هنر و سینما

گریم عجیب جرد لتو و ظاهر ایتالیایی لیدی گاگا را در پوسترهای خاندان گوچی ببینید


مترو گلدوین مایر پوستر خیره کننده ای از “Gucci House” یا “House of Gucci” ریدلی اسکات را رونمایی کرد که ظاهر ایتالیایی و منحصر به فرد بازیگران زن معروف فیلم را به نمایش می گذارد.

سرانجام ، اولین تریلر و پوستر گوچی منتشر شد که نوید بخش کارهای جالب ریدلی اسکات بود. فیلمی درباره عشق ، خیانت ، ثروت و جنون قدرت ، که در حال حاضر در لیست مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 قرار دارد. در پست خانواده گوچی ، ما ظاهر و جلد بازیگران مشهور را در شاهکار جدید اسکات می بینیم.

همانطور که از نام فیلم پیداست ، ما با خانواده گوچی دنیای مد را کاوش می کنیم و در دوران ریاست پاتریشیا راجیانی ، همسر سابق مائوریتزیو گوچی ، کمی رازهای پشت کمپانی گوچی را می آموزیم. فیلم جدید اسکات اقتباسی گوچی از سارا گای فوردن است: داستان جنایت ، جنون ، هوشیاری و حرص ، که قتل نوه گوچی طراح مشهور ایتالیایی را روایت می کند.

خانواده گوچی اولین بازیگر زن لیدی گاگا از زمان تولد “ستاره های متولد” خواهند بود. اجرای لیدی گاگا توجه بسیاری از بینندگان فیلم را به خود جلب کرد و به همین دلیل نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در نود و دومین دوره جوایز اسکار شد. از بازیگران محبوب فیلم می توان به آدام درایور ، جارد لتو و آل پاچینو اشاره کرد.

علاوه بر این ، در ماه های آینده ، ریدلی اسکات قصد دارد یک خوانش شخصی و غیرحزبی از زندگی ناپلئون بناپارت را بر اساس فیلم های دیوید اسکارپا و واکین فینیکس هدایت کند. اسکارپا پیش از این فیلم “تمام پول جهان” را برای اسکات نوشته است و فینیکس با کارگردان فیلم محبوب در فیلم موفق گلادیاتور همکاری کرده است. به گزارش هالیوود ریپورتر ، اسکات این فیلم را برای فاکس قرن بیستم و دیزنی خواهد ساخت.

خانواده گوچی قرار است در 24 نوامبر 2021 (30 نوامبر 1400) اکران شوند ، اما ممکن است به دلیل تراکم فیلم در ترکیب اکران ، تغییری در آن تاریخ شاهد باشیم.

منبع: IndieWire

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا