هنر و سینما

مارک رافلو و اما استون در فیلم بیچارگان لانتیموس هم‌بازی خواهند شد


مارک رافلو ، بازیگر نقش هالک در دنیای سینمایی مارول ، با اما استون و ویلم دافو در فیلم “فقرا” به کارگردانی یورگوس لانتیموس بازی می کند.

یورگوس لانتیموس ، کارگردان تیم مشهور ، چند سال پیش جایزه بزرگی دریافت کرد ، با هفت فیلم که در آن حضور داشت ، از جمله جایزه هیئت داوران جشنواره فیلم 2015 و جایزه بهترین فیلم فیلم کن. 2017 ، و یکی از محبوب ترین کارگردانان در اروپا نام گرفت. طرفدار فیلم شد. چند ماه پیش اعلام شد که لانتیموس قصد دارد فیلم “فقیر” را بر اساس داستانی با همین نام Alasder Grey ، با بازی ویلم دافو و اما استون هدایت کند ، و اکنون مشخص شده است که مارک رفلو ، بازیگر نقش هالک در مارول ، در این فیلم نقشی خواهد داشت. رافلو و دفو تاکنون با خوانندگان مد کار نکرده اند ، اما استون در فیلم محبوب اقلیت بازی می کند.

“در این کتاب کمیک ، آلاسدر گری داستان فرانکنشتاین را نشان می دهد ، ظهور و پایان زندگی یک زن جوان با ارتمانیا بلا باکستر (شوهرش) که شوهرش با یک کودک شستشو می دهد.” زندگی پس از تصادف “

استون در نقش بلا باکستر انتخاب شد و به احتمال زیاد ویلم دافو نقش همسر دیوانه اش را بازی می کند ، اما هنوز هیچ خبری از نقش رافلو در فیلم وجود ندارد.

Headlight Pictures and Film 4 Network تهیه کنندگی The The Poor را بر عهده دارد و تونی مک نامارا به عنوان نویسنده انتخاب شده است. مک نامارا یک فیلم کوتاه برای لانتیموس نوشت و در ماه های اخیر به خاطر انجام “بزرگ” مورد ستایش قرار گرفته است. داستان فقرا ، مانند همکاری قبلی مک نامارا و لانتیموس در دوران ویکتوریا ، بر اساس مضامین عشق ، خودشناسی و شجاعت علم و همچنین آثار رفتار زنان است.

فیلم های یورگوس لانتیموس اغلب در دنیایی دیستوپی (ضد شهری) یا طنز قرار می گیرند که علیرغم شکل غیر معمول آن در داخل ، شباهت زیادی به دنیای امروز دارد. مشکلات و دغدغه های بشری مانند عشق ، انتقام و نفرت نقش اصلی را در توسعه داستان فیلم ایفا می کند. لانتیموس شیوه ساخت فیلم را تغییر داد و روایتی را بر اساس آموزه های اساطیر یونان باستان به شکل جدیدی و اصلی از “خرچنگ” و “کشتن گوزن ساوس” به داستانی تبدیل کرد. بر اساس خشونت پنهان علیه زنان و انتقاد از دولت سیستمی گذشته تا به امروز رفته است. ظاهراً فقرا راه فقرا را پیش خواهند گرفت.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا