هنر و سینما

احضار ۴؛ وارن‌ها در فیلم جدید سراغ کدام پرونده‌های شیطانی می‌توانند بروند


در حالی که The Call of 3 خواستار یک داستان جذاب ، بر اساس ادعاهای باورنکردنی است ، نتوانست موفقیت فیلم قبلی را تکرار کند. اکنون به نظر می رسد چهار ایده جدید برای تماس با خانواده وارن وجود دارد.

Summoner 1 مجموعه شماره یک این مجموعه بود و Summoner 2 با بازی Ed and Lorraine Warren توسط محققان ماوراءالطبیعه آنقدر موفق بود که یک spin-off به نام راهبه در مقابل دشمنان وارن ایجاد شد. این مجموعه برای بازگرداندن زیبایی گذشته به زاویه جدیدی نیاز دارد و استفاده از رویدادهای بین المللی می تواند راهی هوشمند برای این کار باشد.

رویداد احضار 2 که در انگلستان برگزار شد ، حسی منحصر به فرد ایجاد کرد که آن را از فیلم های قبلی متمایز کرد. بسیاری از فیلم های ماوراءالطبیعه هالیوود در یک کشور ساخته شده اند ، اما احضار 2 ثابت کرد که راه وحشت نیز در خارج از ایالات متحده ظاهر می شود. مهاجرت به انگلستان اد و لورن را در شرایط غیرعادی قرار داد و آنها را از آشنایی خود بیگانه کرد.

Call 2 براساس یک پرونده بین المللی است که توسط اد و لورن وارن در اواخر دهه 1970 مورد بررسی قرار گرفته است. این مورد مشهورترین مورد موردی بین المللی این دو فرد است ، اما تنها مورد نیست. این زوج چندین بار برای پیگیری موارد جدید و ترسناک به انگلستان بازگشته اند. هر یک از این داستان های ترسناک می توانند وارد دنیای این مجموعه شوند. دو مورد واقعی وجود دارد که ممکن است مربوط به تاریخچه Calling 4 باشد: پرونده گرگینه و کلیسای تحت بررسی.

4 تماس بگیرید

در سال 1989 ، اد و لورن ، ساکن لندن ، متوجه اخبار غیرعادی شدند. مردی به نام بیل رمزی می گوید موجوداتی که به حیوان تبدیل شده اند نفرین شده اند. او همچنین گفت که قدرت های باورنکردنی دارد و در طول تغییر شکل خود مانند یک حیوان خشن رفتار می شود. رفتارهای عجیب و غریب وی شامل آسیب رساندن به حصارها و ساختمانها و حتی گاز گرفتن حیوانات و افراد بود. خانواده وارن برای ارائه کمک به رمزی رفتند و سرانجام ، برای درمان او ، او را اخراج کردند. پس از ملاقات با شیاطین ، ارواح و اموال ، برخورد گرگ داستانی جدید است و می تواند اساس 4 احضار باشد.

کلیسای Beverly Conquered ، یک کلیسای 160 ساله در اسکس ، به عنوان فاتح ترین مکان در انگلستان توصیف شده است ، جایی که در طی این سالها اتفاقات ماوراء طبیعی رخ داده است. اولین گزارش ها از پدیده های ماوراءالطبیعه در محل کلیسای بورلی به قرن 14 برمی گردد ، صدها سال قبل از تاسیس کلیسا. اد و لورن تحقیقات خود را در دهه 1980 دنبال کردند و شواهدی یافتند که نشان می دهد روح یک راهبه قاتل و معشوقش در یک سالن کلیسا سرگردان شده است. اگرچه دنیای این سریال راهبه داشت ، اما این به اندازه ای جالب است که می توان فیلمی درباره آن ساخت.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا