هنر و سینما

دومین تریلر فیلم کروئلا با بازی اما استون را تماشا کنید


دیزنی دومین تریلر رسمی “Cruella” را به کارگردانی کریگ ژیلسپی و بازی اما استون منتشر کرد.

تریلر جدید کرولا بعد جدیدی از رابطه عجیب اما تامپسون و اما استون را آشکار می کند. در این ویدئوی 2 دقیقه ای ، برخی از صحنه های تریلر قبلی را با صحنه ای جدید می بینیم ، که ما را با رویای تصویر و شخصیت عجیب آن ، جنون کرولا در دوچرخه ها و نحوه تغییر آنها آشنا می کند.

“Malicious” ثابت کرده است که برخورد با کارتون های قدیمی از منظری جدید ، به ویژه شخصیت های مخرب آنها ، بسیار جذاب است و ممکن است بیشتر بینندگان را به خود جلب کند. از آنجا که کاوش در ماهیت و زندگی افراد شرور در دنیای دیزنی به فیلمسازان زمان می دهد تا خاطرات خوش دوران کودکی خود را زنده کنند ، رویدادهای داستان را در یک چشم انداز جدید و بینش عمیق تری به بازیکنان زنده کنند. به همین دلیل است که ما شاهد اتفاق مشابهی در کرولا هستیم و دیزنی جان کرولا ، دشمن 101 سگی که آن را دیدند ، را گرفت. این شخصیت بد یک سگ کوچک را می دزدد تا از پوست او با خز لباس هایش استفاده کند!

این فیلم قرار است در 28 مه 1400 (28 مه 2021) اکران شود ، اما تولد کرونا و تعطیلی سینماهای ایالات متحده و اروپا ممکن است تاریخ اکران را تا تابستان به تأخیر بیندازد. بسیاری انتظار داشتند که بلافاصله فیلم Corolla را در سرویس آنلاین دیزنی پلاس ببینند ، اما دیزنی اطلاعات خاصی در مورد آن منتشر نکرده است. چند ماه پیش ، فیلم مورد انتظار “مولان” فقط در سرویس آنلاین دیزنی پلاس منتشر شد ، اما به نظر می رسد اجرای زنده و راه اندازی واکسن عظیم تاج ، دیدگاه دیزنی را در مورد نمایش آثار جدید تغییر داده است.

علاوه بر استون و تامپسون در نقش کرولا و بارونس ، از بازیگران آن می توان به پل والتر هوزر در نقش هوراس بادون ، امیلی بیچام در نقش آنیتا ، مارک استرانگ در نقش بوریس و کربی هاول باپتیست در نقش تابیتا اشاره کرد.

منبع: پرندگان

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا