست (هرچند توبی آمریش ، برادران وارنر ، رئیس جشنواره 2019 ، فیلم را فیلم Suicide Squad 2 نامید).

با وجود تمام تلاش های برادران وارنر. فیلم Suicide Squad که مربوط به فیلم اول نیست ، دنباله کوچکی برای پایان است. به نظر می رسد آنها نمی خواهند دستاوردهای گذشته خود را به طور کامل رها کنند ، اما آنها همچنین نمی خواهند که مردم در مورد کارهای گذشته خود فکر کنند. ما باید ببینیم فیلم فلش چگونه خواهد بود ، زیرا بن افلک و ازرا میلر به نقش های خود در فیلم باز می گردند و ارتباطات بیشتری را با دنیای قدیمی DC مشاهده خواهیم کرد. البته فیلم فلش با سر و صدای زیادی وارد دنیای DC خواهد شد. بسیاری از موضوعات متفاوت است ، اما نگاه نکردن به موضوعات فیلمهای قدیمی مانند Batman vs. Superman: Dawn of Justice یا سایر نسخه های Justice League ، به ویژه فلش و بتمن هر دو در فیلم ظاهر می شوند. عناصر طراحی اسنایدر و درخشش جدیدی به این محصول می بخشد.

DC (سرانجام) می تواند آزادی را به مدیر رویداد بدهد

تیم خودکشی

و در نهایت ، اکثر بینندگان ممکن است Suicide Squad را به عنوان شکل جدیدی از دنیای مترقی DC نپذیرند ، و این ممکن است چیز خوبی باشد. دوران اسنایدر در دنیای DC را هرگز نباید از دست داد. در حقیقت ، انتشار لیگ عدالت زک اسنایدر به مردم درک بهتری از لیگ عدالت DC داد. بزرگترین تفاوت با روند خودکشی این است که جیمز گان مجاز به بازسازی فیلم است. بسیاری از کارگردانان سابق مانند اسنایدر ، ایر و کتی ایان از این آزادی عمل برخوردار نبودند.

اگر آینده دنیای در حال توسعه دی سی واقعاً به سلایق فیلمسازان بستگی دارد و کارگردان اجازه دارد دیدگاه خود را به بازیگر معرفی کند و استودیو کمتر درگیر آن می شود ، مواردی مانند اشعار ، مضامین و طنز امکان پذیر است. و تولید کننده می تواند تولید کند. داستان را از نظر محتوا و موضوع اصلی بیان کنید. خوشبختانه این یکی از بزرگترین دستاوردهای Suicide Squad (یکی از برترین فیلم های DC راتون تومیتوز) است.

البته زمانی که Suicide Squad قبل از همه گیری کرونا تولید شود ، بسیاری از چیزها به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد. به نظر می رسد بودجه فیلم کمی بیشتر از 185 میلیون دلار است ، در حالی که فروش دفتر آن تنها 26 میلیون دلار در هفته اول کرونا بود. با این حال ، وضعیت مالی فیلم می تواند با انتشار آن در HBO Max بهبود یابد ، اما Warner Bros. بعید است چنین بودجه ای را در آینده نزدیک به کار خود اختصاص دهد ، مگر اینکه گیشه به طور قابل توجهی تغییر کند.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا