هنر و سینما

چهره‌ی عجیب و متفاوت اما استون را در نخستین تریلر فیلم کروئلا ببینید


دیزنی اولین تریلر “Cruella” را به کارگردانی کریگ ژیلسپی و بازی اما استون منتشر کرد که عجیب و غریب ، رویاها و دنیای جنایتکاران را به تصویر می کشد.

در چند سال گذشته ، دیزنی بسیاری از فیلم های قدیمی و محبوب را دوباره خلق کرده و آنها را در قالب فیلم های زنده به سینماها آورده است. بیشتر تماشاگران سینما و منتقدان از تماشای این فیلم ها لذت می بردند و کارهای خوب انجام شده توسط دفتر جدید استودیو والت دیزنی باعث شده است که این شرکت تمرکز خود را بر روی ساختن انیمیشن های زنده از تصاویر متمرکز کند. دیزنی اخیراً اعلام کرد که قصد دارد یک فیلم Corolla بر اساس کمیک محبوب “صد و یک سگ خالدار” بسازد و اکنون اولین تریلر که ظاهر متفاوتی دارد منتشر شده است ، اما Stone در نقش Stella “Corolla” De اراده.

“Malicious” ثابت کرده است که برخورد با کارتون های قدیمی از منظری جدید ، به ویژه شخصیت های مخرب آنها ، بسیار جذاب است و ممکن است بیشتر بینندگان را به خود جلب کند. از آنجا که کاوش در طبیعت و زندگی افراد شرور در دنیای دیزنی به فیلمسازان زمان می دهد تا خاطرات خوش دوران کودکی خود را زنده کنند ، رویدادهای داستان را با دید جدیدی و بینش عمیق تری نسبت به بازیکنان مرور کنند. به همین دلیل ما شاهد اتفاق مشابهی در کرولا هستیم و دیزنی جان کرولا ، دشمن 101 سگی که آن را دیدند ، را گرفت. این شخصیت بد یک سگ کوچک را می دزدد تا از پوست او با خز لباس هایش استفاده کند!

پوستر فیلم کرولا

اولین پوستر رسمی فیلم Corolla

حتی اولین تریلر Corolla اطلاعات زیادی در مورد داستان به ما نمی دهد ، با نمایش چند نگاه اجمالی از خانه مد لیبرتی و کاوش در دنیای عجیب و غریب و رویای فیلم ، نمای خوبی از آخرین آثار کریگ ژیلسپی ارائه می دهد. اما شکی نیست که بزرگترین قسمت این تریلر شامل اما استون است. به نظر می رسد ظاهر او ، موها و موهای سفید و نیمه سیاه او به فیلم وفادار است. دیگر بازیکنان کرولا عبارتند از اما تامپسون در نقش بارونس ، جوئل فرای در نقش جسپر بادن ، پل والتر هوزر در نقش هوراس بادون و امیلی بیچام در نقش آنیتا.

این فیلم قرار است در 28 مه 1400 (28 مه 2021) اکران شود ، اما تولد کرونا و تعطیلی سینماهای ایالات متحده و اروپا ممکن است تاریخ اکران را تا تابستان به تأخیر بیندازد. بسیاری انتظار داشتند که بلافاصله فیلم Corolla را در سرویس آنلاین دیزنی پلاس ببینند ، اما دیزنی اطلاعات خاصی در مورد آن منتشر نکرده است. چند ماه پیش ، فیلم مورد انتظار “مولان” فقط در سرویس آنلاین دیزنی پلاس منتشر شد ، اما به نظر می رسد اجرای زنده و راه اندازی واکسن عظیم تاج ، دیدگاه دیزنی را نسبت به نمایش آثار جدید تغییر داده است.

سینمای چین در هفته های اخیر پیشتاز فروش فیلم بوده است و چند روز پیش اعلام شد که “Chinatown Detective 3” اولین رکورد خود را برای “انتقام جویان: پایان بازی” خوانده است تا دوباره چشمان بادام را نشان دهد. به مدیریت بهتر دوران کرونا نسبت به هالیوود آنها فیلم ساختند و نمایش دادند. با توجه به اینکه فیلم های زنده “شیر شیر” ، “علاءالدین” و “دیو و دلبر” همگی به 1 میلیارد دلار رسیده اند ، به نظر می رسد دیزنی امیدوار است که با باز شدن کامل آمریکایی ها بهار فیلم را باز کند. و سینمای اوپا در صورت کسب شهرت عاشقانه و نتایج خوب ، کرولا به سینماها می رود و فروش خوبی دارد و موفق ترین فیلم دوران کرونا می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا