هنر و سینما

۱۰ بازیگر که ممکن بود در فیلم‌های ایندیانا جونز بازی کنند


مجموعه فیلم های ایندیانا جونز از هریسون فورد گرفته تا شان کانری بازیگر فوق العاده ای است. اما این بدان معنا نیست که این ستاره ها اولین انتخاب روی نقشه هستند. در مورد بازیکنانی که کاملاً برای یک نقش مناسب هستند ، هریسون فورد جای ایندیانا جونز را می گیرد. اقتباس جورج لوکاس و استیون اسپیلبرگ از سری 1930 بدون فورد در ایفای نقش بهترین باستان شناس جهان موفق نبود.

با کمال تعجب ، حتی اگر فورد قبلاً با لوکاس در جنگ ستارگان کار کرده بود ، این اولین انتخاب برای تهیه کنندگان ایندی نبود. در واقع ، تعداد کمی از بازیگران ایندیانا جونز اولین انتخاب در این شخصیت بودند ، اما همه آنها سعی کردند بهترین باشند.

10. جک نیکلسون در ایندیانا جونز

جک نیکلسون

هریسون فورد هرگز علاقه ای نداشت اما او اولین انتخاب برای بازی در ایندیانا جونز نبود. قبل از اینکه این نقش در فورد به او پیشنهاد شود ، توسط بازیکن مشهور دیگری به نام جک نیکلسون رد شد. نیکلسون ممکن است بر اساس بودجه محله چینی ها ، درخشش و جنون پریدن از قفس ، یک مستقل جذاب تر و قدرتمندتر از فورد ایجاد کرده باشد.

9. گرگوری پک در نقش پدر هنری جونز

گرگوری پک

شان کانری همیشه اولین انتخاب استیون اسپیلبرگ برای دیدن نقش هنری جونز پدر بود ، زیرا کارگردان باند از فیلم مستقل الهام گرفت. اما اگر کانری نقش او را نپذیرفت ، تهیه کنندگان گزینه های دیگری داشتند. گرگوری پک ، افسانه ای در مورد تعطیلات بازیگر رومی و قتل یک کودک مسخره ، رویکرد دیگری است.

8. دنی دوویتو در سالا

دوویتو

جان ریس دیویس در نقش سالی دوست ایندی ، در اولین و سومین فیلم های ایندیانا جونز همبازی بود. اگرچه ریس دیویس بازیگران را به یک شخصیت محبوب تبدیل کرد ، اما او بزرگترین انتخاب تهیه کننده برای این نقش نبود.

تهیه کننده در ابتدا به دنبال دنی دوویتو برای این نقش بود ، اما به دلیل تعهد به تصاویر تاکسی مجبور به رد آن شد. چند سال بعد ، دوویتو در فیلمی هیجان انگیز شبیه عشق بازی با سنگ ها نقش یکی از شروران را بازی کرد.

7. لارنس اولیویه در نقش شوالیه شوالیه

لارنس اولیویه

در ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی (ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی) ، والتر داناوان ایندی را مجبور می کند تا او را به معبد قدیمی که قرار است جام مقدس او را به آنجا ببرد ببرد. وقتی وارد معبد می شوند ، با یک شوالیه شبح مانند گریال مقدس روبرو می شوند.

لورنس اولیویه که به عنوان یکی از بزرگترین فیلمسازان جهان شناخته می شد ، این نقش را ایفا کرد ، اما او آنقدر مریض شد که مجبور به فیلمبرداری نشد و اندکی پس از آن درگذشت. در سال 1989 منتشر شد.

6. دبرا وینگر در نقش ماریون ریونوود

کارن آلن بدون شک گزینه خوبی برای بازی ماریون ریونوود در فیلم The Lost Fund Invaders است. اما او اولین بازیکنی نیست که مسئولیت آن نقش را بر عهده می گیرد.

امی ایروینگ اولین انتخاب بود ، اما شان یانگ او را ممیزی کرد. به دلیل ناهماهنگی برنامه ، وینگر مجبور شد این نقش را بر عهده بگیرد.

5. Jonathan Price to Block

جاناتان پرایس

صحنه افتتاحیه مهاجمان گمشده با هوشمندی نه تنها شخصیت ایندیانا جونز را به نمایش می گذارد ، بلکه رابطه کامل او را با نزدیکترین رقیبش ، بلوک ، برقرار می کند.

در نهایت ، نقش بلاک چین توسط پل فریمن انجام شد ، اما قبل از انتخاب فریمن ، تهیه کنندگان جاناتان پرایس را برای آن نقش استخدام کردند.

4. آماندا ردمن به السا اشنایدر

آماندا ردمن

السا اشنایدر معشوقه ایندیانا جونز در ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی بود که برای افراد شرور کار کرد.

پیش از انتخاب آلیسون دودی ، آماندا ردمن این نقش را به خود اختصاص داد. با این حال ، ردمن از ترس موش صحرایی آن را تکذیب کرد ، زیرا فیلمنامه شامل صحنه ای است که موش ها روی سر خود راه می روند. او گفت: “من واقعاً نمی توانستم موش ها را تحمل کنم ، بنابراین مسئولیت را رد کردم.”

3. ویرجینیا مدسن به ایرینا اسپالکو

ویرجینیا مدسن

ویرجینیا مدسن پس از بازی هریسون فورد در فیلم هیجان انگیز فایروال به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم The Crystal Skull Kingdom ظاهر شد.

فورد انتخاب مدسن را پذیرفت و گفت که آنها قبلاً در مورد آن صحبت کرده بودند و مدسن امیدوار بود این نقش را بپذیرد ، اما این کیت بلانشت بود که آن را بازی کرد.

2. شارون استون در نقش ویلی اسکات

شارون استون قبل از انتخاب کیت کاپسچائو در نقش ویلی اسکات ، ایندیانا جونز و معبد مرگ ، برای این نقش امتحان داد.

کاپشاو سرانجام با اسپیلبرگ ازدواج کرد و از آن زمان آنها با هم بودند.

1. تام سلک به ایندیانا جونز

تام سلک

پس از یک آزمایش طولانی ، تهیه کنندگان بالاخره تام سلک را برای بازی در ایندیانا جونز پذیرفتند. با این حال ، هنگامی که سلک از ارسال عکس به Magnum PI (Magnum، PI) منع شد ، مجبور شد از این مسئولیت خودداری کند. وقتی سلک رفت ، سازندگان هریسون فورد را انتخاب کردند. لوکاس ، که قبلا با فورد کار می کرد ، از انتخاب او امتناع کرد زیرا نمی خواست با بازیکنانی مانند اسکورسیزی و دنیرو رابطه نزدیک داشته باشد ، اما برای اسپیلبرگ ، فورد برای نقش خود مناسب است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا